Jippie
dinsdag 11 oktober 2011 om 09:42
dinsdag 11 oktober 2011 om 11:07
quote:sammie00 schreef op 11 oktober 2011 @ 10:42:
Het zijn van die facette shades zoals van Luxaflex, zo'n soort rolgordijn maar dan met van die open dicht stukjes. Reteduur maar ik deel de kosten met mijn moeder. Mijn raam lijkt veel groter nu, wat heb ik veel licht nu!
Oh die zijn zo mooi. En zeker licht. Wat leuk, je eigen huis.
Geniet er van.
Het zijn van die facette shades zoals van Luxaflex, zo'n soort rolgordijn maar dan met van die open dicht stukjes. Reteduur maar ik deel de kosten met mijn moeder. Mijn raam lijkt veel groter nu, wat heb ik veel licht nu!
Oh die zijn zo mooi. En zeker licht. Wat leuk, je eigen huis.
Geniet er van.
dinsdag 11 oktober 2011 om 12:53
Dat zijn toch gewoon van die dag en nacht rolgordijnen of duo rolgordijnen. (zo heten ze bij de bouwmarkten en leen bakker enzo). Ik heb ze ook 50 euro per gordijn bij Leen Bakker. Is dan wel een standaard maat. Op maat laten maken is duurder..Begrijp niet dat die dingen zo achterlijk duur zijn bij andere zaken.
dinsdag 11 oktober 2011 om 14:51
Ik heb ook gekeken bij Gamma, maar ik heb redelijk grote ramen dus geen standaard maat. Daarnaast is de kwaliteit van een iets duurder gordijn beter en de afwerking. Ik ze van een zelfstandige, dus ook duurder maar mocht er ooit iets aan mankeren heb ik betere service dan bij de eerste de beste bouwmarkt.
En kom op, ik ben blij
En kom op, ik ben blij