Problemen met Esprit website

16-10-2011 17:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

het lukt mij niet om plaatjes te bekijken (sinds kort) op de website van Esprit. Ik krijg iedere keer de melding: "gereed, maar met fouten op pagina". Ik ben al bezig geweest met internetopties en geavanceerd etc., heb java geïnstalleerd etc. maar niets lijkt te helpen. Tot voor kort had ik dit probleem niet en de melding treedt ook alleen bij de site van Esprit op.

Wie kan mij helpen?
Ik weet het niet sorry.

Maar ik wilde ook een Esprit-topic openen, misschien mag ik deze even gebruiken nu hij er toch staat...

Je kunt per kledingstuk zien of het nog in de store ligt. Alleen geeft ie bij heel veel kledingstukken aan dat het in geen enkele store ligt. Komen die dingen niet in de winkel of staan ze iets eerder op de site dan dat ze in de winkel liggen?

(niet echt een Digi-probleem maar misschien weet iemand het)
quote:Fleurtje39 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:42:

Hallo,

het lukt mij niet om plaatjes te bekijken (sinds kort) op de website van Esprit. Ik krijg iedere keer de melding: "gereed, maar met fouten op pagina". Ik ben al bezig geweest met internetopties en geavanceerd etc., heb java geïnstalleerd etc. maar niets lijkt te helpen. Tot voor kort had ik dit probleem niet en de melding treedt ook alleen bij de site van Esprit op.

Wie kan mij helpen?Misschien helpt cookies en geschiedenis verwijderen. De foute pagina zit toch vaak in het geheugen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Cookies en geschiedenis heb ik ook al verwijderd. Helpt ook niet...
http://www.esprit.nl/?LKZ=NL

Ook geen plaatjes via deze link?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Moonlight82 schreef op 16 oktober 2011 @ 17:44:

Ik weet het niet sorry.

Maar ik wilde ook een Esprit-topic openen, misschien mag ik deze even gebruiken nu hij er toch staat...

Je kunt per kledingstuk zien of het nog in de store ligt. Alleen geeft ie bij heel veel kledingstukken aan dat het in geen enkele store ligt. Komen die dingen niet in de winkel of staan ze iets eerder op de site dan dat ze in de winkel liggen?

(niet echt een Digi-probleem maar misschien weet iemand het)Veel kledingstukken die op de website staan, zijn niet in de winkel verkrijgbaar.
quote:Tickel schreef op 16 oktober 2011 @ 18:03:

http://www.esprit.nl/?LKZ=NL

Ook geen plaatjes via deze link?Helaas. Krijg nu gelijk een foutmelding. Er wordt ook nog zoiets vermeld van: "mainevents.js" en "code 0".
Jij hebt gewoon een ban gekregen voor de Esprit site!
quote:Fleurtje39 schreef op 16 oktober 2011 @ 18:05:

[...]

Veel kledingstukken die op de website staan, zijn niet in de winkel verkrijgbaar.

Ok dank je!

Ik pas mijn kleding graag, maar dat kan dus alleen na bestellen....
quote:jo12345 schreef op 16 oktober 2011 @ 18:08:

Jij hebt gewoon een ban gekregen voor de Esprit site!Ha, ha, denk het ook ja. Nou ja, scheelt weer wat centen, kom zo ook niet in de verleiding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven