donker weer

09-10-2011 20:00 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een regenachtige dag.. Het begint ook steeds vroeger donkerder te worden en vandaag al helemaal. Kreeg er een beetje een leeg/raar gevoel door. Hebben jullie hier ook last van? Ik moet wel zeggen dat ik het soms gezellig vind maar vandaag had ik zoiets van; brr wat een depressie.
Herkenbaar hoor, misschien kun je wat moed putten uit mijn topic van vorig jaar:

Wat is er wél leuk aan de winter?
The time is now
Haha, ja ik had vorig jaar een topic wat er leuk was aan november. En het heeft geholpen: toen ik er op ging letten vond ik het eigenlijk best mooi allemaal

Ben er dit jaar niet zo bang voor. En ga waarschijnlijk betrokken worden bij een grootschalig sinterklaasfestijn van een paar weken. Straks wordt het nog leuk

Oh en ik ga mijn schaatsen weer tevoorschijn halen. En uit voorzorg ook mijn sneeuwlaarzen.
quote:Lizzl schreef op 09 oktober 2011 @ 20:05:

Ik vind het heerlijk! Het was vandaag een heerlijke dag Echt weekend zoals het hoort te zijn (wat mij betreft). De herfst en winter vind ik sowieso niet vervelend - laat maar komen Dit zijn ook meer 'mijn soort' temperaturen. Gedij prima op fris Wow, echt hélemaal mee eens!
Vind dit juist heerlijk. Was ook erg blij met die zgn slechte zomer. Niet dat ik depressief word van een normale zomer, of mijn humeur er onder lijdt, maar ik vond het maar wat lekker. Overigens heb ik iets tegen mensen die met het weer op en neer gaan. Vrolijk als de zon schijnt en humeurig als dat niet zo is.

Zo heb ik collega die vreselijk humeurig is als het "zonnetje" het af laat weten. Lijk me vreselijk als je zo in elkaar zit. Kan je beter gaan emigreren naar Bali volgens mij. Heeft niemand er meer last van je.
Als ik mijn man meekreeg, zou ik echt gaan emigreren naar de tropen. Ik voel me zo anders bij zonnig en helder weer. Zoveel beter en blijer. Dat doet heel veel met mij. Ik heb het ook altijd erg koud, dus dat helpt ook niet om je fijn te voelen. Nee, ik kijk alweer uit naar April.

Sylphide75, 3 uur geleden

Als ik mijn man vriend meekreeg, zou ik echt gaan emigreren naar de tropen Scandinavië, bij voorkeur Zweden. Ik voel me zo anders bij zonnig koel of ronduit koud en eventueel helder weer, maar dat laatste is geen must. Zoveel beter en blijer. Dat doet heel veel met mij. Ik heb het ook altijd erg koud te warm, dus dat helpt ook niet om je fijn te voelen. Nee, ik kijk alweer uit naar April de winterse dagen.

Ik heb het een beetje aangepast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven