Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Oh oh Scarlet, ik hoop niet dat het een voorteken is dat je niet mag beginnen ofzo. Ik wil ook wel graag een beetje afvallen, let al een paar dagen op mijn voeding en zo. Welke eiwitshakes gebruik jij?

Ik ben heel benieuwd naar mijn werk morgen. Per 1 januari moest namelijk alles over naar een nieuw systeem. Dat zal wel een chaos zijn ben ik bang. Misschien kan ik wel helemaal niet inloggen, Woehaha, dat zou toch een stunt zijn.

C werkt komende week nog vanuit Nederland, 13 januari moet hij weer naar Zwitserland toe.
Gelukkig is het goed gegaan met de shake en hadden ze het bij de buren bezorgd. pfew! Kan dus morgen gaan beginnen.

Ik gebruik Be in shape, is helaas alleen online verkrijgbaar en in verschillende smaken. Ik heb nu mango/perzik, die is echt hartstikke lekker. 6 dagen 2x shakes pd (ontbijt en lunch en dan avondeten met zo min mogelijk koolhydraten) en 1 dag min of meer normaal eten, wel opletten met koolhydraten. Paar jaar geleden dit gedaan en dat ging echt heel goed, dus hopelijk nu weer.

O jee, een nieuw systeem...Hoe is het gegaan vandaag? Kon je uberhaupt nog wel een beetje werken? Wat jammer, dat C. toch weer naar Zwitserland moet..Heeft hij al iets gehoord over zijn sollicitatie?
Nou, dat nieuwe systeem is een lachertje. Niemand kon inloggen, dus we werken gewoon nog met de oude systemen. Die gelukkig wel werkten. Ik was alleen 1 client kwijt in het oude systeem en kon niet inloggen in het nieuwe. Ik moest vandaag zijn eindgesprek doen, dus had het verslag nodig. Dat was even stressen, maar is uiteindelijk ook weer opgelost.

Ik ben vandaag de dag wel heel gezond begonnen, met een smootie van banaan, kiwi en magere yoghurt. Staafmixer erdoor en klaar. Ook zoonlief vond het lekker, dus die is ook gezond begonnen.

C heeft vandaag een gesprek met zijn manager gehad. Hij heeft haar over de aanbieding hier in Nederland verteld, het probleem is dat er een concurrentiebeding clausule in zit. Hij kan dus niet zomaar overstappen. Zijn manager wil ook niet van hem af dus er gaan gesprekken plaats vinden over mogelijkheden om meer vanuit Nederland te werken.

Op zich wil hij best bij Swiss com blijven, is hij alleen het reizen beu, dus nu even afwachten welke mogelijkheden er geboden kunnen worden.
Vandaag op het werk niks kunnen doen. Ik kan niet in het nieuwe systeem, ik kan niet meer in het oude systeem.

Dus geen registratie, hulpverleningsplannen, etc.

Ik kan gelukkig nog wel in mijn outlook, dus afspraken maken, emaillen en telefoontjes plegen is het enige wat wel lukt.

Maar het is aardig onhandig om zo gemoeten werken.

Ik kan ook niet in de rapportage van de leefgroepen, dus heb geen idee hoe het met de knullen gaat.

Morgen vrij, dus ik hoop dat donderdag de problemen zijn opgelost. Helpdesk kon niks doen, ik werd doorverwezen naar de key users van het nieuwe systeem, die kon ook niks doen dan meer een mailtje naar de coördinator implementatie. Wat een gezeik hè.

Ook nog voor niks naar Amersfoort gereden, client was niet thuis.
Nou, dat was een lekkere dag voor je! Wat waardeloos zeg, al die systemen die het dan niet doen. Ik hoop echt voor je dat het donderdag geregeld is zeg, zeer frustrerend dit lijkt me.

Het is natuurlijk sowieso al goed nieuws dat C.'s manager hem niet kwijt wil, hopelijk willen zij hem dan ook wat tegemoet komen (mits dat mogelijk is natuurlijk) en valt er iets te regelen mbt dat reizen.

Ik kan me voorstellen dat jij dat ook wel een beetje beu bent.. Door de week ben je toch vaak alleen en zo had je het je vast niet voorgesteld. Lekker, de dag beginnen met zo'n smoothie.

Bij dat shaken wat ik nu doe mag ik nu eerst helemaal geen fruit da's best jammer eigenlijk..Vanavond lekker spruiten gegeten, met alleen wat kipfilet. Wel veel spruitjes gelukkig. Was heerlijk.

Mijn knul is nu samen met een vriend bezig om iets te maken voor Youtube waar ze (hopelijk) geld mee kunnen verdienen. Ze zijn er al een paar weken mee bezig, dus ik ben heel benieuwd wat dat nou uiteindelijk moet gaan worden..Hij heeft het er ook steeds vaker over dat hij wel stage zou willen lopen in Amerika. Heeft hier en daar al wel rond gesnuffeld op sites, maar niet normaal hoe hoog die kosten zijn. Alleen een visum kost al iets van 900 euro Er zijn wel bureau's die alles regelen, stageplek, huisvesting, begeleiding etc. maar dat kost minimaal 10.000 dollar. Ongelooflijk toch!! Hij heeft nog even tijd, stage is in het 3e en 4e jaar, maar wanneer hij dit echt wil moet hij er maar es goed induiken. Zo op het eerste gezicht lijkt dit haast alleen weggelegd voor kids van zeeeer welgestelde ouders...:(
Wat een pokkeweer zeg! Regen en wind, ik ben het zo zat!

Temperatuur gaat wel wat naar beneden zag ik, hopelijk dan ook es een poosje droog en niet zoveel wind.

Hoe ging het vandaag met de systemen? Was het werkbaar?

wij vanmorgen ook een stunt, we konden de sleutels niet vinden van onze kasten. De sleutels gaan normaal gesproken in een bureaula en de sleutel van die bureaula gaat in een sleutelkastje met cijferslot. Eerst konden we het sleuteltje van die la al niet vinden, hing niet in het kastje, die bleek later gewoon in de la van het bureau te liggen, maar de sleutels waren foetsie. En in die kasten zit dus gewoon alles, de dossiers voor de artsen en overige medewerkers, ons werk etc. Gelukkig was na een uurtje ofzo iemand van facilitair aanwezig die de kasten met een loper heeft opengemaakt, maar bleef natuurlijk het mysterie van 12 sleutels die verdwenen waren. Uiteindelijk bleek dat mijn collega die gisteren de boel heeft afgesloten de sleutels in de la van iemand anders heeft gelegd(die nu met vakantie is), omdat ie dat sleuteltje van die la toen al niet kon vinden..Helaas kwam deze collega 1 1/2 uur later dan wij op kantoor, dus dat was wel een beetje balen. Maar gelukkig toch nog alles op zijn pootjes terecht gekomen. Nog 1 dag en dan weer heerlijk weekend. Met veel schaatsen geloof ik? Ek Allround. Altijd leuk om te zien.
Ik kan inmiddels wel inloggen in het nieuwe systeem, maar ik kan niet bij mijn eigen cliënten. Ik ben gekoppeld aan de verkeerde afdeling ( bijna iedereen trouwens). Dus wat dat betreft weer weinig kunnen doen.

Wel teamvergadering (voor het eerst in de nieuwe samenstelling, met ambulant Utrecht en Gelderland). Zo gaan we 1x per maand vergaderen. En 2 evaluatiegesprekken gedaan.

C gaat maandag weer naar Zwitserland. Hij was gisteren jarig, dat vieren we zaterdag. Morgenavond ga ik met mijn moeder naar de film mannenharten. Leuk!

Leuk weekend dus voor de boeg.

Goh wat een gedoe bij jou op het werk. Niet leuk om zo te beginnen.

Gelukkig is het wel weer opgelost.
Och, nog gefeliciteerd! Veel plezier morgen bij de film, hij moet erg leuk zijn.
Eindelijk even lekker relaxed op de ank. Schaatsen kijken. Gisteren alle boodschappen gedaan en gewerkt. De film was leuk. Ik vond hem niet spectaculair of diepgaand, maar wel gewoon leuk.

Vanmorgen al weer vroeg op, zoonlief moest om 9 uur voetballen. Nog een inhaalwedstrijd van voor de winterstop. Ze hadden geen wissels, want 1 geblesseerd en 1 met vakantie. Er viel er 1 geblesseerd uit, dus uiteindelijk met 10 tegen 11. Verloren met 3-2.

Daarna mijn knul met zijn vader mee en wij oud papier weggebracht. Sta- tafels voor vanavond opgehaald.

Zo meteen nog even stofzuigen en dan vind ik het wel best.
Hier is het nog winterstop, al begint volgende week (gelukkig) de zaaltraining wel weer voor mijn knul. Goed voor m. sowieso een stukje fietsen en dan lekker trainen. Gelukkig heeft ie nu ook weer sport op school, maar dat is alleen maar in het 1e jaar, raar eigenlijk.Volgende week trouwens toetsweek, de 1e voor hem, best spannend dus. Hij heeft een spel moet maken, wat de rest in groepjes van 4 heeft gedaan, maar omdat hij later kwam moest ie alleen. Kvind dat ie alleen daarom al bonuspunten verdiend heeft, haha. Lekker weer trouwens he, schaatsen dit weekend. Nog even en dan de Olympische spelen, ook weer hartstikke leuk.

heel veel plezier vanavond!
Gezellige avond gehad? En nu een beetje moe wellicht? haha

Prachtig weertje trouwens he! Maar ik zag dat die temperaturen toch niet echt omlaag gaan, we kunnen fluiten naar de winter denk ik..:(

Vanmiddag komt mijn vriendin en blijft ook eten, gezellig.

Dus pak ik zo de strijplank maar vast, kan ik mooi strijken onder t schaatsen en is dat ook weer klaar.
Leuke avond gehad ja. Niet zo heel druk, op het laatste moment toch veel afzeggingen en zieken. Maar het was een gezellig clubje. We gingen pas om 3 uur naar bed.

Vanmorgen al de keuken schoongemaakt en de wc gepoetst. C heeft gestofzuigd, dus het ziet er weer netjes uit.

Nu lekker schaatsen kijken, met een toastje erbij. Er is nog genoeg over dus....... Haha

Veel plezier met je vriendin.

En spannend voor je knul de 1e toetsweek.

Hoe bevalt de opleiding hem tot dusver?

Hier is het ook nog winterstop, maar ze hadden nog een inhaalwedstrijd te spelen.

M
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ik zou de TO, het mag ook een andere forummer zijn, willen verzoeken om een nieuw deel te openen van dit topic aangezien het aantal postings de 4100 gepasseerd is .

Graag na het openen van het nieuwe deel, het oude topic even staffen of melden op Centraal Moderatortopic zodat we het oude deel kunnen sluiten.

Alvast bedankt.

mvg,

Viva Moderator Team.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven