Trainer en ik?

25-09-2011 16:12 423 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg reacties, ik weet wat me te doen staat.
Ik dacht van de computer/laptop en niet van de locatie.

Ik ben een maand geband, reden weet ik niet. Kan ik dat zien? Ik denk omdat ik jou voor bulldozer en waggelende heb uitgescholden aangezien ik verder niemand persoonlijk aanval of gekke topics open (juist actuele).

Een waarschuwing was trouwens beter geweest, dan had ik geweten wat ik fout had gedaan. Ik ben nu doorgegaan met iets wat ik blijkbaar fout deed, terwijl ik geen idee heb wat.

Ik denk dat ik nu trouwens voor altijd geband ga worden omdat ik nu een kloon heb.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:39:

Gaia, zo dom ben ik niet. Ik kan niet meer posten via ikbenlief aangezien ik geband ben. Vandaar een nieuwe nick en gereageerd hier.

Als je een ban hebt en je post met een andere nick dan krijg je er gezellie nog een bannetje bij. Tot overmorgen dan maar?
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:35:

Kan niet aangezien ik vanaf mijn laptop post (dus een ander IP adres). Maar maakt ook niet uit als ik (weer) een ban krijg om niks. Selectief bannen zijn ze goed in hier terwijl ik alleen maar actuele dingen aankaart. Net zoals selectief reageren trouwens.

Een ban om niks? Tuurlijk "slimmerd".
Terugkomen onder een ban..met een dubbelnick..is dat geen permaban?
Nou, en wát zullen we je missen.
Ja het is ook niet zo aardig om iemand zo uit te schelden he.....

Maar wil je nu dat we een petitie opstellen dat je mag blijven?

En ipadres is op locatie, je router geeft een adres, dat is hetzelde als ik achter mijn vaste comp zit, of op laptop.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:45:

Ik ben een maand geband, reden weet ik niet. Kan ik dat zien? Ik denk omdat ik jou voor bulldozer en waggelende heb uitgescholden aangezien ik verder niemand persoonlijk aanval of gekke topics open (juist actuele).

Een waarschuwing was trouwens beter geweest, dan had ik geweten wat ik fout had gedaan. Ik ben nu doorgegaan met iets wat ik blijkbaar fout deed, terwijl ik geen idee heb wat.

Ik denk dat ik nu trouwens voor altijd geband ga worden omdat ik nu een kloon heb.

Ik denk dat ik nu trouwens voor altijd geband ga worden omdat ik nu een kloon heb.Je lult, niemand wordt hier geband voor een maand. Eerste ban is 24 uur, tweede 48 uur en de derde permanent.

Over het bansysteem zijn de meningen inderdaad verdeeld.

Maar had je nou zelf niet kunnen bedenken dat dubbelnicken niet mag?!
Jij snapt het echt niet hè.
quote:Jaschenca schreef op 16 oktober 2011 @ 17:46:

[...]

Als je een ban hebt en je post met een andere nick dan krijg je er gezellie nog een bannetje bij. Tot overmorgen dan maar?
Tuurlijk weet ik dat dubbelnicken niet mag, maar dat kan me niets schelen. Dan hadden ze eerst maar moeten waarschuwen (dan weet ik wat ik fout doe) om vervolgens een ban te geven voor 48u zoals hier beschreven staat. Ik ben echt een maand geband en ik ben nooit eerder geband hier.

Voor het uitschelden van Yellow verdien je in iedergeval een permaban loserrette.
En een ban van een maand?! Das knap.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:51:

Tuurlijk weet ik dat dubbelnicken niet mag, maar dat kan me niets schelen. Dan hadden ze eerst maar moeten waarschuwen (dan weet ik wat ik fout doe) om vervolgens een ban te geven voor 48u zoals hier beschreven staat. Ik ben echt een maand geband en ik ben nooit eerder geband hier.
quote:_yellowlove_ schreef op 16 oktober 2011 @ 17:48:

Ja het is ook niet zo aardig om iemand zo uit te schelden he.....

Maar wil je nu dat we een petitie opstellen dat je mag blijven?

En ipadres is op locatie, je router geeft een adres, dat is hetzelde als ik achter mijn vaste comp zit, of op laptop.Oh. Ik dacht per pc. Nou, dan word ik sowieso weer geband.
quote:aardbei1993 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:51:

Tuurlijk weet ik dat dubbelnicken niet mag, maar dat kan me niets schelen. Dan hadden ze eerst maar moeten waarschuwen (dan weet ik wat ik fout doe) om vervolgens een ban te geven voor 48u zoals hier beschreven staat. Ik ben echt een maand geband en ik ben nooit eerder geband hier.Ben je niet in de war met een ander forum waar ze je ook niet moeten?
Tja, als ik niet weet waarom ik word geband kunnen ze niet verwachten dat ik geen kloon aan ga maken. Dan zeggen ze ook maar waarom. Actie reactie.
Ik ben op geen ander forum.
Huh? Yellow, heeft TO nou een ban door dat gebitch tussen jullie laatst?

Liefste ikbeneenlieveaardbei, jij bent 3x niks, maar bedankt voor het slettentopic
My god, zelden zo'n domme dubbelnicker gezien zeg! Moet er eigenlijk gewoon keihard om lachen. En ja, ik lach je uit.
ikhebeenban

eneenaambei

ikbennietlief

ikbendom

ikbendaaromopzoeknaareenrijkevent

ikislam

*hik*
Je weet niet waarom je geband bent? Mag ik van iemand alstublieft een

voordat ik een ongelukje krijg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven