afbouwen Cipramil

12-10-2011 21:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Even een vraagje, ik heb een maand of 8 cipramil geslikt en ben, in overleg met de huisarts, afgebouwd. Nu ben ik sinds 4 dagen medicijnloos en heb eigenlijk niks gemerkt van het afbouwen. Maar vandaag ben ik zo licht in mn hoofd/duizelig en met vlagen ook misselijk. Kan het zijn dat mn lichaam er toch n reactie op geeft ondanks ik niks heb gemerkt?

Thanx alvast
Ja want pas na n dag tot n paar dagen is alles uit je systeem en krijg je ontrekkingsverschijnselen. Afhankelijk van je gevoeligheid, t medicijn en de dosis duurt dit korter of langer. Je kan er zelfs n paar weken last van houden: moe, duizelig, hoofdpijn, migraine, griepklachten enz. Daarnaast kun je ook somber, prikkelbaar, angstig e.d. zijn (en t dan lijkt alsof je oorspronkelijke klachten terugkomen). Succes!
Herkenbaar, ik ben sinds kort gestopt met de zoloft. Ik heb erg veel last gehad van de uitwerking daarvan. Nu nog soms. Dus kan zeker een reactie zijn van je lichaam.
Ja idd, ook ben ik wat prikkelbaar en somber.. Vanmorgen opgestaan en nu gelukkig niet duizelig maar wel een beetje weeig in mn maag!

Mijn dosis was minimaal, ben begonnen met 1 druppel (2 mg) en ben opgehoogd tot 4 druppels (8 mg), dus hopelijk duren de ontrekkingsverschijnselen niet al te lang..
Heb je deze vraag ook niet gesteld bij 'Gezondheid.'

Daar heb ik ook gereageerd. Het staat ook in de bijsluiter dat je klachten kunt hebben als je plotseling stopt. Maar na afbouwen kun je evengoed last hebben weet ik uit ervaring. Gaat uiteindelijk over. Als je je zorgen maakt, altijd overleggen met je eigen dokter!

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven