3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
Ik ga es effe een kamer klaarmaken voor de gasten die vanavond aankomen, Hoej nog een uurtje....!
Ja, ga es wat doen, Luun!
Zo he he, gaat ze eindelijk weer wat doen?
Tompoucen zijn lekker! Maar halverwege heb ik meestal wel genoeg gehad.
Zo daar ben ik weer, kamer is klaar en het zwembad is opgeruimd, nu nog een kwartier wachten en dan kam ik het koffie apparaat schoonmaken.....joy....
Luun, volgens mij ben je er heel erg klaar voor om lekker naar NL te komen.
Ha min, ik ben gewoon heel erg klaar met me 9 uur per dag te pletter te vervelen, terwijl mijn vrienden allemaal al vrij zijn en leuke dingen doen. Dat wil ik ook..!!
Gelijk heb je, nog even volhouden!
su6 nog even luun

ik zit me weer druk te maken...
Over huisbaas of over sollicitatie?
Vanwege je huurbaas Koertje?
neej huisbaas is al geweest

en uit zichzelf zonder een woord van mij of mn bijdehandte broekkie kwam ie met een voorstel over verven... dat we toch wat meer krijgen ... en verder had ie helemaal niks ghe

half over sollicitatie jah

hoop echt dat dat wat wordt en ook wel voor een aantal uren...

anders wordt het een fucked upte situatue weer vrees ik...

waar broekkie nu werkt werken ze ook met standby... dus wordt je opgeroepen... dan krijg je natuurlijk betaald... en word je het niet... jah dan niet he... tot nu toe heeft ie enkel steeds een vol rooster gehad met dagen... maar volgende week staat ie dus 2 dagen standby.... dus dan komt ie maar op 24 uur die week... dus ik maak me zorgen dat dat vaker gaat voorkomen... en aangezien we op van zijn fulltime loon net rondkomen.....................

dus jah hopen maar dat ik snel wat hoor van mn sollicitatie... of een van de andere 100 die ik verstuurd heb en niks van gehoord heb!
Succes Courtje,
Fijn dat huisbaas uit zichzelf met een beter voorstel kwam

En succes met je sollicitatie!
quote:_minny schreef op 07 oktober 2011 @ 15:12:

Haha Marmul, alleen is Minny niet flieft. Guppie is te...guppie achtig. Maar ik heb wel wat interessants gezien, een soldaat. Die mag mij wel even "veroveren"

nee nu is motje flieft.....

Een soldaat in pak?
a docter a day keeps the apple away
quote:mocy schreef op 07 oktober 2011 @ 15:29:

Malletje flieft Yep heb t zelfs zwaar te pakken
coug, ik hoop dat je snel wat hoort over een man...

*ik kreeg weer een afwijzing vandaag *
en nog even 4 op een remi!
Nee niet in pak helaas, maar wel lekker. Weet ie helaas zelf ook wel...dat is dan weer wat minder. Ik kreeg van twee vrienden een high five en hij deed zijn hand expres te hoog voor mij (ik ben dus klein zoals je weet) dus stak ik mijn natte vinger maar in zijn oor. Daarop zei hij "Hmmz...jou moet ik maar eens in de gaten gaan houden" mijn antwoord (terwijl ik al wegliep) "Dat zou ik misschien maar eens doen als ik jou was." Ik denk dat ik daarbij erg cool keek, maar misschien ook niet

Ach ja, nu heb ik hem feitelijk al eens gepenetreerd, zou erg onbeleefd zijn om hem dat nu te weigeren, niet? Toch?!

(ps: tip van Minny, veel mannen die weten dat ze lekker zijn, die zijn er niet aan gewend dat vrouwen ze net als de rest behandelen.)
Heeft je nieuwe liefde je meteen weer afgewezen, Mar??

Volgens mij is dit iets van: waar het hart vol van is,...........
quote:marmul schreef op 07 oktober 2011 @ 19:11:

*ik kreeg weer een afwijzing vandaag *Freudian slip?
quote:marmul schreef op 07 oktober 2011 @ 19:11:

*ik kreeg weer een afwijzing vandaag *???? waar het hart vol van is?
Nou, als drie dat zeggen, dan zal het wel

Oeps, de afwijzing was niet van de man maar van een baan....

ben er niet helemaal bij met mn gedachte
quote:_minny schreef op 07 oktober 2011 @ 19:16:

Nee niet in pak helaas, maar wel lekker. Weet ie helaas zelf ook wel...dat is dan weer wat minder. Ik kreeg van twee vrienden een high five en hij deed zijn hand expres te hoog voor mij (ik ben dus klein zoals je weet) dus stak ik mijn natte vinger maar in zijn oor. Daarop zei hij "Hmmz...jou moet ik maar eens in de gaten gaan houden" mijn antwoord (terwijl ik al wegliep) "Dat zou ik misschien maar eens doen als ik jou was." Ik denk dat ik daarbij erg cool keek, maar misschien ook niet

Ach ja, nu heb ik hem feitelijk al eens gepenetreerd, zou erg onbeleefd zijn om hem dat nu te weigeren, niet? Toch?!

(ps: tip van Minny, veel mannen die weten dat ze lekker zijn, die zijn er niet aan gewend dat vrouwen ze net als de rest behandelen.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven