reizen 2012....

14-10-2011 08:55 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Mijn zomervakantie is achter de rug en langzaam begin ik weer te orienteren voor volgend jaar. Lekker wegdromen achter de computer en de vele mooie plekken opzoeken.

De keuzelijst staat er als volgt bij:

1.Costa Rica

2.Peru

3.Indonesie

Wat zijn jullie plannen/wensen voor komend vakantiejaar 2012?
jordanië en de dode zee
..popcorn?
Oe lekker, is wel een houvast als we dadelijk weer in de sneeuw zitten...

Vooralsnog wil ik weer eens ouderwets op een camping zitten, als klein kind ging ik met mijn ouders en broers naar campings van Eurocamp, van die grote tenten met gasstel en servies! Geweldig vond ik dat en zou ik komend jaar graag weer willen doen, maar weet nog niet precies waar (voor nu lijkt Frankrijk me wel leuk).
Omdat wij aan heel erg specifieke data vasthangen, hebben we de tickets zelfs al geboekt en het wordt Indonesië! Lekker nog maanden voorpret en hotels uitzoeken nu.

Verder zou ik in het voorjaar nog een stedentripje willen doen, maar ik weet nog niet wat. Parijs is een kanshebber. Ik vind er niet zo heel veel aan, maar de kinderen zijn er nog niet geweest (tenzij in Disneyland) en ik vind toch dat ze de Eiffeltoren eens in het echt moeten gezien hebben.
Zuid spanje en denemarken,mei/juni en september maar nog niet zeker wanneer we waarheen gaan.
@Nola

Ben net terug uit Jordanië, Geweldig mooi land. Veel gezien en super vriendelijke mensen. In tegenstelling tot andere landen als syrie etc is hier niets aan de hand en gaat hier ook niets gebeuren. Geweldige ervaring en wil zeker nog een keer terug naar Jordanië.
Hoogstwaarschijnlijk gaan wij in de zomervakantie 4 weken naar Suriname. Ik ga denk ik in januari tickets en een huisje boeken.
Wil graag naar Nieuw Zeeland! Iemand ervaring?
quote:liesse schreef op 14 oktober 2011 @ 09:05:

Wil graag naar Nieuw Zeeland! Iemand ervaring?Moet je in de winter gaan, dan is 't daar zomer. Ik was er ooit in februari, was 'n perfecte tijd met lekker weer.
In de zomer in ieder geval een week naar Frankrijk (Provence), maar daar willen we nog een week bij aan boeken. Dat wordt of ergens anders in Frankrijk of het noorden van Italië. Misschien dat we in de voorjaars- of paasvakantie nog weg gaan, dat hangt van onze behoefte aan zon af tegen die tijd
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:annanananas schreef op 14 oktober 2011 @ 09:04:

Hoogstwaarschijnlijk gaan wij in de zomervakantie 4 weken naar Suriname. Ik ga denk ik in januari tickets en een huisje boeken.

Suriname?????????Heerlijk land. Kom zelf uit Suriname.

Altijd mooi weer.

Maar de laatste jaren is er ook veel regen te pas en te onpas. Het weer is daar ook helemaal in de war, zoals hier in Nederland.

Ga je ook een binnenlandsereis maken???????

Ik bedoel de jungle in???????

Ik ben zelf nooit de jungle in geweest.

Nickerie is een kleine district, met heel veel rust.

Ben benieuwd hoe je het zal vinden.

Het liefst ga ik ieder jaar 1 keer naar Suriname, maar heb het geld niet ervoor.

Ik wens je een fijne vakantie.
jordanie ,echte geweldig land en o zo lekker de dode zee!

wij gaan naar italie!super land!voelt als thuiskomen.
Wij gaan eerst dit jaar nog op vakantie, daarna ga ik pas kijken naar 2012
Stedentripje in maart of april, weet alleen nog niet welke stad.

USA in juni/juli
Hopelijk New York en Marokko!
Waarschijnlijk rondreis China, als de financieen meezitten.

Anders wordt het of low budget Thailand of wat luxer Italië.
quote:gemini2011 schreef op 14 oktober 2011 @ 12:07:

Waarschijnlijk rondreis China, als de financieen meezitten.

Anders wordt het of low budget Thailand of wat luxer Italië.

In china zijn wij dit jaar geweest met een rondreis, indrukkend ook!

Mooie landen hebben jullie allemaal in gedachte..:-)
quote:mikkie8 schreef op 14 oktober 2011 @ 10:31:

jordanie ,echte geweldig land en o zo lekker de dode zee!.

vind je? Ik vond het vettig olie-achtig aanvoelen,stinken naar rotte eieren en prikken.

Maar wel een heel aparte ervaring. Ik ben meerdere malen aan de dode zee geweest (israel)
Ik ben net terug uit Costa Rica. Prachtig land. TO, als je van natuur houdt, dan is dat beslist een aanrader.

Volgend jaar ga ik in ieder geval een week naar de Olympische Spelen in Londen (alles is al geboekt) en waarschijnlijk nog een weekend weg met vrienden.
Australie! Ben nu nog even aan het passen en meten qua financieen, misschien moet er nog iets geschrapt worden, maar anders wordt het vijf weken, ik heb er nu al zin in!
quote:luni schreef op 14 oktober 2011 @ 18:58:

[...]

vind je? Ik vond het vettig olie-achtig aanvoelen,stinken naar rotte eieren en prikken.

Maar wel een heel aparte ervaring. Ik ben meerdere malen aan de dode zee geweest (israel)ja,goed voor mijn probleemhuidje!enne dat prikken zakt snel genoeg weg!vond het heerlijk na de rondreis lekker drijven.
Hier wordt het een beetje aso met vakanties in 2012. (Ben 2011 niet geweest ivm afronden opleiding en een gebroken enkel waardoor zomervak ook niet door kon gaan!) Plannen:

December - Egypte of Lanzarote

Mei- Amerika icm Hawaii

Aug/sept- Israel icm Jordanie

En dan nog een weekend-stedentrip tussendoor naar keuze (reischeque tegoed die maar 1 jaar geldig is) !!!
Lekker van genieten hexje!
quote:luni schreef op 15 oktober 2011 @ 12:30:

Lekker van genieten hexje!Haha. Dit ga ik zeker doen! Normaal nooit zo overdreven veel hoor, maar ja als je een dot vakantiegeld en weken over hebt van vorig jaar kan je het je ook eens eenmalig permitteren!
Daarom!! Gewoon doen als je de kans hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven