Sexting : doen jullie dat ook ?

09-10-2011 08:40 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sexting oftewel 'sexual texting' : opwindende smsjes / mails / whatsapps / chats sturen doen julle dat ook ? En geeft dat een extra dimensie / spanning aan je relatie, zeker als de sex een beetje ingedut is ? En voer je de fantasieen dan ook later uit ?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Wij (dames en heren van het viva-forum), vinden dat de TO die de vraag stelt, hem eerst zelf moet beantwoorden!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh, er is een woord voor.
En dat om 8u op zondagochtend.... net terug van het uitgaan?
Eens met Mali, anders word je bestempeld als rukkerT, die vieze verhaaltjes wil horen.
Extra dimensie? Wel als je je text naar de verkeerde ontvanger stuurt. Maar jij eerst inderdaad.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Nee ik hoef die verhaaltjes niet te lezen daar zijn andere forums voor.

Het is alleen de vraag of jullie dit ook doen. Details hoeven wat mij betreft niet.

@mali3: en als ik m zelf beantwoord is het al bevooroordeeld. Ik wil alleen zeggen dat ik het zelf soms wel eens doe.
"@mali3: en als ik m zelf beantwoord is het al bevooroordeeld. Ik wil alleen zeggen dat ik het zelf soms wel eens doe."

Bevooroordeeld? Waarom...

*raising my eyebrow over here*
quote:creativeguy schreef op 09 oktober 2011 @ 09:01:

Nee ik hoef die verhaaltjes niet te lezen daar zijn andere forums voor.

Het is alleen de vraag of jullie dit ook doen. Details hoeven wat mij betreft niet.

@mali3: en als ik m zelf beantwoord is het al bevooroordeeld. Ik wil alleen zeggen dat ik het zelf soms wel eens doe.

Nou, heb jij pech. Met zo`n antwoord zeg ik helemaal niks.

Tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Ik ook niet.
En ik ook niet.
Cum non tum age
En ik dus ook niet! En juist omdat JIJ niks zegt ben ik bevooroordeeld!
Zeg ik niks ? Ik zeg toch wat ?

Wat wil je dan dat ik vertel ?
Wat wil je van anderen weten? Dat wiilen anderen van jou weten. Simpel.
Niks hoor Crea. Veel plezier met sms! Ik ben een ouwe doos en doe en sms niet. Heel ouderwets!
Details hoeven niet? Je vraagt toch om ervaringen?
Nou ik weet het al.

Ik stel een gewone vraag zoals anderen ook een vraag stellen zonder de eigen ervaring erbij te melden. Het is immers een algemene vraag niet zoneer over de eigen ervaring. Vervolgens word ik meteen afgezeken omdat ik eerst mijn eigen ervaring moet opgeven, terwijl het helemaal niet om eigen ervaring gaat.

Jammer dat mensen zo met elkaar omgaan.

Dat dit forum anoniem is wil niet zeggen dat je dan maar anderen moet afzeiken. Dat zie ik ook heel vaak in posts van mensen die echt met een probleem zitten (de fake postings even buiten beschouwing gelaten).
Je snapt het niet. Op een discussieforum deel je meningen en ervaringen met elkaar. Deel je met elkaar dus.

Het is hier geen eenrichtingsverkeer. Het is hier ook geen vraagbaak. Als jij mee wil doen aan een discussieforum, is het logisch, zeker als TO, dat je je eigen ervaringen en meningen deelt.

De ervaring heeft geleerd, en dat zegt mijn gevoel hier ook, dat wanneer het wél eenrichtingsverkeer is, zoals nu dus, het gaat om een vieze rukkert, of om een onderzoekje of om wat voor duistere redenen dan ook om zelf maar niks te hoeven zeggen.
Boehoehoe....een huilie dat ben je!

Maar goed ik wil best antwoord geven hoor.

Ja dat doe ik!

En nu,je zondag weer goed?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nee

Nee

Nee

Ik vind het blijkbaar 3 x niks
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Zelfs als iemand een gewone vraag heeft: "Help.. wie weet hoe je kattenpislucht wegkrijgt???"

Dan vertelt iemand erbij waarom die vraagt gesteld wordt.

"Ik pas op de kat van mijn nichtje en die heeft op mijn netgelegde peperdure vloebedekking gepist en nu stinkt het een uur in de wind en ik krijg die lucht er niet uit."

Volstrekt normaal. Zo ga je met mensen om, geven en nemen enzo...
Nogmaals jullie snappen het niet. Ik heb verteld dat ik het ook wel eens doe en dat dat prima bevalt, maar jullie willen gewoon niks zeggen...

En om mij meteen voor rukkert uit te maken.....

Ik kan ook zeggen dat al jullie mijn ervaringen eerst willen horen je zit te hengelen naar geile verhaaltjes. Maar die vertel ik niet en dat soort antwoorden verwacht ik ook niet zoals ik al in een eerder antwoord aangaf.

En ik herhaal: het is een ALGEMENE vraag, geen 'Help ik weet niet hoe ik moet sexten'.

Maar sommigen kunnen niet lezen hier.
Ja hoor, dat doe ik regelmatig. Goed om te weten he?

Weer iemand gelukkig gemaakt
Wat zeur je nou wise creative guy ?

Ik heb al je vragen correct en naar waarheid beantwoord.

Wat wil je nog meer ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Maar waarom wil je het dan weten??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven