Zure pruimen!!!
dinsdag 11 oktober 2011 om 21:27
Al jaren lees ik mee op het Viva forum. Wat weerhield mij er steeds van om lid te worden? Al die zure pruimen!!!
Wat zijn er veel forumleden die het afzeiken tot een kunst hebben verheven.
Ik zou zeggen: laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Ben je het ergens niet mee eens? Dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, maar doe dat met respect. Het is zo makkelijk om -anoniem- iemand lekker even de grond in te trappen.
Als we slim zijn helpen wij vrouwen elkaar, we lijken allemaal meer op elkaar dan we denken...
Zo dat lucht op! En nu op zoek naar een leuk onderwerp om op te reageren...
Wat zijn er veel forumleden die het afzeiken tot een kunst hebben verheven.
Ik zou zeggen: laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Ben je het ergens niet mee eens? Dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, maar doe dat met respect. Het is zo makkelijk om -anoniem- iemand lekker even de grond in te trappen.
Als we slim zijn helpen wij vrouwen elkaar, we lijken allemaal meer op elkaar dan we denken...
Zo dat lucht op! En nu op zoek naar een leuk onderwerp om op te reageren...
woensdag 12 oktober 2011 om 09:14
Kijk dat gaat zo......het groepje heeft elkaar ook op msn, hyves of facebook. Zodra iemand een reaktie geeft op iemand dan geven ze dat door aan het groepje.....en dan komen al die zeurpieten die persoon afzeiken.
En dan lachen ze zich rot op msn.
Wat ze nog niet door hebben, is dat het erg gaat opvallen dat steeds de hele club aanwezig is.
groet van Peecee
En dan lachen ze zich rot op msn.
Wat ze nog niet door hebben, is dat het erg gaat opvallen dat steeds de hele club aanwezig is.
groet van Peecee
woensdag 12 oktober 2011 om 16:51
Peecee: jij had twee weken geleden toch een dergelijk topic geopend? Volgens mij heb ik toen ook geschreven (met een 'eens'). Jammer dat ik niet gelet heb op degenen die snibbig reageren. Wellicht is het inderdaad hetzelfde groepje mensen. En hoe jij het beschrijft zou het best eens kunnen werken. Enne... ik MSN ook niet, haha.
woensdag 12 oktober 2011 om 18:33
Ik denk niet dat de zgn groepjesmensen MSN nodig hebben om op dit soort topics af te komen. Het werkt gewoon heel logisch; gelijkgestemden trekken elkaar aan. Dus "mutsen" die over zuurpruimen zeuren zie je ook op dezelfde topics afkomen, net als de "zuurpruimen" die de mutsen afzeiken, die komen ook op dezelfde topics af. Lijkt mij toch heel logisch. Zo worden in het werkelijke leven ook "groepjes" gevormd op schoolpleinen, op het werk, in de kantine, etc.
Jullie zoeken het veel te ver met MSN enzo alsof er een complot theorie ontstaan is.
Ik denk dat je dit topic niet zo mega zwaar moet oppakken. Het is vermaak. Als je het zo ziet gaat het een stuk makkelijker.
Jullie zoeken het veel te ver met MSN enzo alsof er een complot theorie ontstaan is.
Ik denk dat je dit topic niet zo mega zwaar moet oppakken. Het is vermaak. Als je het zo ziet gaat het een stuk makkelijker.
Optimist tot in de kist!
woensdag 12 oktober 2011 om 19:51
"Ik denk dat je dit topic niet zo mega zwaar moet oppakken. Het is vermaak. Als je het zo ziet gaat het een stuk makkelijker."
Psst, jij maakt het nu zwaar door onze reactie zwaar te noemen. Of ligt dat aan het gewicht van een olifantje?
Ik bedoelde het in ieder geval luchtig, dat MSN. Maar ik ben het wel met je eens: 'soort zoekt soort' en het komt op elkaar af als reactie op een ander soort zeg maar. Wat niet wegneemt dat er waarschijnlijk veelvuldig conctact buiten het forum om is, zeker bij oud-leden. Over welk onderwerp dan ook.
En verder blijf ik me aansluiten bij degene die zo'n topic opent. Niet zozeer v.w.b. de manier van melden en schrijven, maar wel qua inhoud.
Psst, jij maakt het nu zwaar door onze reactie zwaar te noemen. Of ligt dat aan het gewicht van een olifantje?
Ik bedoelde het in ieder geval luchtig, dat MSN. Maar ik ben het wel met je eens: 'soort zoekt soort' en het komt op elkaar af als reactie op een ander soort zeg maar. Wat niet wegneemt dat er waarschijnlijk veelvuldig conctact buiten het forum om is, zeker bij oud-leden. Over welk onderwerp dan ook.
En verder blijf ik me aansluiten bij degene die zo'n topic opent. Niet zozeer v.w.b. de manier van melden en schrijven, maar wel qua inhoud.