Auw......
zaterdag 15 oktober 2011 om 00:36
zaterdag 15 oktober 2011 om 00:43
Je praat in je verdriet nogal melodramatisch en dat zorgt voor wellicht pittige reacties in jouw ogen. Maar dat maakt niet dat je niet kan vertellen hier hoor. Ik beloof dat ik je lees oké?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 15 oktober 2011 om 00:48
Ben voor de zoveelste keer aan de kant gezet door mijn partner... Dus ik heb een einde aan onze relatie gemaakt.
Met pijn in mijn hart. Want ik hou zo veel van die pummel!
Wat is liefde soms toch raar... Maar het is misschien wel beter zo..
Ik snap gewoon niet waarom mensen zo respectloos met elkaar om kunnen gaan... Dat doet me gewoon pijn
Ik snap gewoon niet waarom mensen zo respectloos met elkaar om kunnen gaan... Dat doet me gewoon pijn
zaterdag 15 oktober 2011 om 00:50
zaterdag 15 oktober 2011 om 07:34
quote:ladyw schreef op 15 oktober 2011 @ 00:48:
Ben voor de zoveelste keer aan de kant gezet door mijn partner... Dus ik heb een einde aan onze relatie gemaakt.
Nee klinkt als een geweldige relatie!
Ik zou om zo'n eikel geen traan laten hoor.
Nee klinkt als een geweldige relatie!
Ik zou om zo'n eikel geen traan laten hoor.
zaterdag 15 oktober 2011 om 07:50
zaterdag 15 oktober 2011 om 11:28
quote:pandapop schreef op 15 oktober 2011 @ 07:55:
Wat klopt er hier niet... "Ben voor de zoveelste keer aan de kant gezet door mijn partner... Dus ik heb een einde aan onze relatie gemaakt." Wie heeft er nou een einde aan de relatie gemaakt? Vreemd verhaal hoor... misschien bedoelt ze dat haar partner voor de zoveelste keer iets anders is gaan doen dan tijd met haar door te brengen?
Zo vreemd vind ik het verhaal niet hoor, op de zaterdagschool na
Wat klopt er hier niet... "Ben voor de zoveelste keer aan de kant gezet door mijn partner... Dus ik heb een einde aan onze relatie gemaakt." Wie heeft er nou een einde aan de relatie gemaakt? Vreemd verhaal hoor... misschien bedoelt ze dat haar partner voor de zoveelste keer iets anders is gaan doen dan tijd met haar door te brengen?
Zo vreemd vind ik het verhaal niet hoor, op de zaterdagschool na
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 15 oktober 2011 om 11:29
quote:noa schreef op 15 oktober 2011 @ 07:50:
[...]
Makkelijk gezegd, maar als je van iemand houdt dan heb je er echt verdriet van. psies, het kan nog zo'n lul zijn, als je van diegene houdt, dan doet het zeer als het over is, ook al zegt de hele wereld dat het het beste is.
[...]
Makkelijk gezegd, maar als je van iemand houdt dan heb je er echt verdriet van. psies, het kan nog zo'n lul zijn, als je van diegene houdt, dan doet het zeer als het over is, ook al zegt de hele wereld dat het het beste is.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best