3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
maandag 10 oktober 2011 om 21:30
lekker luun! Moet een goed gevoel geven, weer bijna vrij te zijn
Heb een leuke maar drukke week:
morgen komt loverT lunchen
woensdag bij vriendin langs, savonds daten met loverT
donderdag sollicitatie en dansen
vrijdag boodschappen doen en kerstdiner voorbereiden
zaterdag kerstdiner (ik ga t hoofdgerecht maken)
Heb een leuke maar drukke week:
morgen komt loverT lunchen
woensdag bij vriendin langs, savonds daten met loverT
donderdag sollicitatie en dansen
vrijdag boodschappen doen en kerstdiner voorbereiden
zaterdag kerstdiner (ik ga t hoofdgerecht maken)
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 11 oktober 2011 om 10:37
mogguh
goh appel had dat eerder gezegd, ik kon ook niet slapen, hadden we nog een spelletje kunnen spelen....
ik lag dus vroeg in bed, gaan mijn huisgenoten om 12 uur snachts boven mijn kamer een kast slopen met een bijl... daarna lag ik wakker tot drie uur/half vier....
Appel succes met werken
goh appel had dat eerder gezegd, ik kon ook niet slapen, hadden we nog een spelletje kunnen spelen....
ik lag dus vroeg in bed, gaan mijn huisgenoten om 12 uur snachts boven mijn kamer een kast slopen met een bijl... daarna lag ik wakker tot drie uur/half vier....
Appel succes met werken
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 11 oktober 2011 om 12:35
middag
Heb nu een mailtje dat mn sollicitatie ontvangen is en er binnen 5 werkdagen contact wordt opgenomen... maar aangezien we dan alweer 2 weken verder zijn dan toen de vacature in de krant stond... zal het wel een telefoontje zijn dat de vacature al vervuld is
...
Kleintjuh maakt me nog vrolijker want het is heeeeeeeeeel rustig waar broekkie ook werkt... met moeite heeft ie tot anderhalf uur voor zn werktijd eigenlijk zou eindigen doorgewerkt... echt alles aanpakken wat ze vragen... dus als broekkie dat ook heeft... of zelfs nog minder te doen... dan wordt dit een geweldige week...
Heb nu een mailtje dat mn sollicitatie ontvangen is en er binnen 5 werkdagen contact wordt opgenomen... maar aangezien we dan alweer 2 weken verder zijn dan toen de vacature in de krant stond... zal het wel een telefoontje zijn dat de vacature al vervuld is
Kleintjuh maakt me nog vrolijker want het is heeeeeeeeeel rustig waar broekkie ook werkt... met moeite heeft ie tot anderhalf uur voor zn werktijd eigenlijk zou eindigen doorgewerkt... echt alles aanpakken wat ze vragen... dus als broekkie dat ook heeft... of zelfs nog minder te doen... dan wordt dit een geweldige week...