Jippie

11-10-2011 09:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een totaal onzinnig topic, maar ik heb nieuwe gordijnen en ze zijn zo mooi!! ze laten veel licht door maar hebben weinig inkijk.

Super als min verwarming ook nog wordt gemaakt komt het misschien toch nog goed in mijn eerste eigen huis. Nu ikzelf nog.
Leuk voor je, Sammie.

Waar ben je geslaagd?
Heerlijk, je eerste eigen huis. Geniet van je nieuwe gordijnen. Leuk! De rest komt ook wel goed, vast.

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat leuk! Hoe zien ze eruit?? Heb je een foto?
Het zijn van die facette shades zoals van Luxaflex, zo'n soort rolgordijn maar dan met van die open dicht stukjes. Reteduur maar ik deel de kosten met mijn moeder. Mijn raam lijkt veel groter nu, wat heb ik veel licht nu!
Leuk!

Sowieso is je eerste huis heel speciaal!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wat leuk voor je!

Foto?
quote:sammie00 schreef op 11 oktober 2011 @ 10:42:

Het zijn van die facette shades zoals van Luxaflex, zo'n soort rolgordijn maar dan met van die open dicht stukjes. Reteduur maar ik deel de kosten met mijn moeder. Mijn raam lijkt veel groter nu, wat heb ik veel licht nu!

Oh die zijn zo mooi. En zeker licht. Wat leuk, je eigen huis.

Geniet er van.
quote:sammie00 schreef op 11 oktober 2011 @ 10:42:Reteduur

Reteduur ja. Maar wij hebben ze nu een dik half jaar en hebben er geen moment spijt van gehad! Echt super die dingen!

Veel plezier ermee!
Dat zijn toch gewoon van die dag en nacht rolgordijnen of duo rolgordijnen. (zo heten ze bij de bouwmarkten en leen bakker enzo). Ik heb ze ook 50 euro per gordijn bij Leen Bakker. Is dan wel een standaard maat. Op maat laten maken is duurder..Begrijp niet dat die dingen zo achterlijk duur zijn bij andere zaken.
Ik heb ook gekeken bij Gamma, maar ik heb redelijk grote ramen dus geen standaard maat. Daarnaast is de kwaliteit van een iets duurder gordijn beter en de afwerking. Ik ze van een zelfstandige, dus ook duurder maar mocht er ooit iets aan mankeren heb ik betere service dan bij de eerste de beste bouwmarkt.

En kom op, ik ben blij
Ok, vooruit. Je hebt ze nou toch al dus je hebt ook weinig aan mijn post. Geniet van je nieuwe huisje in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven