Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Jeetje zeg, wat zal het afkicken zijn als het volgende week weer een stuk slechter weer wordt!! Dit is toch gewoon echt genieten he!! Heb sucadelapjes opstaan en spruitjes voor vanaaf, haha, best een soort van winterkost, maar heb er zin in!! Was hangt buiten en de machine draait, prima weer voor de was.

Hoe is je nieuwe gezin Dolphine? Hoe gaat het met therapie, heb je al het idee dat je er iets aan hebt? Ik heb het idee dat het best heel goed gaat met je ventje de laatste tijd, of niet? (afkloppen!!) Ik hoef ook niet zonodig met mijn mobiel op internet hoor, als ie maar kan bellen en sms'en..Maar mijn knul kan straks weer een nieuwe bij zijn abonnement kiezen, dan neem ik die van hem en dat is wel een smartphone..(simlockvrij). Ik wil hem alleen als ik er een goedkoop abonnement bij kan vinden, anders echt niet.

Jou vandaag al even gesproken Theetje, hoe is de taart geworden??

Nou meiden, morgen gaan we mekaar zien he!! Leukleuk!!

Op zich gaat het goed met mijn mannetje ja. Al merk ik wel dat ik hem wel weer steeds meer moet waarschuwen dan dat het was. Maar hij wordt niet meer zo driftig dat het uit de hand loopt. Als hij nu boos wordt gaat hij even naar zijn kamer en komt hij terug als hij afgekoeld is. Ik hoor wel steeds dingetjes over school en dan over ruzie of dat hij iemand geslagen heeft. kan ook grootspraak zijn, maar toch.... Ik zal het wel horen aankomende dinsdag met 10 minuten gesprek. Therapie vind hij eigenlijk niet zo leuk, ik weet ook nog niet of het helpt, want echt heel boos wordt hij niet meer.

Mijn nieuwe gezin is oke. Is een meisje van 14 wat sinds 1 september bij haar vader en stiefmoeder woont, omdat het bij moeder thuis niet goed ging. Ouders en dochter zijn erg bereidwilig om aan hun band te werken en voor het meisje is het natuurlijk erg wennen aan nieuwe regels ed. Daar ga ik ze mee helpen. Denk dat het wel leuk is.

Ja morgen is het zo ver, ik heb er zin in. En het wordt prachtig weer, dus we kunnen 's middags lekker de binnenstad in, is altijd erg gezellig met terrassen enzo.

Ha meisjes!

Het was leuk he, gisteren! Supergezellig én supermooi weer, wat willen we nog meer..Dolphine, écht een gezellig stadje waar je woont, heel knus gewoon. Ik had een perfecte aansluiting, kon in A. zo overhoppen op de andere trein en was rond 22.30 thuis..Fijn, anders was het rond 23.30 geweest. De terrassen hier in de stad zaten ook nog hartstikke vol en gelukkig was het niet koud (ik had geen jas bij me ofzo..)

Straks je ventje weer thuis, ook weer gezellig!

Theetje, lekker naar je zus geweest? En vertel, vertel, hoe was de televisie?? Ik brand van nieuwgierigheid, haha!

Net met mijn knul koekjes gebakken, of nou ja, het deeg in elk geval klaar gemaakt om straks koekjes van te bakken. Pff, lijk wel gek met dit weer, maar vanaaf honkbal op tv en we hadden zin in iets te snaaien erbi (had niet zoveel in huis), vandaar!

De strijk ligt nog te wachten maar heb zoooo geen zin! Wel was opgevouwen vanmorgen, maar verder nog niet veel gedaan.Kmoet eigenlijk ook hoognodig een natte lap over tafels etc. halen, ga dat eerst maar even doen.. Fijne dag nog en Theetje, geniet morgen ook van je vrije dag! (had je toch, of niet?)

Alle reacties Link kopieren
Hallo meisjes,

ik vond het echt super leuk om jullie weer te zien. 1 x Per jaar is echt te weinig eigenlijk. Wat hebben we gebofd ook hé met dat mooie weer, echt genoten op dat terrasje! En inderdaad een leuk stadje waar je woont joh!

Tsja die tv.... uuuuhm die is vandaag linea recta terug naar de winkel gegaan. Het kon echt niet... zoooo mega groot! Wel is er een ander mee terug gekomen maar dan eentje van een normaler formaat en dan is ie nog erg groot. Compromissen moeten er gemaakt worden hè.... ZUCHT. Mánnen!

Vanmiddag weer op kraamvisite geweest. Ach dat smoeltje van dat kleine moppie. Lekker wijfie. Ook mijn zus even mee naar buiten genomen voor een kwartiertje. In de rolstoel. Daar genoot ze ook van even lekker in t zonnetje.

**** Pfff scrik me eigen rot zeg, X krijgt punt van vlizotrap tegen z'n hoofd, bloeden als een rund, maar gelukkig valt t mee*****

Oh lekker zelf gebakken koekies! Vooral het deeg is erg lekker, haha.

En heb jij je nog een beetje (mis) gedragen Dolphine, tijdens het stappen?

Kussss

Oe, da's idd schrikken zeg Theetje..gelukkig dat het meeviel.

Haha en die tv kon dus écht niet?? Was ie het wel een beetje met je eens of...?

Jaaaa Dolphine, hoe was het stappen??

Koekjes zijn helemaal gelukt, nu een trommel vol..yum....

Hallo meiden.

Na een superleuke middag met jullie gisteren heb ik echt een super leuke stapavond gehad. Het was stampvol in de kroeg, in het begin eigenlijk iets te druk, maar later ging dat beter. Mijn broer was er en oude vrienden, dus een topavondje.

Was wel wat brak vanmorgen, maar lekker bakkie koffie gezet en een croisantje gegeten en toen kon ik er weer tegen.

Mijn knulletje opgehaald bij zijn vader en daar nasi meegegeten. Knul ligt nu op bed. En ik languit op de bank, maar niet voor lang, want ik duik er ook vroeg in vandaag.

Oh theetje, wat een schrik zeg. Hoe krijg je dat nou toch voor elkaar, die trap tegen je hoofd?

En die tv kon dus echt niet door de beugel joh..... woehaha kerels he, het blijven jongetjes soms. Gelukkig hebben jullie in goed compremis kunnen omruilen.

hmmm, scarlet lekker koekjes bakken. Ruit altijd zo lekker in huis he. Ik heb ook geen hol gedaan vandaag hoor, 2 wassen gedraaid en dat was het eigenlijk.

Fijn dat je een vlotte aansluiting had trouwens.

En zo'n meeting moeten we idd echt vaker doen dan 1x per jaar.

Hallooo!

Laatste mooie dag vandaag he..jammer! Het was hier vandaag al ander weer, bewolkt, heeft zelfs geregend en die pokke wind is er weer..Von'k juist zo fijn afgelopen dagen, bijna windstil!

We kunnen ons op gaan maken voor de herfst meisjes! (wat ook weer gezellig is, met kaarsjes en lekkere geurdingetjes, van die wintergeuren, mmmmm)

Het was dus echt leuk Dolphine, het stappen. Was er wel ruimte om te dansen dan? Enne..kon je het nog een beetje aan, het bier? hihi

Vandaag lekker gewerkt, boodschappen gedaan, gegeten en afgewassen en nu niet veel meer denk ik..Ik moet trouwens nog steeds die natte lap over de tafels halen..schaam...wel braaf gestreken, gisteren!

Ook hier lekker gewerkt, boodschappen gedaan en eten gekookt. Was wel druk vandaag met 4 huisbezoeken, dus alleen maar heen en weer gereden. Maar ja morgen een congres dus geen tijd om gezinnen te bezoeken.

Het was in het begin wel te druk om te dansen, scarlet, maar later ging het wel, toen gingen er wat mensen richting de dancing. Dus toen konden we wel lekker dansen. Hoe bizar, heb er gewoon een beetje spierpijn van. hahaha ik wordt oud dames.

Zo, he he wat een dag vandaag zeg.

Hele dag congres gehad van 12,5 jaar AMK (advies en meldpunt kindermishandeling). Sommige lezingen waren best interressanr, maar niet alles vond ik even boeiend hoor. We moesten na elke spreker reageren op een stelling dmv een stemkastje. Aan de hand van de uitslag moest er dan een discussie op gang komen. Na 4 sprekers was ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk. Uiteindelijk laat thuis, dus laat gegeten en vervolgens naar school voor 10 minuten gesprek.

Eerlijk gezegd viel het me niet tegen. Rekenen ligt hij op niveau, al is hij wat onzeker, maar hij kan het best. Zijn taaltoets had hij erg goed gemaakt!. begrijpend lezen toets was onvoldoende, maar ze wil de volgende toets even afwachten, omdat het een nieuwe methode is en het dus best daar aan kan liggen. Andere leestoets heeft hij helaas nog niet gehad, maar dat hoor ik volgende week hoe dat gegaan is.

Maar ze vind het een heerlijk knulletje en dat is toch fijn om te horen!

Ze had ook het idee dat ze een klik heeft met hem, dus dat is positief lijkt me zo.

Hij werkt hard en doet zijn best dus ik ben trots op mijn knulletje.

Zooo, dinsdagavond alweer! Morgen alweer op de helft voor deze week, schiet op!

Hoe was het congres Dolphine? Interessant? Is het laat geworden?

Haha en spierpijn van het dansen...jaaaaaa, je wordt oud!! LOL

De beste workout EVER vind ik! Hardlopen of wat dan ook heb ik echt een broertje dood aan en houd ik niet lang vol, maar dansen...úren kan ik dat.

Zaterdag hier weer de beentjes van de vloer, mijn vriendin neemt me mee naar een soort reunie van danscafe, waar oude bekende dj draait, in een theater. Wordt vast lache!,

Kreeg vandaag een mailtje van C. waarin ie vertelde dat ze er een andere hond bij hadden, and guess hoe dat beestje heet...

Bambi! Ik moest gelijk breed grijnzen toen ik dat las, zien jullie het voor je?? Volwassen vent van 46, toch wel beetje een macho man om te zien, die op straat zijn hond roept: Baaaaaaambiiiiiiii!!!! (en dan op zijn engels natulijk). Ik vond het wel hilarisch!! En kon niet nalaten dat toch even te vermelden, hihi. Aan de andere kant wel weer stoer dat ie daar niet om maalt..hahahaha.

Theetje, hoe gaat het met slapen? Ik hoop dat het beter gaat en dat je een nacht goed hebben kunnen slapen. Heb nu zelf 2 nachten achter mekaar amper een oog dicht gedaan, weet hoe je je voelt! Ik voelde me vandaag ook behoorlijk brak hoor en het gekke is dat ik tegen de avond weer helemaal opleef, bah.

Gisteren wel een melatoninetabletje genomen, hielp dus niets, toch maar vandaag ook weer doen..Vervelend hoor.

Mijn knul had via marktplaats een interactieve HD ontvanger op de kop getikt en via een of ander forum een breedbandversterker voor weinig, dus nu interactieve tv, geinig.

Als ik hem dan zo bezig zie, zonder handleiding gewoon de hele boel aansluiten etc, vraag ik me toch steeds af waarom ie niet een technische opleiding heeft gekozen. Die knul is toch zo handig met apparatuur, computers etc. En de trots als ie het dan toch weer zelf geflikt heeft. Maar hij wil het gewoon echt niet. Tja, houdt het op natuurlijk..Het lijkt mij dat hij daar zoveel meer lol aan zou beleven dan aan zijn huidige opleiding, die hij vooral saai vindt lijkt het wel. Af en toe gooi ik er wel een balletje over op, maar hij wil het er verder niet over hebben en blijft gewoon bij zijn huidige keuze. Best lastig vind ik!

Tussendoor gepiept Dolphine! PFf, lange dag weer voor je!

Wat hartstikke fijn zeg, dat je knul het zo lekker doet! En dat juf hem ook gewoon een lekker joch vind is natuurlijk ook super om te horen.

Wat zul je gaar zijn trouwens nu!
Tja scarlet, helaas kun je ze op deze leeftijd niet meer een bepaalde kant op sturen, maar maken ze hun eigen keuzes. OOk al vinden wij als ouders dat misschien niet altijd het juiste, het is toch een zaak van respecteren dat hij zelf deze keuze heeft gemaakt en dit blijkbaar toch wil.

Ik had heerlijk mijn vrije dag vandaag. Vanmorgen wezen sporten, een proefles cross core. Dat is een circuit training met verschillende onderdelen en verschillende spiergroepen. Ik vond het erg leuk. Helaas is de les op de woensdagochtend vol en sta ik op de reserve lijst. Dus tot die tijd blijf ik lekker mijn eigen training doen.

Zoonlief had vandaag de verjaardag van zijn juf. Daarnaast opening van de kinderboekenweek, het was dus een feestdag op school.

Zo zeg, wat een wind! Het loeit hier echt om het huis. Wel weer knus kaarsjesweer vind ik.

Jammer Dolphine, dat de les al vol is en je nu moet wachten. Ach, je bent ook tevreden met de huidige training toch?

Morgen ons eerste overleg met de nieuwe manager. Ben benieuwd. We hebben geen agenda oid gekregen, geen idee waar we het over gaan hebben dus.

Theetje, heb je al met je leidinggevende gesproken over de toekomst?

Wat een dag weer vandaag zeg. Eerst weer vergadering gehad. We moesten verbeterpunten afspreken nav eebn kwaliteits onderzoek. En dat leidde nogal tot verhitte discusies.

Daarnaast nog 3 huisbezoeken gehad vandaag waarvan de laatste pas om 5 uur. Was pas tegen 7 uur thuis.

Dat vind ik op zich niet zo erg, als ik 's morgens wat later kan beginnen maar dat zat er niet in vandaag.

Ook een afscheid gehad vandaag en die man had heel lief soesjes gehaald ter afscheid.

en scar, hoe was je overleg?

Ja theetje, heb jij al een gesprek gehad inmiddels?

Ik heb me toch een spierpijn van gisteren van het sporten. Kan bijna mijn armen niet omhoog krijgen. Maar daar was ik al voor gewaarschuwd.

Ik vind inderdaad mijn huidge training ook wel leuk, maar dat cross core is veel afwisselender, dus dat maakt het ook leuk.

Jij dus ook al overleg gehad Dolphine..En weer veel huisbezoeken dag, wát een dag had je weer! Gelukkig is het bijna weekend he! Ons overleg was wel goed, niets bijzonders eigenlijk..Nou ja, alleen de mededeling dat de 2 administraties tzt samengevoegd gaan worden, zowel fysiek als qua werk.

Vooral dat qua werk ziet niet iedereen zo zitten, maar ach, het is nog niet zover, dus we zien het allemaal wel..Betekent dat alles op de grote hoop gaat, waardoor je weer met (veel) meer mensen te maken gaat krijgen. Wij vinden het net zo lekker zoals het nu is, maar goed..zoals ik al zei, we zullen het wel zien. Vooralsnog is er geen ruimte om samengevoegd te worden, dus..Wel binnenkort weer een beoordelingsgesprek, vreemd hoor, hoe kun je nu een beoordelingsgesprek hebben met een manager die geen flauw idee heeft? Ik heb natuurlijk vorig jaar met beoordelingsgesprek een uitloopperiodiek gekregen voor uitmuntend functioneren (whoehahaha), maar zoiets is maar een tijdelijk iets en kan wel verlengd worden, maar ja, dat moet weer beargumenteerd worden etc..Hoe kan dat nu, als iemand je helemaal niet kent? Moet zeggen dat ik daar wel een beeetje tegenop zie, of dat is eigenlijk niet het goede woord, maar dat ik denk van hmmm..Het is natuurlijk iets extra geld wat ik nu heb en zou balen als dat weer minder wordt. Aan de andere kant...hij kan ook niet beoordelen dat ik er geen recht meer op zou hebben. Maar ik hoor van iedereen dat ze het gevoel hebben bij hem een beetje op je woorden te moeten passen, typisch he..

Spierpijn is een goed teken, toch?? haha

Gelukkig is het bijna weekend, pfoeee..We zijn eigenlijk van plan om vannacht om 400 op te staan, omdat er een superbelangrijke honkbalwedstrijd is die om 200 begint..ja, ik weet het...we zijn gek!! Laat mijn bed het maar niet horen. Misschien ben ik toch al wel wakker en hoef gelukkig maar tot 13.00 te werken. Kan ik daarna wel instorten!

Scarlet, denk je niet dat je nieuwe manager deels zijn mening zal baseren op de mening van je oude manager. Ze hebben het vast wel over jullie gehad voordat hij in functie kwam. Lijkt me niet dat hij jou beoordeeld enkel op wat hij in die paar weken van je gezien heeft. Ik zou me er dus niet te druk om maken als ik jou was.

Vanmorgen weer fanatiek wezen sporten. Was er voreg, want het regende zo hard dat iki gelijk vanuit school ben doorgereden. Dus lekker mijn eigen training kunnen doen en daarna nog klein circuitje en buikspieren. Dwars door de spierpijn van woensdag heen. hahaha, ben goed bezig al zeg ik het zelf.

Zoonlief vanmorgen keurig om 7 uur wakker, hij kan het dus wel. das veel fijner opstaan dan half 6 al de hele week. Vanmorgen al de was opgehangen, droger aangezet en was opgevouwen (en dat allemaal voor schooltijd). Net al boodschappen gedaan. Straks zoonlief weer naar school brengen met zijn vriendje en even door naar de apotheek voor nieuwe melatomine.

Je bent inderdaad niet wijs scarlet, zo belanchelijk vroeg opstaan voor een honkbal wedstrijd. IK begin er niet aan, ok niet als het een voetbalwerdstrijd zou zijn. Heb mijn slaap veels te hard nodig.

Hallo meiden, pffff mega drukke week achter de rug. wat een gekkenhuis op t werk zeg. Daarnaast weer pijn. Dus was me weekje wel. Wil toch overdag die pijnstillers niet nemen want ik wordt er megaduf van. En volledig pijndekkend zijn ze ook niet dus wat dat aangaat... Ik heb nog geen besluit genomen. Heb mijn chef er ook niet over gesproken. Heb er wel met collega's over gesproken en die zeggen, joh dat moet je doen, mooie kans en nu kan het want nu ben je nog jong etc. etc. Zondag neem ik een beslissing en dan zal ook direct (of niet natuurlijk) een brief de deur uit doen via mail. Punt is dat uiteindelijk pas in 2016 iedereen (landelijk gezien) op de juiste plek moet zitten. Dus ja de kans is groot aanwezig dat het nog wel een jaar of misschien anderhalf jaar duurt vóór er iets concreets gebeurt, misschien langer misschien korter. Ik denk dat in dit stadium er nog weinig concreets gezegd kan worden. Ik weet waar er nu wat ons betreft op aangestuurd wordt dus zondag it is....

Scarlet, ik vind het ook erg typisch dat je een beoordelingsgesprek gaat krijgen. Zal het niet een functioneringsgesprek zijn? Zolang je niet weet wat je aan die manager hebt zou ik toch maar beetje oppassen met wat je wel en niet zegt. Maar aande andere kant wat Dolphine zegt is natuurlijk ook zo, dus zeker niet al te druk om maken hoor! En btw eenmaal ontvangen salaris verhoging is toch blijvend? Pffff je moet ook wel echt een honkbalfanaat zijn hoor om dààr zo midden in de nacht voor op te staan. Pffffff

Dolphine, zo ben jij even fanatiek bezig geweest vanochtend! Stoer hoor! Fijn dat het tienminuten gesprek zo positief was! Was het nog gelukt met de sieraden voor juf?

Ik ga zo boodschappen in huis halen voor de BW voor morgen. Baal zoooo van dat weer! Heb vanochtend gesproken met die man die de activiteiten aanleverd. Hij belde mij. Ze nemen ivm het weer ook nog extra partytenten mee en alternatieven voor als het weer echt roet in het eten gooit. Vond ik erg vriendelijk en meedenkend.

Meiden fijn weekend!
Ik vind die beroordelingsgesprekken niet zo vreemd hoor. Die zijn nu eenmaal wettelijk verplicht 1x per jaar. (bij ons wel op het werk). Moment is misschien wat ongunstig, mar ja, je zei zelf al dat het inderdaad een jaar geleden is.

Daarom denk ik dat je oude manager hem vast wel ingelicht heeft over ieders functioneren.

Ja theetje, balen van het weer zeg. Wordt echt heel erg slecht dit weekend he.

Mijn knul is nu trainen, ook in de regen, balen voor hem. Ik heb al lekker patatjes besteld bij de snackbar, dus als hij klaar is met trainen kunnen we dat gelijk ophalen.

Vanavond komt pleegzoon en dan duiken ze gezellig met z'n drieen op de bank om voetbal te kijken.

Jaaa, voetbal zo direct..maar ook Voice of Holland. Voetbal gaat voor hoor (of het moet erg saai zijn..haha)

Vanmorgen idd zo vroeg opgestaan en het was een superspannende wedstrijd, maar helaas is het playoff avontuur van Yankees voorbij, dus voor ons ook het seizoen..Jammer hoor! Had er wel wat last van vandaag, maar nu weer helemaal opgebloeit hoor.

Ja Thee, wat een pech qua weer hebben jullie...Wát een verschil met de hoogzomer van vorige week! Maar, ondanks dat...toch een hele fijne, leuke, geslaagde dag !

Ik geloof dat het het niet helemaal snap..hoezo moet (of neem je) zondag een beslissing? (heb het nog even teruggelezen) Of word zondag bekend wat er met jullie/jullie functie gebeuren gaat? Heb ik dat goed? (hihi, toch slaapgebrek?)

Wel erg balen zeg, dat je toch weer pijn hebt. Bah.

Het gesprek is een echt beoordelingsgesprek (2 gesprekken per jaar, 1 fugé en 1 beoordeling, en dat is deze). Helaas was het niet een "gewone" salarisverhoging, is zit nl. al jaaaaaren op mijn max. Kan wat dat betreft dus niet meer groeien. De enige mogelijkheid voor manager om zijn waardering uit te drukken (qua geld dan) is de mogelijkheid van een uitloopperiodiek, maar die moet je "verdienen"(moet je voor je beoordeling alleen maar zeer goed of uitmuntend hebben) en moet elk jaar worden geevalueerd..Het is geen vaste toelage. Ik hoop idd dat mijn manager vol lof over me gesproken heeft, haha.

Knap hoor Dolphine, zo fanatiek als jij blijft trainen.

Echt, heb er bewondering voor! Ja, wat een takkeweer he, vandaag. Mijn knul baalde ook zo verschrikkelijk: was ie net door die pokkeregen naar huis gefietst, kwam hij er thuis achter dat hij zijn mobiel op het werk had laten liggen..Dus hij weer terug in de gietregen. Toch zo'n 20 minuten weer op de fiets. Dus hij had ook wel gehad!

Nu gezellig de kaarsjes aan en zoals gezegd klaar voor de voetbal. Jammer, geen Big Bang Theory vandaag.

Morgenavond dus weer even de hort op met vriendin, ik ben benieuwd hoe het wordt. Vast gezellig!

Theetje, ik hoop dat jullie een beetje net zulk weer hebben als wij hier nu..Wel fris, maar zonnig en maar af en toe een buitje. Veel beter als gisteren in elk geval! Heb wel voor het eerst dit jaar de verwarming een pietsie aan, kvond het niks aangenaam in huis. Vanmorgen de boel aan kant gemaakt en nu lekker lui beetje lezen, tv kijken, computeren. Ben er nog niet helemaal uit wat ik vanaf aan zal doen, wil eigenlijk liever geen tas mee, zo, onhandig als je ook gaat dansen, maar moet toch geld, sleutels, mobiel mee, dus dan maar broek met zakken maar ja...en dan..whoehahah, wat een dilemma he...haha. Ik vond gelukkig wel mijn bolero weer terug, die was ik al zo lang kwijt zeg (lag gewoon opgevouwen in de kast..nou ja....).

Vandaag weer gevoetbald Dolphine? Was het koud langs de lijn? Of valt het eigenlijk wel mee? Heb geen idee, nog niet buiten geweest en zoals gezegd, in huis vind ik het nogal frisjes..

Het was erg koud en nat langs de lijn. Wat hebben wij een mega bui op ons kop gehad zeg. Daarbij stonden de knullen in de rust al met 17-0 voor. Dus de wedstrijd was ook niet echt boeiend..... Uiteindelijk hebben ze geloof ik zelfs met 32- 0 gewonnen. Ik ben de tel een beetje kwijt geraakt, maar echt leuk is dit natuurlijk niet, al dachten de jongens daar duidelijk anders over.

Ik ben wel blij dat ik gisterenavond niet in de kuip zat, maar lekker thuis op de bank, woehaha.

Vanmiddag met de jongens een potje monopoly gedaan. Pleegzoon vond het op een gegeven moment niet leuk meer, die was aan het verliezen, dus toen hij op een gegeven moment niet meer kon betalen zijn we gestopt.

Theetje, ik hoop dat het bij jullie dan beter weer is dan hier. Het is echt heel slecht, veel buien, ook met hagel, en wind. Soms een beetje zon, maar die is steeds zo weg.

Veel plezier vanavond scarlet. En wat dacht je van een schoudertasje die je gewoon kan laten hangen om je schouder? Die vind ik altijd erg handig met dansen. Je broek zo vol met al die spullen vind ik ook nooi zo lekker zitten.

Ik ga morgen lekker naar het zwemabd met de knullen, dan schijnt het wederom zulk weer te worden.

Hoihoi!

Wat een saaie druilerige dag zeg..wel knus binnen, heb echt niets gedaan, behalve strijken ( maar was weinig, hoera!)

Gisteren was het erg gezellig, heel veel gedanst en heb nu spierpijn zeg..Pfff, jaja, we worden oud jongens! er komen nog 3 van deze feesten, in december en dan nog 2 volgend jaar, waar we (als het kan) zeker heen gaan. Het heeft toch ook wel wat hoor, om tussen leeftijdgenoten zo rond te hangen (lees: dan voel je je niet zo oud..hahahaha)

Theetje, hoe is het gisteren verlopen? Is het allemaal zo gegaan als gepland en gedacht? Ik brand van nieuwsgierigheid!

Zijn jullie nog naar het zwembad geweest Dolphine? Het was er wel perfect weer voor ja.En wat een megacscore weer joh! Dat is toch niet normaal?? haha. Zijn ze er al uit, of ze in een hogere klasse gaan spelen?

Nou scarlet, ze hebben niet elke week zo'n mega score hoor. Vorige week werd het met veel moeite 5-3. Maar dit was inderdaad niet normaal en zoonlief vond het zelfs niet leuk meer zo'n groot verschil. Nu heeft deze tegenstander in deze competitie nog geen doelpunt gescoord, dus dat zegt ook wel wat over dat team.

Na de winterstop gaan ze sowieso 1 of 2 klasses omhoog geloof ik, want volgend seizoen moeten ze hoofdklasse gaan spelen, er is dus nog wel werk aan de winkel voor de boys.

Wij zijn heerlijk naar het zwembad geweest vandaag ja. De jongens hebben zich lekker uitgeleefd.

Klinkt erg gezellig hoor scarlet, en nog wat feestjes in het vooruitzicht ook. Bij ons is elke eerste zaterdag van de maand classic night, daar komen ook mensen van mijn leeftijd. erg fijn.

ja theetje vertel, hoe was het feestje gisteren? Hopelijk niet helemaal in het water gevallen.
Haaaaai meiden,

Het feest was top! We hebben enorm geboft met het weer, echt ongelooflijk! Maar twee buitjes tussendoor en dat viel nog mee. Terwijl op de heenweg in de bus me de moed in de schoenen zonk hoor, toen kwam het echt met bakken uit de lucht zetten. Dus de middag (dat was buiten) was geslaagd, Daarna het eten, ook dat was echt super! De avondactiviteit, spel ik hou van holland, was ook erg leuk en daarna werd er echt een feestje neergezet door de dj's! Iedereen lekker aan t dansen en zo. Het was echt af! Reacties waren ook allemaal positief! Het verliep ook allemaal soepeltjes, helemaal goed dus.

Wat betreft die solli, de deadline van zondag had ik mezelf opgelegd om mij te dwingen een beslissing te nemen. Uiteindelijk is dat toch vandaag geworden. Was veel te brak zondag. Je kon namelijk ook maar tot en met vandaag reageren. En ik heb het gedaan..... SLIK. Nu maar afwachten dus.....

32-0 Jeeeemig! Dan waren die anderen echt wel slecht zeg maar, lijkt me een saaie wedstrijd.... Je pleegknul kan dus niet zo goed tegen z'n verlies hihihi. Zit er een leuk zwembad bij jullie in de buurt? Hier niet zo....

Jij lekker de hort op geweest met je din Scar, leuk leuk. Nog iets van mannelijk schoon tegen het (lekkere) lijf gelopen?? Whoehahaha!

Meiden ik ga de nachtdienst weer in.... molletje dus. En nu helemaal zie je nagenoeg geen daglicht meer nu de dagen echt weer korter worden. Binnenkort zal de klok ook wel weer uurtje terug gaan denk ik.
Wow theetje, klinkt goed zeg. Gelukkig had je wel goed weer, een stuk beter dan hier in ieder geval.

Hier is het vandaag ook weer prut qua weer. Ik ook weer een mega lange dag, was weer pas om 7 uur thuis. Ik vind het echt niks hoor. Heb ook wel mijn beklag gedaan bij mijn baas hoor. Ik werk tot 5 uur en dan kan het toch niet zo zijn dat ik om 5 uur nog op huisbezoek moet. Ze gaat er mee aan de slag, want ik heb collega's die tot 6 uur werken. Ik hoop dat het gaat lukken.

Hier zijn wel verschillende zwembaden in de buurt theetje. We zijn nu naar nieuwegein geweest, daar is een golfslagbad met daarbij duikplanken. Vinden de boys te gek. We kunnen ook nog naar driebergen, leusden of veenendaal. Keus genoeg dus.

Succes met je nachtdienst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven