Vriendinnen omgeving Enschede
vrijdag 14 oktober 2011 om 13:23
Hey Lady's
Ik ben Ellen, 36jr en woon in Enschede.Via dit forum lijkt het me leuk om mijn vriendinnenkring wat uit te breiden. Heb jij net als ik ook nog tijd over om met een vriendin(nen) te gaan shoppen, naar de bios te gaan, workshop te volgen, gewoon lekker te kletsen of misschien zelfs te gaan sporten laat dan een berichtje achter en wie weet.....
Groetjes,
Ik ben Ellen, 36jr en woon in Enschede.Via dit forum lijkt het me leuk om mijn vriendinnenkring wat uit te breiden. Heb jij net als ik ook nog tijd over om met een vriendin(nen) te gaan shoppen, naar de bios te gaan, workshop te volgen, gewoon lekker te kletsen of misschien zelfs te gaan sporten laat dan een berichtje achter en wie weet.....
Groetjes,
vrijdag 14 oktober 2011 om 13:44
hoi ellen ,
ik ben babs kom uit almelo, word eind van het
jaar 30 en zoek ook gezellige ondernemende
vriendinnen om eens mee uit te gaan, shoppen
bios, welness dagje .
mijn mail adres is 123moon@hotmail.com
gr en misschien tot horens!
ik ben babs kom uit almelo, word eind van het
jaar 30 en zoek ook gezellige ondernemende
vriendinnen om eens mee uit te gaan, shoppen
bios, welness dagje .
mijn mail adres is 123moon@hotmail.com
gr en misschien tot horens!
vrijdag 14 oktober 2011 om 15:09
Hey Ellen,
Is Hengelo ook goed :p Ik ben Melissa, 28 en woon in Hengelo!! Graag zou ik ook mijn vriendinnenkring willen uit breiden.. Ik woon er sinds maart saampies met mijn zoontje van bijna 2!! (mn kleine trots haha) Mocht je meer willen weten stuur me dan een mailtje
mailadres is melis28@hotmail.nl Wie weet kletsen we gauw verder 
Groetjes
Is Hengelo ook goed :p Ik ben Melissa, 28 en woon in Hengelo!! Graag zou ik ook mijn vriendinnenkring willen uit breiden.. Ik woon er sinds maart saampies met mijn zoontje van bijna 2!! (mn kleine trots haha) Mocht je meer willen weten stuur me dan een mailtje
Groetjes