Hoe verwijder ik een topic?

09-10-2011 21:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe verwijder ik een topic,

BVD
Dat kan je niet zelf doen, dat moet een Modje doen, je kan wel je teksten verwijderen door er bijvoorbeeld een - neer te zetten.
Meen je dat nou? maar ik wil al mijn topics verwijderen. ik ben bang dat iemand er achter komt.. wat nu. ik bedoel ook al doe ik zoiets neer - dan toch kunnen ze nog aflezen wat ik bedoel.
Ik weet niet hoeveel topics je geopend hebt, maar je zou ook je eigen berichten kunnen verwijderen. Kun je in ieder geval alvast wat doen totdat de mod je topics eventueel verwijdert.
Volgens mij kunnen we vandaag de dag beter onszelf afvragen: hoe houd ik een topic? Maar da's off topic....
Ik denk dat je voortaan beter eerst eens goed kan nadenken wat je het wereld wijde web opslingert

In een korte tijd 5!!! topics openen is ook een tikkie overdreven zeg!

Maar het is nu ook weer niet zo veel werk om alles met de hand te wissen, het zijn geen honderden pagina's of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waar ben je bang voor? Heb je vreselijke dingen op het forum gezet? Ik zie dat je vriend is vreemdgegaan en dat je schoonzus je negeert. Lijken mij geen dingen waar jij je voor moet schamen, toch?
Als je je echte naam er niet bijzet en ook geen namen van vrienden en familie dan zal praktisch niemand erop komen dat jij het bent van al die 17 miljoen mensen.
Tenzij je zegt dat je kroonprinses van Nederland bent, natuurlijk.
Piss off the mods in dat topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven