Zure pruimen!!!
dinsdag 11 oktober 2011 om 21:27
Al jaren lees ik mee op het Viva forum. Wat weerhield mij er steeds van om lid te worden? Al die zure pruimen!!!
Wat zijn er veel forumleden die het afzeiken tot een kunst hebben verheven.
Ik zou zeggen: laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Ben je het ergens niet mee eens? Dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, maar doe dat met respect. Het is zo makkelijk om -anoniem- iemand lekker even de grond in te trappen.
Als we slim zijn helpen wij vrouwen elkaar, we lijken allemaal meer op elkaar dan we denken...
Zo dat lucht op! En nu op zoek naar een leuk onderwerp om op te reageren...
Wat zijn er veel forumleden die het afzeiken tot een kunst hebben verheven.
Ik zou zeggen: laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Ben je het ergens niet mee eens? Dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, maar doe dat met respect. Het is zo makkelijk om -anoniem- iemand lekker even de grond in te trappen.
Als we slim zijn helpen wij vrouwen elkaar, we lijken allemaal meer op elkaar dan we denken...
Zo dat lucht op! En nu op zoek naar een leuk onderwerp om op te reageren...
dinsdag 11 oktober 2011 om 21:50
quote:ameliemelo schreef op 11 oktober 2011 @ 21:38:
[...]
En er dan toch niets mee doen? Dan ben je pas echt zuur... Hoe dan ook, er zullen nog wel een flink aantal k**opmerkingen volgen op mijn bericht. Die bewijzen naar mijn idee alleen maar mijn statement.
Nou dag hoor!
Zie je ook de leuke forummers?
De leuke topics? De lieve dingen die mensen voor elkaar doen en betekenen?
Als je al jaren meeleest moet je dat toch ook opgevallen zijn?
[...]
En er dan toch niets mee doen? Dan ben je pas echt zuur... Hoe dan ook, er zullen nog wel een flink aantal k**opmerkingen volgen op mijn bericht. Die bewijzen naar mijn idee alleen maar mijn statement.
Nou dag hoor!
Zie je ook de leuke forummers?
De leuke topics? De lieve dingen die mensen voor elkaar doen en betekenen?
Als je al jaren meeleest moet je dat toch ook opgevallen zijn?
dinsdag 11 oktober 2011 om 21:56
Ik dacht voordat ik dit topic opende het over iets anders ging. En dat het op een ander pijler zou staan. Maar dat zijn mijn verwrongen gedachten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 11 oktober 2011 om 21:56
quote:istar_ schreef op 11 oktober 2011 @ 21:50:
[...]
Dat kan niet. Ineens hoor je erbij, maar dat weet je dan zelf niet.
Wow..... straks maak ik al jaren zonder dat ik het weet geld over naar Pilous. Vette stuff dan dat groepje.....
[...]
Dat kan niet. Ineens hoor je erbij, maar dat weet je dan zelf niet.
Wow..... straks maak ik al jaren zonder dat ik het weet geld over naar Pilous. Vette stuff dan dat groepje.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 11 oktober 2011 om 22:00
dinsdag 11 oktober 2011 om 22:00
dinsdag 11 oktober 2011 om 22:03
dinsdag 11 oktober 2011 om 22:04