Zure pruimen!!!

11-10-2011 21:27 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren lees ik mee op het Viva forum. Wat weerhield mij er steeds van om lid te worden? Al die zure pruimen!!!

Wat zijn er veel forumleden die het afzeiken tot een kunst hebben verheven.

Ik zou zeggen: laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Ben je het ergens niet mee eens? Dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, maar doe dat met respect. Het is zo makkelijk om -anoniem- iemand lekker even de grond in te trappen.

Als we slim zijn helpen wij vrouwen elkaar, we lijken allemaal meer op elkaar dan we denken...

Zo dat lucht op! En nu op zoek naar een leuk onderwerp om op te reageren... :-)
Yvonne77
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:charlottew88 schreef op 11 oktober 2011 @ 21:56:

Ik dacht voordat ik dit topic opende het over iets anders ging. En dat het op een ander pijler zou staan. Maar dat zijn mijn verwrongen gedachten. Iets met plonkende tuinkabouters?
quote:pilous1 schreef op 11 oktober 2011 @ 22:03:

[...]

*gaat even internetshoppen* Wel even je aankopen showen he?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Afgelopen, Zweden is blij, Nederland is zuur.
Bedankt TO, vandaag weer een kletstopic erbij!
quote:Enn schreef op 11 oktober 2011 @ 22:04:

[...]

zuur dus.Maar gaan we nu nog wel naar ek?
Een groepje stel je gewoon zelf samen en bij dit soort topics is iedereen die het niet met de TO eens is 'het groepje'. Nieuw of oud lid, maakt niet uit. Gewoon doen alsof je erbij hoort en klaar ben je.
quote:wordtel schreef op 11 oktober 2011 @ 22:02:

[...]

Wie of wat is nou dat mysterieuze "groepje"? En hoe word ik lid? Ik hoor bij geen enkel groepje hier, zelfs niet bij de sletten.

Dat is best heel naar. Sterkte.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Wie of wat is nou dat mysterieuze "groepje"? En hoe word ik lid? Ik hoor bij geen enkel groepje hier, zelfs niet bij de sletten. Je hoort overduidelijk bij de Huilies.
quote:Moonlight82 schreef op 11 oktober 2011 @ 22:04:

[...]

Iets met plonkende tuinkabouters?Nee . Wist eerst niet wat dat was maar lang leve Google.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:SeptemberGirl schreef op 11 oktober 2011 @ 22:05:

[...]

Maar gaan we nu nog wel naar ek?Ja, we zijn sowieso groepshoofd we waren al geplaatst.
quote:SeptemberGirl schreef op 11 oktober 2011 @ 22:05:

[...]

Maar gaan we nu nog wel naar ek?

Ja joh, we staan eerste in de poule maar Zweden heeft zich door deze eindstand ook geplaatst dus dat is best leuk voor die Vikingen.

Niet zuur, zoete overwinning.

[...]

Wie of wat is nou dat mysterieuze "groepje"? En hoe word ik lid? Ik hoor bij geen enkel groepje hier, zelfs niet bij de sletten. Misschien als je rustig afwacht hoor je ooit bij een groepje. Je weet wat ze zeggen wat in het vat zit verzuurd niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:eleonora schreef op 11 oktober 2011 @ 22:06:

Een groepje stel je gewoon zelf samen en bij dit soort topics is iedereen die het niet met de TO eens is 'het groepje'. Nieuw of oud lid, maakt niet uit. Gewoon doen alsof je erbij hoort en klaar ben je.Dan ga ik maar weer es verder. Ik ga me maar es breed groeperen vanavond denk ik.
quote:charlottew88 schreef op 11 oktober 2011 @ 22:08:

[...]

Misschien als je rustig afwacht hoor je ooit bij een groepje. Je weet wat ze zeggen wat in het vat zit verzuurd niet.VerzuurT! Als je bij het groepje wilt, is correct spellen een vereiste!
quote:Damaris schreef op 11 oktober 2011 @ 22:05:

Afgelopen, Zweden is blij, Nederland is zuur.Welkom terug!

quote:ameliemelo schreef op 11 oktober 2011 @ 21:27:

Al jaren lees ik mee op het Viva forum. Wat weerhield mij er steeds van om lid te worden? Al die zure pruimen!!!

Wat zijn er veel forumleden die het afzeiken tot een kunst hebben verheven.

Ik zou zeggen: laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Ben je het ergens niet mee eens? Dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, maar doe dat met respect. Het is zo makkelijk om -anoniem- iemand lekker even de grond in te trappen.

Als we slim zijn helpen wij vrouwen elkaar, we lijken allemaal meer op elkaar dan we denken...

Zo dat lucht op! En nu op zoek naar een leuk onderwerp om op te reageren... :-)

*empathische modus*

Wat leuk dat je je hiervoor speciaal hebt aangemeld! En wat fijn dat je je nu opgelucht voelt! Ik hoop oprecht dat je hier leuke onderwerpen gaat vinden om op te reageren. Weet je dat er hier ook een zoekfunctie is? Als je daar onderwerpen intikt als "kattekop", "sfeer" en "respect" kun je vast een heleboel van je gading vinden. Veel lees- en postplezier hier!

*empathische modus uit*
Heb 2 maanden gratis Eredivisie LIVE.

Smullen!
Oo, wat een heerlijk welkom, Zamm.
quote:istar_ schreef op 11 oktober 2011 @ 22:06:

[...]

Je hoort overduidelijk bij de Huilies.Ik wil niet bij de Huilies, ik zie er altijd heel lelijk uit als ik huil.
quote:istar_ schreef op 11 oktober 2011 @ 22:06:

[...]

Je hoort overduidelijk bij de Huilies.Ik ben een Huilie én een Slet, tof he?
quote:elastiekje schreef op 11 oktober 2011 @ 22:13:

[...]

Ik ben een Huilie én een Slet, tof he? Ik wil bij de Slettengroep, heel graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven