Solms wel, soms niet...

15-10-2011 01:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even iets aan jullie voorleggen? Is iets dat me al een tijdje bezig houdt. Namelijk dat je ene keer anders kunt reageren dan de andere keer.

Ik zal proberen dat duidelijk te maken. Als mijn man en ik in bed liggen, dan vindt hij het fijn om mijn borsten te omklemmen en mijn tepels te strelen. De ene keer word ik daar opgewonden van (prikkels van mijn tepels naar mijn lagere regionen, zal ik maar zeggen) maar een andere keer doen die handelingen mij niets... integendeel... Dan denk ik: vent! ik wil slapen! Kruip tegen me aan, maar hou je handen thuis! Herkenbaar?
Ja
Internagelaktisch
Je moet m 'tepelstreeltje' noemen
Internagelaktisch
Ja tuurlijk, je hebt toch ook niet élke dag zin in kaas op je brood? Dan wil je toch een keer hagelslag? Heel normaal in mijn ogen.

Vind jij dat het niet normaal is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tepelstreeltje hhaahahhaha! Oh sorry.. Maar ik vind dat normaal ja.. Precies wat Enn zegt!
quote:maaique schreef op 15 oktober 2011 @ 01:19:

Heel normaal ja, net zoals mijn man niet telkens zin heeft als ik zijn tepels streel/pak.
Als ik geil bent dan vind ik lekker, als ik niet geil ben niet
Ik vind het wat moeilijlk om zijn begeerlijkheden te vergelijken met pindakaas of aardeienjam...
Ze kúnnen wel prettige bijkomstigheden zijn inzake zijn begeerlijkheden. Is maar wat je samen kiest en zo....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja hoor; er zijn maar weinig vrouwen die non-stop zin in sex hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
en ook niet alle mannen hoor!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 oktober 2011 @ 01:53:

Ja hoor; er zijn maar weinig vrouwen die non-stop zin in sex hebben.Sja. Zó flauw hè, die wijven

Je moet m 'tepelstreeltje' noemen Dat is wat anders dan de Sprookjes van Grimm.
World of Warcraft: Legion

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Jongens het topic gaat niet om mijn grapje :p

Haha
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven