Eens iets anders proberen?

10-10-2011 12:32 112 berichten
Na 2 relaties waaruit ik 2 (nog jonge) kinderen heb, wordt het geloof ik tijd om eens iets anders te proberen.

Voor het eerst sta ik open voor een relatie waarin kinderwens geen rol meer speelt. Laatst heb ik kennis gemaakt met een erg leuke vrouw die wat ouder is dan ik en ik zou best wel eens willen proberen of het iets kan worden.

Ik heb echter geen idee wat nou de basis van een relatie zou kunnen of moeten zijn wanneer het krijgen van kinderen geen gezamelijk doel meer is.

Wie heeft er wat wijsheid voor mij?
quote:MarianneDavids schreef op 10 oktober 2011 @ 13:46:

[...]

Ik lees graag tussen de regels door, zonder bril of andere hulpmiddelen.Nou, dat lukt niet erg goed dan, is het wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:martin1969 schreef op 10 oktober 2011 @ 13:47:

[...]

Nou, dat lukt niet erg goed dan, is het wel?Ik vind je gewoon niet van deze tijd omdat je het idee hebt dat een relatie valt of staat met het krijgen van een kind.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 10 oktober 2011 @ 13:51:

[...]

Ik vind je gewoon niet van deze tijd omdat je het idee hebt dat een relatie valt of staat met het krijgen van een kind.Zucht. Wie heeft dat idee? Ik in ieder geval niet.
TO, ik vind die berlusconi achtige foto erg afleidend.
wij slapen nooit.
quote:martin1969 schreef op 10 oktober 2011 @ 13:46:

[...]

Elke overeenkomst is bindend; het enige dat belangrijk is, is wat je kunt afdwingen via een rechter. En dan blijkt dat we qua toegang tot het recht en de rol van mannen en vrouwen bij de opvoeding van de kinderen nog in de middeleeuwen wonen.Nou dat is mooi klote dan voor je. (meen ik)
Als ik geen kinderwens zou hebben gehad zou ik zeker niet de moeite doen om met iemand in een huis te gaan wonen. Al dat opschuiven en onderhandelen, al die vieze sokken die je er opeens bij krijgt.

Ik weet ook niet zeker of ik nog zin zou hebben om iemand te beloven voor lange tijd samen te blijven, en monogaam te zijn. Ik vind het nogal wat namelijk, en zonder de noodzaak om een stabiel gezinsleven te creëren waarom zou je?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:valentinamaria schreef op 10 oktober 2011 @ 13:53:

TO, ik vind die berlusconi achtige foto erg afleidend.Dat is Kevin Spacy
quote:yajes schreef op 10 oktober 2011 @ 13:53:

[...]

Nou dat is mooi klote dan voor je. (meen ik)Dank je.
dank je, maar hij doet me sterk denken aan berlusconi.

die wel weer past bij de topic titel.
wij slapen nooit.
quote:lolapaloeza schreef op 10 oktober 2011 @ 13:54:

Als ik geen kinderwens zou hebben gehad zou ik zeker niet de moeite doen om met iemand in een huis te gaan wonen. Al dat opschuiven en onderhandelen, al die vieze sokken die je er opeens bij krijgt.

Ik weet ook niet zeker of ik nog zin zou hebben om iemand te beloven voor lange tijd samen te blijven, en monogaam te zijn. Ik vind het nogal wat namelijk, en zonder de noodzaak om een stabiel gezinsleven te creëren waarom zou je?Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Ik wil kinderen en daarom kies ik voor dit leven. Maar eigenlijk wil ik een grootst en meeslepend leven in de theaterwereld van Amsterdam!
Je kunt ook 'n monogame relatie hebben en niet bij elkaar wonen: latten dus!

Scheelt volgens mij 'n hoop gedoe, in elk geval zeker als de relatie weer ten einde is.

@TO: je exen hebben dus de kinderen en je de mogelijkheid ontnomen om co-ouder te zijn. Je hebt 'n hoop vrijheid gekregen dus ga daarvan genieten, met of zonder nieuwe partner.
quote:elninjoo schreef op 10 oktober 2011 @ 14:11:

Je kunt ook 'n monogame relatie hebben en niet bij elkaar wonen: latten dus!

Scheelt volgens mij 'n hoop gedoe, in elk geval zeker als de relatie weer ten einde is.

@TO: je exen hebben dus de kinderen en je de mogelijkheid ontnomen om co-ouder te zijn. Je hebt 'n hoop vrijheid gekregen dus ga daarvan genieten, met of zonder nieuwe partner.

Mhhh.... ik pak jou je huis af en zeg tegen je: je hoeft nu dus geen huur of hypotheek meer te betalen, dus ga lekker feesten!

Ongevraagde geschenken zijn niet per definitie dingen die je wilt hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven