Sexting : doen jullie dat ook ?

09-10-2011 08:40 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sexting oftewel 'sexual texting' : opwindende smsjes / mails / whatsapps / chats sturen doen julle dat ook ? En geeft dat een extra dimensie / spanning aan je relatie, zeker als de sex een beetje ingedut is ? En voer je de fantasieen dan ook later uit ?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
quote:creativeguy schreef op 09 oktober 2011 @ 10:27:

En ik herhaal: het is een ALGEMENE vraag, geen 'Help ik weet niet hoe ik moet sexten'.

Nou nu weet je het van Zammm, Noa , Mali ,Donkey, van mij en van Man...en nu?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:creativeguy schreef op 09 oktober 2011 @ 10:07:

Nou ik weet het al.

Ik stel een gewone vraag zoals anderen ook een vraag stellen zonder de eigen ervaring erbij te melden. Het is immers een algemene vraag niet zoneer over de eigen ervaring. Vervolgens word ik meteen afgezeken omdat ik eerst mijn eigen ervaring moet opgeven, terwijl het helemaal niet om eigen ervaring gaat.

Jammer dat mensen zo met elkaar omgaan.

Dat dit forum anoniem is wil niet zeggen dat je dan maar anderen

moet afzeiken. Dat zie ik ook heel vaak in posts van mensen die echt met een probleem zitten (de fake postings even buiten beschouwing gelaten).-zucht- daaaaaaar gaaaaaaan we weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ga je geen antwoord geven gewoon omdat ik je nu al een zeurkous vind. Succes!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:spectral schreef op 09 oktober 2011 @ 10:53:

Maar waarom wil je het dan weten??

Omdat 'ie echt, heus eerlijk echt helemaaaaal niet nee nee nee - maar stiekem toch - op rukverhaaltjes zit te wachten.

TO: ik doe de meest wonderlijke dingen met (vooral) Whatsapp en heb daar veel lol mee. Ga ik je verder niks over vertellen, dat is te persoonlijk en jij laat ook niet het achterste van je tong zien.

Ruck you.
Ik vindt creativeguy helemaal niet zo creatief als hij dit soort vragen moet stellen.
Ik denk dat hij nu de antwoorden zit te turven.

Binnen 3 weken brengt hij zijn interim rapportage uit met voorlopige conclusies over het sexting gedrag van Viva forummers
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik wist helemaal niet dat daar een naam voor was. TO bedankt, toch weer wat geleerd op het forum vandaag.
Goh...wat weer een uitermate leesbaar topic;)
quote:creativeguy schreef op 09 oktober 2011 @ 10:07: (de fake postings even buiten beschouwing gelaten).

Kijk, daar hebben we de kern van 't probleem. En je draagt 'm nog zelf aan ook.

Tenzij ik m'n browser hoognodig moet updaten, staat er nog altijd geen belletje of waarschuwing bij fake postings. Dat moeten de forummers zelf uitvogelen. Dat is dus wat er nu gebeurde, in reactie op jouw OP.

Kom op, je weet 't best. Niet de vermoorde onschuld uit gaan hangen nu.
Bij mij is de sex nooit ingedut haha. Maarom je vraag te beantwoorden; ja, ik heb het ook weleens gedaan. En uiteraard geeft dat een extra spanning in je relatie, het is wel grappig om zoiets te doen als je bijv op je werk zit en niemand weet wat je smst
Ik doe het met m'n sv.

Vieze foto's en verhaaltjes haha.

Vind het altijd een leuk deel van de voorpret
Internagelaktisch
Sexting?

Jee er is ook werkelijk overal een naam voor tegenwoordig.
Er is tegenwoordig ook 'nexting'. Een topic lezen en zien dat er niks uit te halen is, dus op naar het volgende topic :-)
quote:creativeguy schreef op 09 oktober 2011 @ 10:27:[/b

Ik kan ook zeggen dat al jullie mijn ervaringen eerst willen horen je zit te hengelen naar geile verhaaltjes.

Wat een complete crap!

Wie opent hier een topic?
Sms te duur en mail te traag. Maar Whats app is uitgevonden voor sexting. Inclusief foto's. Erg leuk!
Ik heb gepoogd hier een keer een topic over te openen, maar dat is ook niet echt van de grond gekomen.

Onze smsjes zijn vaak seksueel en humoristisch tegelijk. Soms schiet ik echt in de lach, waarnaar mensen om me heen vragen wat er aan de hand is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven