Help, kale plek!
woensdag 12 oktober 2011 om 19:52
Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik een bult om mijn hoofdhuid die begon te trekken. Naar huisarts geweest, het was een ontstoken talgklier. De huisarts zou de bult 3 dagen later verwijderen, maar de dag voor de "grote operatie" was de bult al verdwenen (leeggelopen zeg maar). Paar dagen erna ontdekt vriendlief dat op de plek van de bult nu een kale plek zit van een centimeter doorsnede. Herkent iemand dit, de huisarts in ieder geval niet. Ik heb wat gegoogeld, maar vond dit alleen terug bij bepaalde hondenrassen.
woensdag 12 oktober 2011 om 20:00
Ik heb jaren geleden eens een soort raar eczeemplekje op mijn hoofdhuid gehad, huisarts wist niet echt wat het was, maar vermoedde een soort eczeem. Ik heb er toen een lotion voor gehad, en net zoals jij beschrijft, hield ik uiteindelijk een kaal plekje over. Ben toen naar de dermatoloog geweest, en die legde uit dat dat plekje even zo geïrriteerd was geweest, dat het haar daar van uit viel, maar als de oorzaak weg was, het haar vanzelf weer terug zou groeien. En dit klopte! Dus wees gerust, je haar komt wel weer terug!! Wel vreemde gewaarwording vond ik het, en ook toen het haar terug begon te groeien! Heb je zo'n klein plukje haar tussen je lange lokken.
woensdag 12 oktober 2011 om 20:03
woensdag 12 oktober 2011 om 20:04
quote:maaique schreef op 12 oktober 2011 @ 20:03:
Ik heb wel een kaal plekje.. Bij mn slaap,
Soms als ik mn haar rommelig vast heb zie je het
Mahja, boeiend
Komt bij mij door psoariassis.. Ik had het vroeger heel erg op mn hoofdhuid en in mn gezicht
Nu gelukkig nog maar weinigBij mij zit het precies boven op mijn hoofd, waar mijn scheiding van nature valt, zwiep dus de hele dag mijn haar de andere kant op.
Ik heb wel een kaal plekje.. Bij mn slaap,
Soms als ik mn haar rommelig vast heb zie je het
Mahja, boeiend
Komt bij mij door psoariassis.. Ik had het vroeger heel erg op mn hoofdhuid en in mn gezicht
Nu gelukkig nog maar weinigBij mij zit het precies boven op mijn hoofd, waar mijn scheiding van nature valt, zwiep dus de hele dag mijn haar de andere kant op.
woensdag 12 oktober 2011 om 20:09
quote:rozekoek68 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:04:
[...]
Bij mij zit het precies boven op mijn hoofd, waar mijn scheiding van nature valt, zwiep dus de hele dag mijn haar de andere kant op.
Doe een combover.
Komt wel goed joh. Als het maar niet groter wordt, dan moet je even de huisarts aan zijn snor trekken.
[...]
Bij mij zit het precies boven op mijn hoofd, waar mijn scheiding van nature valt, zwiep dus de hele dag mijn haar de andere kant op.
Doe een combover.
Komt wel goed joh. Als het maar niet groter wordt, dan moet je even de huisarts aan zijn snor trekken.
woensdag 12 oktober 2011 om 20:52
quote:Cateautje schreef op 12 oktober 2011 @ 19:57:
Dan zou ik maar vast woefs gaan leren
Tjonge jonge jonge wat een sneue reactie.
@TO:
Ik zou als ik jou was naar de dokter gaan. Het hoeft niets te betekenen, maar wellicht is het iets wat te behandelen is. En wellicht is het wel gewoon wat Cathoililly zegt, en duurt het maar even voordat het weer dichtgroeit.
Dan zou ik maar vast woefs gaan leren
@TO:
Ik zou als ik jou was naar de dokter gaan. Het hoeft niets te betekenen, maar wellicht is het iets wat te behandelen is. En wellicht is het wel gewoon wat Cathoililly zegt, en duurt het maar even voordat het weer dichtgroeit.
woensdag 12 oktober 2011 om 20:56
quote:chrissiy schreef op 12 oktober 2011 @ 20:52:
[...]
@TO:
Ik zou als ik jou was naar de dokter gaan. Het hoeft niets te betekenen, maar wellicht is het iets wat te behandelen is. En wellicht is het wel gewoon wat Cathoililly zegt, en duurt het maar even voordat het weer dichtgroeit.Azijnmuts.
[...]
@TO:
Ik zou als ik jou was naar de dokter gaan. Het hoeft niets te betekenen, maar wellicht is het iets wat te behandelen is. En wellicht is het wel gewoon wat Cathoililly zegt, en duurt het maar even voordat het weer dichtgroeit.Azijnmuts.
woensdag 12 oktober 2011 om 21:06
quote:mika65 schreef op 12 oktober 2011 @ 21:03:
[...]
Hoe verschillend mensen ook tegen een reactie aankijken
Ik lag werkelijk in een deuk om die reactie Dank je. Het was ook als grapje bedoeld en zo heeft Rozekoek het gelukkig ook opgevat. Zoiets doe ik natuurlijk niet bij iemand die komt melden terminaal te zijn.
[...]
Hoe verschillend mensen ook tegen een reactie aankijken
Ik lag werkelijk in een deuk om die reactie Dank je. Het was ook als grapje bedoeld en zo heeft Rozekoek het gelukkig ook opgevat. Zoiets doe ik natuurlijk niet bij iemand die komt melden terminaal te zijn.
woensdag 12 oktober 2011 om 21:06
woensdag 12 oktober 2011 om 21:10
woensdag 12 oktober 2011 om 22:44