Toedeledokie

13-10-2011 16:04 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve vriendinnen en vijandinnen (m/v),

Ik heb zojuist aan de mods gevraagd mijn account te anonimiseren. Ik ga met een lange welverdiende sabbatical. Het is tijd om afscheid te nemen omdat ik de laatste tijd meer last dan lust had van het forum. Ik ga niet Zwarte Pieten, laten we het er maar op houden dat het iets persoonlijks is. Het waren ruim 10 geweldige jaren. Heb vaak gelachen, was menig keer ontroerd, was soms ook kwaad en heb leuke wijven leren kennen. Ik noem geen namen, iedereen die me dierbaar is weet wie ik bedoel. Allen bedankt voor een geweldige tijd!

Zoenen (hoewel ik daar helemaal niet van hou) Meds.
quote:Liv schreef op 14 oktober 2011 @ 19:41:

[...]

Geil!Viezerik!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Doei, Spierbal. Ik snap 'm wel.

Ben ff een tijdje weggeweest hier. Geen zin meer in.
Als ik moet kiezen tussen vrede of gerechtigheid dan kies ik voor gerechtigheid.
Ik zal je bijdrages missen Meds. Nooit bang om je mening te ventileren.

.
http://youtu.be/V__7XWrXFKM

Nou ja zeg!

Moeten we het zonder jouw spierballen doen, dat zal effe wennen worden....

Meds, het ga je goed, was idd altijd verfrissend om je te lezen!
Ben allang blij om te lezen dat je vrijwillig vertrekt. Al snap ik het waarom niet en daar kan ik als nieuwsgierig aagje niet tegen.

Succes met stiekem meelezen/tp's verzorgen/whatever.
Sabatticals duren anno 2011 niet zo lang meer Meds, wist je dat? Een dag of drie is tegenwoordig het matje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 oktober 2011 @ 23:48:

[...]

Viezerik!Moet jij zeggen!
Ze gaat ons missen.
Kan het zijn dat ik Meds/abcxyz/madeloeloe ergens gespot heb?
tsja.....
Dacht ook dat ik heel hard moest lachen om Madeloeloe en die avator............
Goeie foto! De sabbatical heeft je zichtbaar goed gedaan (als je het bent tenminste)
tsja.....
Waarom zou Meds ondercover gaan? Geloof er geen hol van.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wie de neuk is Mamdeloeloe?????
Kan ook een lolbroek zijn, maar de avator (avatar?) deed me sterk aan haar denken.

Er staat wel een reactie van haar in het ontroerende foto topic op overig.
tsja.....
Huh, Meds weg?

Nou hoor, nietes!
Medsiefletsie,

jouw inschattende ga je dit niet meer lezen maar het forum is niet leuk zonder jou.

In leven heb ik je te weinig gewaardeerd
Oh dat had ik nog niet mee gekregen. Wat jammer zeg.
Weet niet wie er nu vrijwillig weg is, maar degenen die hier het hardste roepen dat ze het forum verlaten, zijn meestal het snelste weer terug. Ik heb meer respect voor degenen die gewoon stil vertrekken.
Wat heeft het nu dan weer met respect te maken?

Meds is een door velen gewaardeerd en mogelijk door net zo velen verguisd, forummer.

En al 10 jaar ofzo op het forum. Dan is het toch normaal dat je gedag zeg? Iets met fatsoen enzo?
Precies, wat lul je nou met je respect.
quote:jubelarij schreef op 15 oktober 2011 @ 20:57:

Wat heeft het nu dan weer met respect te maken?

Meds is een door velen gewaardeerd en mogelijk door net zo velen verguisd, forummer.

En al 10 jaar ofzo op het forum. Dan is het toch normaal dat je gedag zeg? Iets met fatsoen enzo?

Ik heb begrepen dat het forum duizenden zoniet tienduizenden 'leden' heeft. Het merendeel zal haar niet kennen. Ik ken haar wel. En ze is door mij ook gewaardeerd.

Maar toch, gedag zeggen, daar denk ik anders over. Dat kan ook in een topic waar men vaak komt, in de eigen kring.

Een topic openen kan ook, maar van meerdere forummers die afscheid hebben genomen middels een eigen topic - de een nog dramatischer dan de ander - is het merendeel al één of meerdere keren terug geweest. Komt op mij niet over als met goed fatsoen afscheid nemen, maar meer als 'ik wil aandacht voor het feit dat ik weg ga, zodat duidelijk is dat ik wegga'. Misschien is Meds daar een uitzondering op. Maar goed. Wat ik al zei, in mijn eerdere posting wist ik nog niet dat het om haar ging.
quote:christiane__04 schreef op 15 oktober 2011 @ 20:54:

Weet niet wie er nu vrijwillig weg is, maar degenen die hier het hardste roepen dat ze het forum verlaten, zijn meestal het snelste weer terug. Ik heb meer respect voor degenen die gewoon stil vertrekken.Persoonlijk vind ik (al jaren meelezer, soms reagerend) het juist fijn om te weten waar iemand gebleven is (zeker nu er geen bantopic meer is ).
tsja.....
gelukkig is aandacht af en toe wel fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven