Solms wel, soms niet...
zaterdag 15 oktober 2011 om 01:16
Mag ik even iets aan jullie voorleggen? Is iets dat me al een tijdje bezig houdt. Namelijk dat je ene keer anders kunt reageren dan de andere keer.
Ik zal proberen dat duidelijk te maken. Als mijn man en ik in bed liggen, dan vindt hij het fijn om mijn borsten te omklemmen en mijn tepels te strelen. De ene keer word ik daar opgewonden van (prikkels van mijn tepels naar mijn lagere regionen, zal ik maar zeggen) maar een andere keer doen die handelingen mij niets... integendeel... Dan denk ik: vent! ik wil slapen! Kruip tegen me aan, maar hou je handen thuis! Herkenbaar?
Ik zal proberen dat duidelijk te maken. Als mijn man en ik in bed liggen, dan vindt hij het fijn om mijn borsten te omklemmen en mijn tepels te strelen. De ene keer word ik daar opgewonden van (prikkels van mijn tepels naar mijn lagere regionen, zal ik maar zeggen) maar een andere keer doen die handelingen mij niets... integendeel... Dan denk ik: vent! ik wil slapen! Kruip tegen me aan, maar hou je handen thuis! Herkenbaar?
zaterdag 15 oktober 2011 om 01:19
Ja tuurlijk, je hebt toch ook niet élke dag zin in kaas op je brood? Dan wil je toch een keer hagelslag? Heel normaal in mijn ogen.
Vind jij dat het niet normaal is?
Vind jij dat het niet normaal is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 15 oktober 2011 om 01:42