Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Ha meisjes

He gelukkig Theetje, dat jullie toch nog zo'n geluk hebben gehad met het weer zaterdag zeg! En helemaal top dat het allemaal zo goed ging en iedereen het ook leuk vond. Je hebt toch wel alvast bedankt voor de eer voor volgend jaar he??!!

haha

En spannend hoor, je hebt de knoop doorgehakt..en nu afwachten! Wanneer is de deadline voor de solli? Wanneer kun je een reactie verwachten? Oh muts, LEZEN!!! Deadline was vandaag, haha.

Eigenlijk niet veel bijzonders gezien op het feestje, qua mannelijk schoon, haha.

Sterkte met de nachtdienst!

He hopen dat het lukt Dolphine, dat iemand anders die late huisbezoeken kan doen. Het is ook te gek, dat je dat nog zo laat moet gaan doen terwijl je werkdag er al op zit. Hopelijk hoor je er snel weer iets over.

Vrouw van mijn bonnendok was ook het feestje geweest (zij vierde daar haar jubileum, wat een superidee!) en heeft ook flink staan swingen, vandaag vertelde hij dat zij ook zo'n spierpijn had gehad. Gelukkig, ligt dus niet alleen aan mij! Hoewel ik volgens mij behalve spierpijn ook iets verrekt heb, aan de achterkant van mijn bovenbeen, zit daar niet je hamstring ofzo?? Het voelt anders als spierpijn nl. Jeetje zeg, ik ga ook es los...whoehahah!

Oh meiden, ik ben weer redelijk pissed off op die leuke ex van mij.

Hij belde me vandaag op, tijdens werktijd, dus ik zat in de auto. meld hij dat hij de komende 2 weekenden een probleem heeft, omdat hij wil werken om zo (zwart) wat bij te verdienen. Dus eigenlijk kon hij zoonlief niet hebben..... Pardon????

Aankomend weekend is zijn weekend....... Ik mocht hem wel bij opa en oma brengen om hem daar vervolgens zondag weer op te halen. Nou nee dus.

Er komt ook een herfstvakantie aan waarin hij niks kan betekenen, dus ik vind het niet meer dan logisch dat ik op mijn strepen ben gaan staan vanwege dit weekend. Ik heb hem ook verteld dat ik er van baal dat hij me zo voor het blok zet en dat ik het financieel ook niet kan veroorloven om hem te brengen en weer te halen. Daarnaast, is het zijn probleem en niet die van mij.

Uiteindelijk wel een compromis kunnen sluiten, ik breng zoonlief zaterdag, eind van de middag naar opa en oma, dan kan ik gelijk door naar ajax die moeten voetballen zaterdagavond. Ex brengt hem zondagavond naar huis en hoe hij het weekend zelf invuld daar zal ik me maar buiten houden. Maar het er mee eens ben ik niet!

Da's was wel weer heel kort door de bocht he Dolphine, van je ex! Tssss..wat denkt ie wel niet! Heel goed dat je je poot stijf hebt gehouden en tot dit compromis bent gekomen. Waarschijnlijk zal hij idd zijn zoon niet veel zien dat weekend, als ie doodleuk gaat werken, pfff, hieruit blijkt toch ook weer dat hij er heel anders mee omgaat he..Maar goed, misschien is het idd beter je daar niet mee te bemoeien, want anders kun je nooit meer iets, maar balen is het natuurlijk wel.

Nou ja weet je wat het is, straks zegt mijn knul dat hij echt niet meer naar zijn vader wil en dan kan ik hem eigenlijk geen ongelijk geven. Hij wil het weekend bij zijn vader zijn en niet bij opa en oma.

Ik snap wel dat hij extra geld wil verdienen, maar he, zo vaak zie je die jongen niet.....

Maar goed we gaan het meemaken als zoonlief zondag thuis komt dan merk ik snel genoeg hoe zijn stemming is.

Ik werd gisteren gebeld door de sportschool dat ze een plekje voor me hadden bij de cross core. Dus vanmorgen weer fanatiek aan de slag geweest. Sta nu gewoon op de vaste lijst voor de woensdagochtend. Ik ben dus blij. Vanaf volgende week gaan we bij de cross core trainingen ook de buikspieren doen, dat vind ik ook fijn.

Straks zoonlief een halfuurtje eerder van school halen, want omdat het kinderboekenweek is, hebben ze op school in de hal een boekenmarkt. waar kinderen hun oude boeken kunnen verkopen. Kinderen die boeken willen kopen mogen daar heen vanaf 12 uur mits een van de ouders ze komt halen. Nou ja vooruit maar, misschien zit er nog een leuk boek tussen voor zoonlief. Moet hem toch een beetje meer aan het lezen zien te kriojgen, want dat gaat nog niet bijzonder goed.. (ook omdat hij het niet zo leuk vind natuurlijk). Heb nu de afspraak met hem dat elke avond even 5 minuutjes leest. Hardop, zodat ik het kan horen. dan is een beetje afwisseling van boeken wel fijn voor hem. Elke keer hetzelfde boek lezen is natuurlijk ook niet echt leuk.

Vandaag ook om half 3 een oefenwedstrijd tegen de E4. Dit in het kader van wafeltoernooi. Dus in de rust mogen ze lekker wafels gaan eten. Dat is dan in plaats van de training vandaag.
Hebben jullie het nog droog gehouden Dolphine, bij de wedstrijd? Hier echt natte boel vandaag, bah. En mocht jij ook aan de wafels? heeerlijk zeg!

Is het nog gelukt een boek op de kop te tikken, wat een goed idee trouwens van school. Gaaf zeg, dat er al een plek is bij cross core. Gelukkig heb je niet al te lang hoeven wachten.

Hier alles zijn gangetje, niets bijzonders eigenlijk..

Theetje, heb je misschien al iets gehoord?
nee we hebben het niet droog gehouden. het heeft de hele dag geregend. Maar er is droog weer verwacht vanaf morgen he.

Wij konden op de tribune zitten en in de rust in de kantine een bakje koffie en een wafel. Zoonlief had er iets meer op, dus die vanavond niet zo'n honger meer. Heb voor hem wat kipnuggets gebakken en voor mezelf een restje lasagna opgewarmt, dus dat was lekker makkelijk eten vandaag.

We hebben nog 2 boeken voor samen 5,= gekocht. 1 van dolfje weerwolfje en 1 van de griezelbus. Ik ben blij en zoonlie zo waar ook, dus misschien gaat hij het ooit nog leuk vinden..... hahaha

Net kwam er onverwacht nog even een vriend langs, een senseo brengen die hij toch niet gebruikt. Ik mocht hem hebben (die van mij is overleden, weten jullie nog). Deze stond nog bij hem van zijn ex, hij drinkt zelf nooit senseo dus hij dacht aan mij. Lief he.

Ohhh meiden ik hem nu al spierpijn....... Mijn bovenbenen en armen oef. Dat wordt nog wat morgen zeg. woehaha

Da's geen geld Dolphine, die boeken. En Paul van Loon doet het altijd wel goed bij die gasten. Wat lief zeg, dat je die Senseo kreeg, ben jij weer mooi mee uit de brand. Hoe is het met de spierpijn vandaag? Betekent dat je goed bezig geweest bent!

Gisteren problemen met mijn pinpas, bij de C1000 moesten we nu ook op de nieuwe manier pinnen (wat bij Lidl al zo was) en dat ding las mijn pas ineens niet meer. Gelukkig ook een geldautomaat in de winkel, dus snel even cash gehaald en daarmee betaald, maar bij Lidl deed ie het ook ineens niet meer. Balen. Heb gelijk vandaag een nieuwe pas aangevraagd en had net een berichtje dat ie al onderweg is. Ik vond die chip die erop al behoorlijk vervaagd, ik hoop maar dat dat het probleem was en dat de nieuwe het wel weer gewoon doet. Echt niet handig, niet kunnen pinnen.

Prachtig weer trouwens he, vandaag! En vannacht gaat het fris worden, heerlijk vind ik dat, voor 's nachts. Lekker mijn dikkere dekbed er weer op én mijn flannellen dekbed, hahaha.

Het is echt verschikkelijk met de spierpijn. Ik kan niet opstaan of lopen, lijk wel een oud wijf zeg. Ik vind spierpijn op zich niet zo erg maar in mijn bovenbenen wel. haha, maar ze zeggen dat het goed voor je is he. Gelukkig mag ik morgen gewoon weer........

Vandaag had zoonlief podiumpresentatie. Ik kon gelukkig tussendoor even kijken, want ik moet toch overblijven, en hij moest meteen daarna, kwam dus goed uit. Mijn moeder kwam ook nog even kijken.

Morgen thuis nog even flink aan de bak met administratieve zaken, moet nog 3 rapportages uitwerken en daarna kan mijn vakantie beginnen.

Balen is dat scarlet als je niet kan pinnen. Ik had dat vaak met de oude methode, nu met die chip geen probleem, dus ik ben er wel blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden even kort berichtje van mij, mag zo m'n toet weer halen die is is weer door de APK gelukkig!

Vrdr niets te melden eigenlijk. Saaaaai, hahaha.

Fijn zeg die ex van jou, lekker makkelijk weer, zucht. Goed dat je op je strepen bent gaan staan hoor. Wat lief zeg, die senseo. Kun je mooi weer lekker bakkie doen!

Scar, ik had dat van de week ook, bij de benzinepomp. Chip schoongemaak met schoonmaakdoekje en toen lukte het wel gelukkig. maar ik vind sowieso dat ze snel beschadigen hoor.

meiden fijn weekend !

Arme jij, Dolphine! Het zal toch niet TE gek zijn geweest, de oefeningen?

Heb je niet een lekker smeerseltje wat een beetje helpt? (het zou natuurlijk het fijnst zijn als één of andere lekkere vent dit erop zou smeren..whoehaha!!)

Heb jij nu trouwens ook vakantie? Lekkerrrrr!!!

(nou ja, na je administratie dan he..)

He fijn Thee, je auto weer in orde. Ja, stom eigenlijk, had ook die chip even moeten schoonmaken...maar vergeleken met andere pas lijkt ie wel wat beschadigd, dus misschien toch wel handig dat ik een andere pas krijg. Helaas nog niet binnen, maar goed, heb gelukkig nog mijn oude pas waarmee ik wel geld bij de automaat kan pinnen.

Ik ga zo nog even een wasje ophangen (prima weer om de was buiten te hangen) en dan ook lekker van het luie weekend genieten..

anoniem_638f50bf7e6b0 wijzigde dit bericht op 14-10-2011 16:35
Reden: woorje vergeten
% gewijzigd
Ik heb nu vakantie ja, maar moest nog wel flink aan de slag hoor. Collega en ik ruilen een gezin en daar moesten natuurlijk afspraken mee gemaakt worden. Ik moest 2 afspraken omzetten, kreeg die mensen niet te pakken, bla, bla. Heb bij beide de voicemail ingesproken zodat ze in ieder geval weten dat ik niet op de afgesproken tijd en dag kom, kunnen ze daar vast rekening mee houden.

Verder nog steeds spierpijn. Ben vanmorgen wel wezen sporten. Die jongen zei dat het wel normaal was omdat je echt heel explosief traint en je lichaam dat niet gewend is. Vandaag beetje rustig op cross trainer en roeiapparaat. Het schijnt er dus allemaal bij te horen die spierpijn, is een kwestie van wennen.

Ik vind het wel raar dat jullie met die chip problemen hebben. Ik had het juist steeds met die magneetstrip en met de chip helemaal niet. Kan nu overal pinnen, terwijl met die strip ik niet kon tanken bij de tango en ook toen op het station geen kaartjes kon pinnen.

Toch vreemd.

Heb net zoonlief bij training afgeleverd en ga zo vast shoarma bakken, dan kunnen we lekker eten als hij klaar is met trainen.
Nou ja zeg, kan geen kleurtje selecteren!

Het was heerlijk weer vanmorgen langs de lin. Nog wel wat fris, maar wel met een heerlijk zonnetje erbij. En ze hebben weer gewonnen met 8-0 dit keer. Zoonlief had 4 doelpunten. Er is nu een verzoek naar de knvb gegaan of ze een klasse hoger ingedeeld kunnen worden.

Zoonlief is alleen zijn trainingsbroek kwijt, daar baal ik van aangezien de kleding gesponsord is. Heb al een mailtje het team rond gedaan en anders maar even gevonden voowerpen aanschrijven.

Ik ga dan zo toch maar mijn knul wegbrengen naar zijn opa en oma. Hij wil niet en baalt er flink van, maar het is even niet anders. Ik hoop dat hij het nu ook eens tegen zijn vader zegt dat hij hier van baalt, maar dat doet ie dan weer niet he.

Gisteren zei hij nog over zijn vader dat hij hem nooit meer wil zien. Dat ga je krijgen dan he. Nu kan ik hem nog min of meer dwingen maar dat houdt natuurlijk ook een keer op. Dat moet zijn vader zich echt eens goed gaan realiseren.

Jaaa, wat een weer he! Prachtig, strak blauwe lucht.. Flink aan de gang geweest met zoonlief in zijn kamer. Alles onder zijn bed weggehaald en flink de stofzuiger en dweil erdoor.. Pfff, ze zijn dan 17, maar soms....Wat een zooi zeg!! Maar nu weer helemaal prima (en schoon, da's het belangrijkst, whoehaha)

Wat een wedstrijd weer Dolphine! Super hoor, je ventje! Maar wel erg balen zeg, van die trainingsbroek. Hopelijk komt ie nog weer boven water en heeft iemand hem misschien per ongeluk in de tas gestopt.

Helemaal niet gek, die reactie van je knul op zijn vader. Hij wil toch ook graag zijn vader zien als hij dat weekend daar is en met hem leuke dingen doen (of gewoon bij hem zijn iig) Nu lijkt het net een beetje of ie weggestopt wordt bij opa en oma en dat voelt ie natuurlijk best aan. Zou zijn vader dat niet snappen?

Ik ga zo maar weer es een wasmachine vullen. Vanavond (laat) de finale van het WK honkbal (Nederland!) live op tv, niet te geloven dat het zomaar uitgezonden wordt! Dat wordt dus een latertje hier,,,haha

jaaaaa, broek van zoonlief is terecht. Ik kreeg een mailtje van een vader van 1 van de jongens dat hij de broek in zijn tas had zitten en dat die inmiddels ook al gewassen is. Fijn dat ik weet waar hij is in ieder geval.

En scarlet hoe was honkbal? Ik heb niet gekeken. Was wel laat voor mij maar dat kwam omdat ik nog even wat ben gaan drinken in de kroeg. Daarna geen tv meer aangezet voor honkbal, maar lekker mijn bed ingerold.

Nu een dagje heerlijk alleen thuis. Zoonlief wordt vanavond na het eten thuis gebracht dus ik vind het even lekker hoor alleen. Hoef nergens meer heen en lig languit op de bank, herhaling van so you think you can dance. Lekker hoor

Nee, helaas helaas, niets gezien van honkbal..We zater er helemaal klaar voor hoor, om 00.00 uur, maar helaas regende het in Panama en werd de wedstrijd uitgesteld. Uiteindelijk zou ie om 2.30 uur beginnen, pff, dat ging ik niet meer redden hoor! Werd toevallig wel wakker rond die tijd en zette de tv aan, waren ze net aan het inspelen, maar even later begon het weer te regenen en toen heb ik het echt opgegeven..Geloof dat ie uiteindelijk om 04.00 uur begonnen is. Baal er wel van hoor, want zoals je natuurlijk weet zijn ze wereldkampioen geworden, echt helemaal super!!

He fijn, de broek weer terecht. En nu dus lekker luieren op de bank? Lekker he, met het zonnetje buiten erbij, prachtig weer weer! Hoe laat was je thuis en was het gezellig in de kroeg? Vast wel he..Fijn dat je mannetje nu es thuis gebracht wordt en je lekker de deur niet meer uit hoeft. Ik ga zo de strijkplank maar es neerzetten en me wijden aan de zondagse klus..haha.

Ik geloof dat ik om 4 uur pas thuis was scarlet. Ik weet het niet precies, maar de kroeg ging dicht dus.... hahaha

Had dus eigenlijk best de wedstrijd kunnen kijken, maar ik was blij dat ik op bed lag.

Heb niet veel gedaan vandaag nee, beetje gewassen en opgevouwen en dat was het wel. Maar ik heb lekker vakantie, dus kan de hele week klusjes doen. Beginnende bij zoonliefs kamer morgen.
Oh lekker he Dolphine, een weekje vakantie. Zou ik ook wel zin in hebben! Ben je nog begonnen aan de kamer van je knul?

Je had idd zo honkbal kunnen kijken, toen je thuiskwam zondagochtend, haha.

Heb echt niets te melden eigenlijk...gewoon zijn gangetje hier.
Ik moet tot mijn grote schande bekennen dat ik helemaal niks gedaan heb vandaag. Alleen even naar het dorp gefietst naar kruidvat en boodschappen gedaan.

Verder alleen maar bijgekomen. Ik merk dat ik het echt even nodig heb een paar dagen voor mezelf. Zoonlief is vandaag gewoon naar de bso gegaan en morgen ook, dus ik heb echt even een paar dagen voor mezelf en ik ben er aan toe. Ben zo moe momenteel, er komt niks uit mijn handen. Vandaag ook maar extra multi vitaminen gekocht voor mezelf en voor zoonlief.

Mijn knul kreeg trouwens een oproep voor de griepprik. Ik vind dit een beetje vreemd, wat hij heeft hem nooit eerder gehad. Maar we hebben nartuurlijk een andere huisarts en zoonlief is nu eenmaal hartpatient, ook al is het niet ernstig. Denk dat ik hem toch maar ga halen met hem.
Alle reacties Link kopieren
Pffff hai meiden, ff berichie vanaf deze kant. Onze planner is weer lekker K aan t plannen geweest. Het is niks anders dan werken momenteel. Was vandaag ook nog eens retedruk.

Heb dus ook geen moer te vertellen. behalve dan weer hoop pijn van cyclus en opope. Wordt weer rondje huisarts.Wanneer ik tijd heb. Vrijdag op zaterdagnacht weer jankend en dubbelgeklapt in bed gelegen. Ik heb nog liever weeen!

Wat een klaagzang hè. Maar mag even van mezelf want opoe is nog op bezoek.

Hier ook aan de multi vitaminen hoor Dolphine, slaapgebrek en hard werken plus klachten en de herfst leken me een goeie voor de vitamines uit een potje!

Jij ook even lekker bijtanken. Wat kan je je af en toe gesloopt voelen hè! En hee, dat is absoluut geen schande hoor, ff lekker niks doen. Als t nodig is is t nodig en zo niet af en toe ook gewoon eens even lekker! Toch wel goed toch die griepprik voor je knulletje. Zullen ze niks voor niks doen denk ik, ondanks dat het niet ernstig is. Ik hoop dat je je gauw weer lekker uitgerust voelt!

Scar, gefeliciteerd joh! met het WK honkbal! Hoorde het vandaag pas op het nieuws en moest nog even aan je denken. jammer dat je dan net zo'n wedstrijd mist! Zijn ook geen tijden natuurlijk! maar wel heel bijzonder dit! Leuk voor ze!

Ik ga mijn bedje inrollen. Welterusten!
Dat was nog een latertje voor jou theetje.

Vervelend nog steeds al die pijn. Misschien niet wachten tot je tijd hebt voor de huisarts, maar gewoon tijd maken? Het gaat wel om je gezondheid he, en niks is belangrijker dan dat.

Vandaag wel iets actiever geweest, heb in ieder geval de strijk weggewerkt. Blehhhh, haha

Morgen naar de verjaardag van mijn nichtje, wordt weer druk waarschijnlijk.

Vandaag ook weer batterijen voor de plaswekker gehaald, want het is weer bal met bedplassen de afgelopen weken. Ik ben er wel een beetje klaar mee en zoonlief ook.
En vanmorgen om 6 uur gewekt door zoonlief...... die had een nat bed. GRRRRR

Hij ging pas om half 11 naar bed omdat hij ajax mocht kijken (JIppie 3 punten mee vanuit zagreb)

Dus dat schiet niet op natuurlijk, we moeten vanmiddag naar de verjaardag van mijn nichtje maar dan is dit mannetje natuurlijk afgebrand.

Vanmorgen nog even wezen sporten, ging gelukkig beter deze keer. Alleen wel steeds last van linker knie, zit ook nog steeds vocht in helaas.

Echt shit zeg Theetje, dat je toch steeds zo'n last hebt wanneer je ongesteld bent. Kun je anders niet tussendoor even wegglippen van je werk om naar de huisarts te gaan?

Ja super he, van honkbal! Kvind het wel grappig, normaal gesproken hoor of zie je amper iets over het ned. team en nu zitten ze overal. En wat een lekkere ventjes zitten ertussen zeg..hahahaha.

Oei das balen Dolphine vanmorgen zo vroeg wakker in jullie vakakantie door een nat bed..Had je de wekker nog niet weer gebruikt of ook met de wekker nu nat bed?

voorzichtig he, met die knie! Veel plezier op de verjaardag!

Gelukkig dat Ajax gewonnen heeft, zo blijft het nog even spannend in de CL! Nu lekker even tijdelijk eredivisie live he, van Ziggo...komt wel goed uit met Ajax-Feyenoord (of andersom?), wil wel even kijken.

Hier lekker de boodschapjes binnen, de woonkamer een beetje gesopt. Verder niet veel vandaag, ben ik bang, haha. Ga zo een kop koffie maken denk k....

Maakt mij niet zo veel uit scarlet dat gratis eredivisie live. Ik ge gewoon naar de wedstrijd toe namelijk. Dat blijft toch het aller leukst. 's avonds gaan we wokken omdat mijn broer die dag 40 wordt. Hij neemt ons allemaal mee.

Morgen naar de tandarts en 's middags naar de bios van de bonnen die ik voor mijn jubileum heb gekregen. Zoonlief wilde graag lion king in 3D zien. Lijkt mij ook wel leuk dus dat gaan we morgen maar doen dan.

Vandaag naar de verjaardag van mijn nichtje geweest, wat een drukte zeg en een chagerijnige jarige. Kind was zo moe en eigenlijk gewoon niet te genieten, haha. Maar goed het was best gezellig en kind ligt lekker op bed nu. Wederom met plaswekker, ik hoop dat het nu wel goed gaat, want ik ben me toch moe zeg.....
Zo, het verplichte tandarts bezoek is ook weer achter de rug voor een half jaar. Alles was in orde voor ons beide. Zoonlief kreeg onverwacht een fluoride behandeling, daar was hij minder blij mee, maar verder was alles goed.

Bioscoop was erg leuk, lion king is natuurlijk een bekend verhaal, maar ik blijf hem erg ontroerend vinden en in 3D erg mooi hoor. Daarna de cadeaubonnen van de mac ingeleverd en lekker gegeten. Was dus een lekker dagje zo samen.

Afgelopen nacht is hij 2x wakker geworden door zijn plaswekker en naar de wc gegaan. Maar hij heeft mij niet wakker gemaakt en zijn bed was droog, dus helemaal goed. Gelukkig kwam knulletje ook pas om 8 uur vanmorgen. (vind ik nog vroeg, maar vooruit).
Goeiemorgen!

Pff gelukkig het laatste dagje deze week en lekker bijna weekend. Ben wel weer toe aan een paar dagen uitslapen.

Ja tuurlijk blijft dat het mooiste Dolphine, naar de wedstrijd gaan..Maar bij gebrek aan beter, haha, toch leuk hoor, dat Eredivisie live..Wat lief zeg, dat je broer jullie mee wokken neemt. Lekker ook! En wat fijn dat de plaswekker zijn werk alweer goed doet. En zo is jullie vakantie ook alweer bijna voorbij he..De tijd vliegt weer vind ik! Voor we t weten is het kerst!!!

Kzit natuurlijk op kantoor maar zie al dat er niet zo gek veel werk is. Blij dat ik maar tot 13.00 uur hoef! Kan nog zijn dat er straks nog nieuwe post komt, maar dan nog..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven