Kado Jongen 16 jaar!
zondag 9 oktober 2011 om 20:22
Mijn broertje word binnenkort 16 jaar en nu wil ik niet aankomen met een spelletje voor de xbox of geld. Maar ik wil echt iets speciaals voor hem.
Ik vind het alleen zo lastig om iets te vezinnen.
Scooter rijden gaat hij niet doen dus dat is geen optie.
Nu hoop ik dat jullie misschien leuke ideetjes hebben
PS: het mag ook iets geks zijn zoals een gatget ofzoiets ( het mag uitbundig dus)
Ik vind het alleen zo lastig om iets te vezinnen.
Scooter rijden gaat hij niet doen dus dat is geen optie.
Nu hoop ik dat jullie misschien leuke ideetjes hebben
PS: het mag ook iets geks zijn zoals een gatget ofzoiets ( het mag uitbundig dus)
zondag 9 oktober 2011 om 20:38
Als ''bij-cadeautje'' is een collectebus leuk... Heeft mijn broertje tijdens zijn 18e verjaardag aardig wat extra geld mee opgehaald (die hebben ze vast ook wel voor 16).
Verder, wat vind hij leuk? Heeft hij hobby's?
Mijn ene broertje maak ik bijvoorbeeld gelukkig met een boek over koeien terwijl de ander het liefst een nieuwe saxofoon zou willen... Oftewel, waar liggen zijn intresses?
En niet geheel onbelangrijk: het budget??
Verder, wat vind hij leuk? Heeft hij hobby's?
Mijn ene broertje maak ik bijvoorbeeld gelukkig met een boek over koeien terwijl de ander het liefst een nieuwe saxofoon zou willen... Oftewel, waar liggen zijn intresses?
En niet geheel onbelangrijk: het budget??
zondag 9 oktober 2011 om 20:53
Als je heel creatief bent, kun je misschien 16 kleine cadeautjes doen die allemaal op een of andere manier terug te leiden zijn naar een jaar van zijn leven (''een voetbal, je was 8 toen je op voetbar ging'', ''een pen, toen je voor het eerst naar de middelbare school ging was je altijd je pen kwijt'', ''etc.''). Maarja, daar moet je broertje wel het type voor zijn...
Voor 80¤ kun je wel echt een mooi cadeau kopen lijkt me.
Misschien een uitje.
Een 'doe'-cadeau.
Een digitale camera (als hij doe nog niet heeft).
Een aquarium (op een of andere manier vinden mannen vissen leuk ).
Voor 80¤ kun je wel echt een mooi cadeau kopen lijkt me.
Misschien een uitje.
Een 'doe'-cadeau.
Een digitale camera (als hij doe nog niet heeft).
Een aquarium (op een of andere manier vinden mannen vissen leuk ).
zondag 9 oktober 2011 om 20:55
quote:gsleutel schreef op 09 oktober 2011 @ 20:53:
Als je heel creatief bent, kun je misschien 16 kleine cadeautjes doen die allemaal op een of andere manier terug te leiden zijn naar een jaar van zijn leven (''een voetbal, je was 8 toen je op voetbar ging'', ''een pen, toen je voor het eerst naar de middelbare school ging was je altijd je pen kwijt'', ''etc.''). Maarja, daar moet je broertje wel het type voor zijn...
dat is wel een heel erg leuk idee! Moet wel even diep graven wat ik dan allemaal kan bedenken maar ik vind het echt een heel erg leuk idee! Dankje!
dat is wel een heel erg leuk idee! Moet wel even diep graven wat ik dan allemaal kan bedenken maar ik vind het echt een heel erg leuk idee! Dankje!
zondag 9 oktober 2011 om 21:43
quote:sammiesan schreef op 09 oktober 2011 @ 20:55:
[...]
Je kan altijd nog een topic openen om mensen mee te laten denken over dat soort dingetjes...
Ik heb 2 broertjes rondlopen en er zijn vast wel veel ''algemene dingen'' waar veel jongetjes mee te maken krijgen tijdens hun 16 jarige leventje... Die kun je dan altijd ombuigen zodat ze echt bij jullie persoonlijk passen.
En dan alles op een leuke manier verpakken... Alles los inpakken, grabbelton maken en overal een leuk geschreven kaartje bij?!
[...]
Je kan altijd nog een topic openen om mensen mee te laten denken over dat soort dingetjes...
Ik heb 2 broertjes rondlopen en er zijn vast wel veel ''algemene dingen'' waar veel jongetjes mee te maken krijgen tijdens hun 16 jarige leventje... Die kun je dan altijd ombuigen zodat ze echt bij jullie persoonlijk passen.
En dan alles op een leuke manier verpakken... Alles los inpakken, grabbelton maken en overal een leuk geschreven kaartje bij?!
maandag 10 oktober 2011 om 02:16