3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
ik zou voor een bolletje gaan inplaats van brood... of brood zonder korstjes... de korstjes zijn wel best hard he...

alleen maar vloeibaar is niet goed voor je stoelgang he

tompoucen maken... jammie... vind alleen altijd dat er te weinig glazuur bijzit... zo zonde

ik heb weer echt een off-day... moet nog genoeg doen... maar heb geen zihinnnn... majah huisbaas komt... dus moet wel... bleghhhhh... snap nog steeds niet dat ik het niet gewoon kan overmaken... elke mnd een afspraak maken... hij steeds met dagen dat we niet kunnen... en vervolgens heb je een dag... is het afw88 welke tijd... dat vermeldt ie 9/10 x pas op de dag zelf... erg onhandig... en als ik dan vraag kan het rond die of die tijd... moet het altijd of eerder of later... blabla
He bah Cour wat stom geregeld. Waarom komt ie langs dan? Hij houd jullie vast goed in de gaten
Ik ga weer verder

Fijne dag!
Ga je van vloeibaar ook vloeibaar naar de wc? Want dat verklaart dan wel een en ander. Zal Graaf straks als hij thuis is wel even naar de supermarkt sturen voor broodjes. Is niet zo'n slecht idee van je!
hij komt langs om de huur op te halen iedere mnd... majah ik vind het onhandig omdat het zelden in 1 x afgesproken is dag + tijd...

Verder geen last van um hoor ... alleen denk ik dat ie vandaag wel gaat mekkeren dat we nog niet klaar zijn met schilderen ...

maargoed dan moet ie maar niet denken dat we dat voor en prikkie doen... bijna geld toegeven zelfs... want broekkie heeft zelfs nog een dag vrijgenomen van zn werk om te schilderen toen... dus uiteindelijk betalen wij hem onderhand... om te schilderen voor hem...
Das heel iritant Cour..
als jij niks ''vasts'' in je maag krijgt... kan er ook niks ''vasts'' uitkomen he
Fijne dag verder.Chooc!
fijne dag choco!
en AR
Tss, die huurbaas heeft niets te klagen Koertje, jullie doen werk waar hij voor moet zorgen.

AR, hoe is het met jou? Heb je nog gewerkt vandaag?
Weekend! Lekker.

Ben eten voor vanavond aan het voorbereiden, gekookte mosselen, garnalencocktail, zalmsalade etc. Man houdt niet van vis dus lekker alles voor vriendin en mij.

Straks ook nog mijn huis iets toonbaarder maken.

Vin sterkte op de wc en met de kies.
Ik hoefde maar alleen de ochtend te werken Vin. Ik geloof dat het langzaam beter gaat weer met mij.

Na het werk even langs mijn ouders geweest.

Ik mocht pas om 15.00 weer wat gaan doen van mijzelf. Dit om niet vanavond wat energie te verdelen over de dag.

Lekker Mocy weekend en wat je allemaal aan het klaarmaken bent! Maare wat krijgt man dan te eten..?
Ga maar even het een een ander opruimen hier.
Haha Marmul, alleen is Minny niet flieft. Guppie is te...guppie achtig. Maar ik heb wel wat interessants gezien, een soldaat. Die mag mij wel even "veroveren"
quote:AnneRoos74 schreef op 07 oktober 2011 @ 15:05:

................

Lekker Mocy weekend en wat je allemaal aan het klaarmaken bent! Maare wat krijgt man dan te eten..?Oh ja, die moet ook nog wat. Mag die het tosti-apparaat helemaal voor zichzelf....
Fijn Anne, dat je je wat beter begint te voelen.

Aha Min, dus die soldaat mag wel ff over je heen tijgeren.

Man komt niks tekort, vriendin neemt eten voor hem mee (Surinaams en veel dus morgen ook weer te eten).
Malletje flieft
HoolieMoolie, het is hier 30 graden. De CV lijkt op hol geslagen.
Vjjf op een Vil. Vil waar ben je? Hoe is het?
Hij mag me best binnenvallen idd
Zo en nu een uurtje lekker banken.
Zo de tompoucen staan in de koelkast. Ondertussen zijn zowel Graaf als Minivin dus thuis en de eerste irritaties borrelen al. Ik geloof dat ik toch maar in mijn bed had moeten blijven, mijn lontje is nog te kort.
Ik ga chippies eten !!!!!
Gooit een tompouche naar Vinn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven