3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:41
ik zou voor een bolletje gaan inplaats van brood... of brood zonder korstjes... de korstjes zijn wel best hard he...
alleen maar vloeibaar is niet goed voor je stoelgang he
tompoucen maken... jammie... vind alleen altijd dat er te weinig glazuur bijzit... zo zonde
ik heb weer echt een off-day... moet nog genoeg doen... maar heb geen zihinnnn... majah huisbaas komt... dus moet wel... bleghhhhh... snap nog steeds niet dat ik het niet gewoon kan overmaken... elke mnd een afspraak maken... hij steeds met dagen dat we niet kunnen... en vervolgens heb je een dag... is het afw88 welke tijd... dat vermeldt ie 9/10 x pas op de dag zelf... erg onhandig... en als ik dan vraag kan het rond die of die tijd... moet het altijd of eerder of later... blabla
alleen maar vloeibaar is niet goed voor je stoelgang he
tompoucen maken... jammie... vind alleen altijd dat er te weinig glazuur bijzit... zo zonde
ik heb weer echt een off-day... moet nog genoeg doen... maar heb geen zihinnnn... majah huisbaas komt... dus moet wel... bleghhhhh... snap nog steeds niet dat ik het niet gewoon kan overmaken... elke mnd een afspraak maken... hij steeds met dagen dat we niet kunnen... en vervolgens heb je een dag... is het afw88 welke tijd... dat vermeldt ie 9/10 x pas op de dag zelf... erg onhandig... en als ik dan vraag kan het rond die of die tijd... moet het altijd of eerder of later... blabla
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:46
hij komt langs om de huur op te halen iedere mnd... majah ik vind het onhandig omdat het zelden in 1 x afgesproken is dag + tijd...
Verder geen last van um hoor ... alleen denk ik dat ie vandaag wel gaat mekkeren dat we nog niet klaar zijn met schilderen ...
maargoed dan moet ie maar niet denken dat we dat voor en prikkie doen... bijna geld toegeven zelfs... want broekkie heeft zelfs nog een dag vrijgenomen van zn werk om te schilderen toen... dus uiteindelijk betalen wij hem onderhand... om te schilderen voor hem...
Verder geen last van um hoor ... alleen denk ik dat ie vandaag wel gaat mekkeren dat we nog niet klaar zijn met schilderen ...
maargoed dan moet ie maar niet denken dat we dat voor en prikkie doen... bijna geld toegeven zelfs... want broekkie heeft zelfs nog een dag vrijgenomen van zn werk om te schilderen toen... dus uiteindelijk betalen wij hem onderhand... om te schilderen voor hem...
vrijdag 7 oktober 2011 om 14:57
vrijdag 7 oktober 2011 om 15:05
Ik hoefde maar alleen de ochtend te werken Vin. Ik geloof dat het langzaam beter gaat weer met mij.
Na het werk even langs mijn ouders geweest.
Ik mocht pas om 15.00 weer wat gaan doen van mijzelf. Dit om niet vanavond wat energie te verdelen over de dag.
Lekker Mocy weekend en wat je allemaal aan het klaarmaken bent! Maare wat krijgt man dan te eten..?
Na het werk even langs mijn ouders geweest.
Ik mocht pas om 15.00 weer wat gaan doen van mijzelf. Dit om niet vanavond wat energie te verdelen over de dag.
Lekker Mocy weekend en wat je allemaal aan het klaarmaken bent! Maare wat krijgt man dan te eten..?
vrijdag 7 oktober 2011 om 15:26