reizen 2012....
vrijdag 14 oktober 2011 om 08:55
Hoi allen,
Mijn zomervakantie is achter de rug en langzaam begin ik weer te orienteren voor volgend jaar. Lekker wegdromen achter de computer en de vele mooie plekken opzoeken.
De keuzelijst staat er als volgt bij:
1.Costa Rica
2.Peru
3.Indonesie
Wat zijn jullie plannen/wensen voor komend vakantiejaar 2012?
Mijn zomervakantie is achter de rug en langzaam begin ik weer te orienteren voor volgend jaar. Lekker wegdromen achter de computer en de vele mooie plekken opzoeken.
De keuzelijst staat er als volgt bij:
1.Costa Rica
2.Peru
3.Indonesie
Wat zijn jullie plannen/wensen voor komend vakantiejaar 2012?
vrijdag 14 oktober 2011 om 08:58
Oe lekker, is wel een houvast als we dadelijk weer in de sneeuw zitten...
Vooralsnog wil ik weer eens ouderwets op een camping zitten, als klein kind ging ik met mijn ouders en broers naar campings van Eurocamp, van die grote tenten met gasstel en servies! Geweldig vond ik dat en zou ik komend jaar graag weer willen doen, maar weet nog niet precies waar (voor nu lijkt Frankrijk me wel leuk).
Vooralsnog wil ik weer eens ouderwets op een camping zitten, als klein kind ging ik met mijn ouders en broers naar campings van Eurocamp, van die grote tenten met gasstel en servies! Geweldig vond ik dat en zou ik komend jaar graag weer willen doen, maar weet nog niet precies waar (voor nu lijkt Frankrijk me wel leuk).
vrijdag 14 oktober 2011 om 09:00
Omdat wij aan heel erg specifieke data vasthangen, hebben we de tickets zelfs al geboekt en het wordt Indonesië! Lekker nog maanden voorpret en hotels uitzoeken nu.
Verder zou ik in het voorjaar nog een stedentripje willen doen, maar ik weet nog niet wat. Parijs is een kanshebber. Ik vind er niet zo heel veel aan, maar de kinderen zijn er nog niet geweest (tenzij in Disneyland) en ik vind toch dat ze de Eiffeltoren eens in het echt moeten gezien hebben.
Verder zou ik in het voorjaar nog een stedentripje willen doen, maar ik weet nog niet wat. Parijs is een kanshebber. Ik vind er niet zo heel veel aan, maar de kinderen zijn er nog niet geweest (tenzij in Disneyland) en ik vind toch dat ze de Eiffeltoren eens in het echt moeten gezien hebben.
vrijdag 14 oktober 2011 om 09:03
vrijdag 14 oktober 2011 om 09:59
In de zomer in ieder geval een week naar Frankrijk (Provence), maar daar willen we nog een week bij aan boeken. Dat wordt of ergens anders in Frankrijk of het noorden van Italië. Misschien dat we in de voorjaars- of paasvakantie nog weg gaan, dat hangt van onze behoefte aan zon af tegen die tijd
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 14 oktober 2011 om 10:26
quote:annanananas schreef op 14 oktober 2011 @ 09:04:
Hoogstwaarschijnlijk gaan wij in de zomervakantie 4 weken naar Suriname. Ik ga denk ik in januari tickets en een huisje boeken.
Suriname?????????Heerlijk land. Kom zelf uit Suriname.
Altijd mooi weer.
Maar de laatste jaren is er ook veel regen te pas en te onpas. Het weer is daar ook helemaal in de war, zoals hier in Nederland.
Ga je ook een binnenlandsereis maken???????
Ik bedoel de jungle in???????
Ik ben zelf nooit de jungle in geweest.
Nickerie is een kleine district, met heel veel rust.
Ben benieuwd hoe je het zal vinden.
Het liefst ga ik ieder jaar 1 keer naar Suriname, maar heb het geld niet ervoor.
Ik wens je een fijne vakantie.
Hoogstwaarschijnlijk gaan wij in de zomervakantie 4 weken naar Suriname. Ik ga denk ik in januari tickets en een huisje boeken.
Suriname?????????Heerlijk land. Kom zelf uit Suriname.
Altijd mooi weer.
Maar de laatste jaren is er ook veel regen te pas en te onpas. Het weer is daar ook helemaal in de war, zoals hier in Nederland.
Ga je ook een binnenlandsereis maken???????
Ik bedoel de jungle in???????
Ik ben zelf nooit de jungle in geweest.
Nickerie is een kleine district, met heel veel rust.
Ben benieuwd hoe je het zal vinden.
Het liefst ga ik ieder jaar 1 keer naar Suriname, maar heb het geld niet ervoor.
Ik wens je een fijne vakantie.
vrijdag 14 oktober 2011 om 13:32
vrijdag 14 oktober 2011 om 18:58
vrijdag 14 oktober 2011 om 22:04
zaterdag 15 oktober 2011 om 10:17
quote:luni schreef op 14 oktober 2011 @ 18:58:
[...]
vind je? Ik vond het vettig olie-achtig aanvoelen,stinken naar rotte eieren en prikken.
Maar wel een heel aparte ervaring. Ik ben meerdere malen aan de dode zee geweest (israel)ja,goed voor mijn probleemhuidje!enne dat prikken zakt snel genoeg weg!vond het heerlijk na de rondreis lekker drijven.
[...]
vind je? Ik vond het vettig olie-achtig aanvoelen,stinken naar rotte eieren en prikken.
Maar wel een heel aparte ervaring. Ik ben meerdere malen aan de dode zee geweest (israel)ja,goed voor mijn probleemhuidje!enne dat prikken zakt snel genoeg weg!vond het heerlijk na de rondreis lekker drijven.
zaterdag 15 oktober 2011 om 12:07
Hier wordt het een beetje aso met vakanties in 2012. (Ben 2011 niet geweest ivm afronden opleiding en een gebroken enkel waardoor zomervak ook niet door kon gaan!) Plannen:
December - Egypte of Lanzarote
Mei- Amerika icm Hawaii
Aug/sept- Israel icm Jordanie
En dan nog een weekend-stedentrip tussendoor naar keuze (reischeque tegoed die maar 1 jaar geldig is) !!!
December - Egypte of Lanzarote
Mei- Amerika icm Hawaii
Aug/sept- Israel icm Jordanie
En dan nog een weekend-stedentrip tussendoor naar keuze (reischeque tegoed die maar 1 jaar geldig is) !!!
zaterdag 15 oktober 2011 om 13:06