Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
vrijdag 7 oktober 2011 om 18:23
Mooi gezegd idd Bengel.
Toen ik net naar de trein liep, zat ik zelf even in een boos buitje. Toen dacht ik aan jongste, die gisteravond heel erg verstopt achter het gordijn in een hoekje naar buiten stond te kijken, mij thuis zag komen en begon te zwaaien met een brede grijns. En aan oudste, die vanmorgen vol spanning met een brede lach op zijn stoeltje nog even ging zwaaien, een beetje verborgen alsof hij het niet wilde laten zien dat hij het stiekum leuk vond dat ik nog stond te kijken en zag dat hij onwijs zat te genieten. En aan middelste, die helemaal gaat glimmen als ze vertelt wat ze allemaal wil krijgen voor haar verjaardag. Met als topper: de dicsobol Ik ga mn kinderen steeds leuker vinden.
Het hielp in ieder geval goed tegen het boze buitje, het was nu maar een beetje gemiezer
Toen ik net naar de trein liep, zat ik zelf even in een boos buitje. Toen dacht ik aan jongste, die gisteravond heel erg verstopt achter het gordijn in een hoekje naar buiten stond te kijken, mij thuis zag komen en begon te zwaaien met een brede grijns. En aan oudste, die vanmorgen vol spanning met een brede lach op zijn stoeltje nog even ging zwaaien, een beetje verborgen alsof hij het niet wilde laten zien dat hij het stiekum leuk vond dat ik nog stond te kijken en zag dat hij onwijs zat te genieten. En aan middelste, die helemaal gaat glimmen als ze vertelt wat ze allemaal wil krijgen voor haar verjaardag. Met als topper: de dicsobol Ik ga mn kinderen steeds leuker vinden.
Het hielp in ieder geval goed tegen het boze buitje, het was nu maar een beetje gemiezer
vrijdag 7 oktober 2011 om 22:37
Allemaal verliefde moeders, hier ook hoor. Ook al heeft er 1 luizen
Tieger ik vond het ruk met de trein, elke x last van m'n oren. En hamleys... Ik kreeg het echt benauwd! Maar ik was 2 weken voor kerst. Er stonden 2 rijen buiten!! Niet normaal.
Verder vond ik Londen aardig maar heb niet zoiets van ja ik moet terug.
Was wel gezellIg trouwens
Tieger ik vond het ruk met de trein, elke x last van m'n oren. En hamleys... Ik kreeg het echt benauwd! Maar ik was 2 weken voor kerst. Er stonden 2 rijen buiten!! Niet normaal.
Verder vond ik Londen aardig maar heb niet zoiets van ja ik moet terug.
Was wel gezellIg trouwens
vrijdag 7 oktober 2011 om 22:53
He mis ik iets... Londen... Waar schrijven jullie daadover
Ohhhhh ik mis een echte smartphone
Tieger wat goed van jou je zo op het positieve te richten!
ik zoek support, want ik snoep teveel, onnodig, heel dom, waarom geen idee, woog e cht even 64 maar nu weer 67
Ofzo... Wie mekd zichvoor stoppen met snaaien
Ohhhhh ik mis een echte smartphone
Tieger wat goed van jou je zo op het positieve te richten!
ik zoek support, want ik snoep teveel, onnodig, heel dom, waarom geen idee, woog e cht even 64 maar nu weer 67
Ofzo... Wie mekd zichvoor stoppen met snaaien
zaterdag 8 oktober 2011 om 11:16
Veel plezier in Londen, Sardegna!
O bah, Amalia...luizen...
Wat lijkt me dat rot, zeg.
Op school kregen we laatst de nieuwe richtlijnen vh RIVM. Niet meer alles wassen, maar alleen nog maar goed kammen.
Jaaaaa daaaaaaag! Als er hier ooit luizen inkomen, wordt alles echt wel gewassen, geshampoot en gesprayd. Brrrrr.
Hopelijk zijn jullie er snel van af.
Bengel, wat klinkt dat goed, zeg. Lekker genieten van een gewone dag!
Tieger, ai, propjes in de neus! Fijn, dat man het er zelf uit kreeg! Waarom doen ze dat toch, hè?! Middelste heeft hier ook al eens een stukje Honey Loop (van Kellogs) in zijn neus gepropt, en een snoepje in zijn oor...
Jaaaaaa, goed is dat! Af en toe zijn kinderen om achter het behang te plakken en dan met een klein dingetje ben je weer zo verliefd en blij met ze.
Wanneer krijg je weer een echte telefoon, Viool?
Aaahhh, schattig, RS, dochter met haar pastasnoet!
Ikgeloof, dat het vandaag ook geen kastanjes zoeken wordt, Uma...Bah, niks aan die regen.
Ooo, ik ben zo trots op mijn kleine meisje! Ze was gister nog wel een beetje moe, maar verder gewoon alweer helemaal haar lieve, blije zelf. Ik ben echt zo opgelucht!
Alleen laten de pleisters over de hechting steeds los en vanmorgen was het er al helemaal af...Debedoeling was dat het zou blijven zitten tot vrijdag, dan gaan de hechtingen er uit...
Poli is natuurlijk dicht. Vriend is nu via huisartsenpost (die hadden de goede pleisters niet) weer naar het ziekenhuis gestuurd. Ben benieuwd, want vind het niks dat het er nu al af is. Ze wrijft in haar ogen, smeer met haar eten en dat gaat dan allemaal langs de wond.
O bah, Amalia...luizen...
Wat lijkt me dat rot, zeg.
Op school kregen we laatst de nieuwe richtlijnen vh RIVM. Niet meer alles wassen, maar alleen nog maar goed kammen.
Jaaaaa daaaaaaag! Als er hier ooit luizen inkomen, wordt alles echt wel gewassen, geshampoot en gesprayd. Brrrrr.
Hopelijk zijn jullie er snel van af.
Bengel, wat klinkt dat goed, zeg. Lekker genieten van een gewone dag!
Tieger, ai, propjes in de neus! Fijn, dat man het er zelf uit kreeg! Waarom doen ze dat toch, hè?! Middelste heeft hier ook al eens een stukje Honey Loop (van Kellogs) in zijn neus gepropt, en een snoepje in zijn oor...
Jaaaaaa, goed is dat! Af en toe zijn kinderen om achter het behang te plakken en dan met een klein dingetje ben je weer zo verliefd en blij met ze.
Wanneer krijg je weer een echte telefoon, Viool?
Aaahhh, schattig, RS, dochter met haar pastasnoet!
Ikgeloof, dat het vandaag ook geen kastanjes zoeken wordt, Uma...Bah, niks aan die regen.
Ooo, ik ben zo trots op mijn kleine meisje! Ze was gister nog wel een beetje moe, maar verder gewoon alweer helemaal haar lieve, blije zelf. Ik ben echt zo opgelucht!
Alleen laten de pleisters over de hechting steeds los en vanmorgen was het er al helemaal af...Debedoeling was dat het zou blijven zitten tot vrijdag, dan gaan de hechtingen er uit...
Poli is natuurlijk dicht. Vriend is nu via huisartsenpost (die hadden de goede pleisters niet) weer naar het ziekenhuis gestuurd. Ben benieuwd, want vind het niks dat het er nu al af is. Ze wrijft in haar ogen, smeer met haar eten en dat gaat dan allemaal langs de wond.
zaterdag 8 oktober 2011 om 16:55
Rikst wat fijn dat R het zo goed doet. Kan me voorstellen dat je apetrots op haar bent. Blijven de pleisters nu wel goed zitten?
Leuk dat ze zo om die ballon moet lachen. Alle credits hiervoor gaan absoluut naar Amalia.
Amalia wat naar dat je oudste luizen heeft. Ik hoop dat die hier nog heel lang wegblijven of zelfs helemaal nooit komen. Het scheelt dat luizen van schone hoofden houden dat hebben die van mij nooit, hahaha... Nee hoor geintje!
Maarre.... tegenwoordig is toch het advies, kammen, kammen, kammen en nog eens kammen! Gewoon kammen tot je erbij neervalt. Je hoeft nu zelfs niets meer te wassen of te behandelen met speciaal spul.
Sardegna geniet je een beetje zonder man en kinderen?
Uma nog naar het bos geweest? Hier is het de hele middag al heel mooi weer. Wel af en toe hele donkere luchten, maar toch ook heel veel zon.
Vanmiddag toch maar lekker gaan wandelen.
Nog even over de lekkage, die is verholpen. Was nog een hele klus, want eerst begon het nog aan de andere kant van de buis te spuiten, maar uiteindelijk is met een enorme stofzuiger de afvoer helemaal leeggezogen en kwam er een heel grote prop uit. Nu kan ik gelukkig weer wassen. De vloer en de muur zullen nog heel lang moeten drogen, maar ik ben allang blij dat de lekkage opgelost is.
En de rekening ga ik maar gedeeltelijk betalen natuurlijk. Alleen het deel van het stofzuigen zeg maar! De rest is mooi voor de loodgieter zelf.
Leuk dat ze zo om die ballon moet lachen. Alle credits hiervoor gaan absoluut naar Amalia.
Amalia wat naar dat je oudste luizen heeft. Ik hoop dat die hier nog heel lang wegblijven of zelfs helemaal nooit komen. Het scheelt dat luizen van schone hoofden houden dat hebben die van mij nooit, hahaha... Nee hoor geintje!
Maarre.... tegenwoordig is toch het advies, kammen, kammen, kammen en nog eens kammen! Gewoon kammen tot je erbij neervalt. Je hoeft nu zelfs niets meer te wassen of te behandelen met speciaal spul.
Sardegna geniet je een beetje zonder man en kinderen?
Uma nog naar het bos geweest? Hier is het de hele middag al heel mooi weer. Wel af en toe hele donkere luchten, maar toch ook heel veel zon.
Vanmiddag toch maar lekker gaan wandelen.
Nog even over de lekkage, die is verholpen. Was nog een hele klus, want eerst begon het nog aan de andere kant van de buis te spuiten, maar uiteindelijk is met een enorme stofzuiger de afvoer helemaal leeggezogen en kwam er een heel grote prop uit. Nu kan ik gelukkig weer wassen. De vloer en de muur zullen nog heel lang moeten drogen, maar ik ben allang blij dat de lekkage opgelost is.
En de rekening ga ik maar gedeeltelijk betalen natuurlijk. Alleen het deel van het stofzuigen zeg maar! De rest is mooi voor de loodgieter zelf.
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:08
Rikst stoer meisje!! Fijn dat de ballon in de smaak valt
Bengel heel fijn dat de lekkage opgelost is! Pfieuw.
Viool niet zoveel snaaien hè, Sint moet nog komen!
Ik had vandaag een verjaardag waar de moeder van m'n vriendin zei: jee wat ben je dun!
Nou die had ik nog niet gehoord . Maar ze bedoelde slank (dun is niet goed en slaat ook niet op mij) en ik was blij. Had ook een nwe skinny aan en goed afslankend vest en hield m'n buik in
Aaahh Uma maakt me vet in met wordfeud!! Viool wanneer kan ik jou inmaken?
Bengel heel fijn dat de lekkage opgelost is! Pfieuw.
Viool niet zoveel snaaien hè, Sint moet nog komen!
Ik had vandaag een verjaardag waar de moeder van m'n vriendin zei: jee wat ben je dun!
Nou die had ik nog niet gehoord . Maar ze bedoelde slank (dun is niet goed en slaat ook niet op mij) en ik was blij. Had ook een nwe skinny aan en goed afslankend vest en hield m'n buik in
Aaahh Uma maakt me vet in met wordfeud!! Viool wanneer kan ik jou inmaken?
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:55
fijn dat de lekkage verholpen is bengel!
ok check afslankvest bij de WE
Amalia die luizen, ik krijg er ook altijd spontaan jeuk van, is het al weg?
Rikst die ballon is verdient hoor voor je dappere meisje!
Vanmiddag een hele gave winterjas gekocht bij didi, een soort groene vissegraad met grote kraag heel mooi.
En op de valreep nog een grijs leren jasje is meer voor het voor/najaar maar was nu maar 25 euro kon hem niet laten liggen! Van de lady sting. Bij mijn buik ietsje krap maar voor de rest stond hij heel mooi, en in de winter vak ik toch altijd nog wat af door griep oid dus ik verwacht dat ie in het voorjaar heel mooi zit!
En heerlijk uit eten geweest met vriendin was super gezellig.
Nu nog een wijntje en dan lekker mijn warme bedje in want wat is het koud! Heb de winterjassen naar beneden gehaald brrr
ok check afslankvest bij de WE
Amalia die luizen, ik krijg er ook altijd spontaan jeuk van, is het al weg?
Rikst die ballon is verdient hoor voor je dappere meisje!
Vanmiddag een hele gave winterjas gekocht bij didi, een soort groene vissegraad met grote kraag heel mooi.
En op de valreep nog een grijs leren jasje is meer voor het voor/najaar maar was nu maar 25 euro kon hem niet laten liggen! Van de lady sting. Bij mijn buik ietsje krap maar voor de rest stond hij heel mooi, en in de winter vak ik toch altijd nog wat af door griep oid dus ik verwacht dat ie in het voorjaar heel mooi zit!
En heerlijk uit eten geweest met vriendin was super gezellig.
Nu nog een wijntje en dan lekker mijn warme bedje in want wat is het koud! Heb de winterjassen naar beneden gehaald brrr
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:58
Vioolkinderen tv kijken, man op stap, ga zo op tijd slapen, zou voor het eerst zijn
Goh zo leuk dat ik wol van Lmeisje krijg en Bengel wat leuk dat jij woladresjes hebt
Mooi lijkt me dat! Vind het trouwens leuk en apart dat hier dus ook mooie wolletjes gewaardeerd worden voor de warmte
Heb ik nou nog die schapen als avatar, logo ?
Goh zo leuk dat ik wol van Lmeisje krijg en Bengel wat leuk dat jij woladresjes hebt
Mooi lijkt me dat! Vind het trouwens leuk en apart dat hier dus ook mooie wolletjes gewaardeerd worden voor de warmte
Heb ik nou nog die schapen als avatar, logo ?
zaterdag 8 oktober 2011 om 22:43
zondag 9 oktober 2011 om 12:40
zondag 9 oktober 2011 om 16:48
Amalia en RW zijn heerlijk aan het shoppen geweest. Heerlijk hoor, dat wil ik ook! Sterker nog, dat moet ik ook, want ik pas niks meer, of het is te truttig. Maar ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te gaan winkelen. Op zaterdag zie ik niet zitten, doordeweek zit ik sowieso met 2 kinderen, of ik moet werken. Hoe doen jullie dat dan. Oja ik zit natuurlijk ook nog met de bv.