Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Mag wel.

Rw wel een foto van de kast!!

Ja tieger!!!

Sardegna, ik zit best vol in de vakantie, erg hè? Woensdag kan. Dan zijn de jongens er alleen niet. Oh donderdag kan wel! Vind ik wel leuk! Aatje is niet zo aardig meer hoor. Oei oei als iemand maar maar haar speelgoed kijkt... ook vriendjes van de jongens, 4, 5, 6 jaar krijgen er van langs

Durf je het aan met je zoete popje?

Ik schaam me dood, wordt tijd dat ze naar een psz gaat maar dat duurt nog een jaar.

Waarom typ ik dit op de foon terwijl m'n pc naast me staat???
Hallo???

Rikst hoe gaat het met oorsteking van middelste? Ging de nacht?
Zwaai! Zag dat ik gezocht werd

Ik straks misschien nog even langer reageren, we krijgen zo nog bezoek.
Wat een prachtige dag! Net gewandeld op de hei, heerlijk.

Hoe is het met de zieken?

Zwaai terug naar tieger.

Rw hoe was je dagje Utrecht met oudste? En is de kast al klaar?

Amalia ik kan dinsdag, jij dus niet Woensdag kan misschien ook wel, maar dan moet ik op tijd terug zijn voor zwemles van middelste, dus dan wordt het een kort bezoekje. Ik denk er nog even over. Is het bij jullie ook de week na komende week pas vakantie? Bij rw nu al las ik.

Ik ben blij met de wollen rompertjes van Lmeisje, het heeft hier gewoon gevroren vannacht, brrr. Ze is snip verkouden trouwens, maar wel vrolijk hoor. En gewoon eetlust, dus hopelijk wordt ze niet ziek.
Sardegna ik vind het zo leuk om te lezen hoe blij je bent dat je het wol hebt ontdekt! Lekker hè, en zo knuffelbaar.

Was vast heerlijk op de hei. Wij gaan straks het bos in en dan een pannekoek ergens eten.

Geniet allen van het heerlijke weer!
1 wolletje gekrompen in de was Joha hoort toch gewoon in de normale machinewas te kunnen? Deed ik vorig jaar ook, zelfde rompertjes maar dan 2 maten kleiner, ging altijd goed.
zucht heel verhaal getypt weg grrrr oke dan zwaai ik even ik moet mijn kasten inrichten
Wij hebben nu vakantie sardegna. Dinsdag gaan man en ik

Samen shoppen.
Ik moet ook wol shoppen. Voor A en mij aanstaande neefje
Geshopt.

Duur wel... 2 rompers voor A, beide jongens een truitje en een romper voor m'n verse neefje. Hoop dat zij ook blij met wol zijn. Ze zullen het verschil wel merken als hun winterkindje ineens niet meer met ijskoude knuistjes in bed ligt toch?
Ja, wol is wel duur hè... Zeker als het na 2 x dragen krimpt.

Onze vakanties vallen dus niet gelijk, dan kunnen we een date sowieso wel vergeten. Ik kom pas als Lmeisje loopt

Leuk, shoppen met man, veel plezier morgen.

Heb trouwens voor mezelf ook een lekker wol/zijde shirt besteld en voor Lmeisje wollen sokjes, wollen legging en nieuwe wollen romper. En nu maar in de wolwas, ook al staat in het label dat het niet hoeft, ik laat niks meer krimpen hoor zonde.

Alle kindjes en mama's weer beter? Hope so, en anders beterschap maar weer.
Heb trouwens afgelopen weekend zitten broeden op open sollicitatie brieven. Vind ik lastig, maar heb nu wat in elkaar geflanst, deze week ga ik er twee de deur uitdoen. Ik verwacht er niet veel van, maar vind toch dat ik actie moet ondernemen. Ben echt niet happy op mijn huidige plek.
Hoe is het met alle zieke kindjes?

Spannend sardegna! Dit is een eerste stap toch!

viool hoe is het met je? Wel stil hoor hier zonder jou!

Nou de kasten staan in elkaar! Het staat erg mooi, nu de boel nog op en inruimen zucht het is een hele volksverhuizing Maar wel lekker alles weer eens uitgemest. Al die prutspeeltjes van de kinderen *fluistertoon* in de vuilniszak gegooid.

Wij hebben ook een brokkenpiloot; mister J. Altijd standaard minstens 1 blauwe bult op zijn voorhoofd, gisteren had hij mijn fiets omgetrokken hij lag eronder! Echt zo zielig enorme schram op zijn neus, 2 bulten op zijn hoofd en een diepe snee bovenop zijn hoofd brrr gescalpeerd maar het bloedde niet erg gelukkig dus niet naar de hap ofzo. Het arme ventje was er de rest van de ochtend door van slag.
Arme J!! Is hij bang voor de fiets nu?

Leuk, nieuwe kasten. Lekker alles eens goed uitgezocht en opgeruimd toch?

Ja viool, we missen je hoor. Ben je alweer bijna aan de aaifoon?
Oh eng dat heeft oudste ook eens gehad met 15 mnd en die was idd bang van de fiets daarna.

Sar ik ben er volgende week dinsdag wel hoor. Jongens wel op school, niet leuk voor jouw mannen. Maar mss hebben die andere plannen? Ik weet niet of ze wel eens zo lang bij iemand spelen. Niet dat ze niet mogen komen hoor!! Maar ze zijn al zo groot, vandaar dat ik denk dat ze mss de hele dag de hort op zijn
Uma heb je wat besloten?
Herfst! Brrr, regen en storm. Heb de voetenzak voor in de bugaboo van stal gehaald, en de regenhoes, niks aan.

Amalia ik zal even met de jongens overleggen, misschien vinden ze het wel leuk hoor. Ze houden altijd wel van bezoekjes Maar het is idd leuker voor ze als L en B er ook zijn.
Ach, die arme J. ! Wat zielig...lig je ineens onder een fiets!

Was het leuk in Utrecht met je oudste, RS??

En wat goed, dat de kast in elkaar zit!!!

Hier gooi ik ook 1x in de zoveel tijd al die speelgoedprullen weg, hoor!

Sardegna, wat goed, sollicitaties de deur uit!

En alweer lekker in de wolletjes. Ik ga zometeen ook weer even het wollen dekentje uit de kast halen voor R. Lekker hoor. Verder (nog) geen wolletjes hier.

Uma, wat moeilijk om dan een beslissing te nemen. Hopelijk kom je er snel uit.

Bengel, hoe'st daar met alle zieken??

O Amalia, ik snap, dat het af en toe best pittig moet zijn met zo'n bijdehand Aatje, maar ik lig af en toe echt in een deuk om haar. Ik zie het al helemaal voor me. Zo'n ieniemini die een 6 jarige de baas is.

Viool, we missen je!

Tieger, hoe gaat het daar??

Middelste is gelukkig weer beter. Die is zondag en gister logeren bij opa en oma. Samen met oudste. Zelf ben ik nog steeds niet fit. Hoest me de longen uit mijn lijf. En R. is inmiddels ook snotverkouden. Dussss...wij duiken nu even ons mandje in!

(raaaaaar trouwens. 1 kind in huis. Zit me echt af te vragen wat ik in hemelsnaam allemaal deed toen ik nog maar 1 kind had. Hahaha!)
Zo, hehe, even wat tijd. Afgelopen dagen lekker druk geweest, ook niet helemaal fit (flink verkouden en hoesten), en op mn werk loopt het niet heel lekker Dus ook druk aan het solliciteren.

Sardegna, jammer van het wolletje, balen is dat. Vind dat zelf ook zo irritant, als dingen er na 1 keer wassen al niet meer uitzien

En jij ook al aan het rondkijken en solliciteren. Gaat dat bij dierenartsen met open sollicitaties en netwerken, of ook gewoon met vacatures?

Uma, jij bent er nog niet uit dus. Is het financieel nodig om te blijven werken, of kun je ook een poosje thuis zijn? Dan kun je eventueel ook nog overwegen om even thuis te zijn, en na een poosje weer te kijken.

Amalia, hoe gaat het bij jou trouwens, jij nog aan het rondkijken?

RS, J dus een brokkenpiloot! Hopelijk is hij niet al te erg geschrokken. En een boel opgeruimd? Hier met vlagen ook flink opruimen hoor. Dan gaan alle teken- en kleurwerkjes met 3 strepen de oudpapierbak in, net als de prulletjes van de grote gele M.

Rikst, hoe gaat het met de oorontsteking van middelste? En jongste weer helemaal opgeknapt van de ingreep? Wond al helemaal dicht?

Bengel, bij jou alle zieken weer beter?

Viool, alles ok? Hopelijk heb je je aaifoon weer gauw terug, 't is erg stil zo...

Hier zijn jongste en middelste weer redelijk opgeknapt, alleen heb ik het nu te pakken. Dus flink verkouden, hoesten, niet leuk. Nu zou het natuurlijk helpen als ik ook nog op tijd naar bed zou gaan, maar ik vind het dan weer te leuk om 's avonds nog lekker bezig te zijn. Niet slim

Afgelopen weekend wel een lekker leuk druk weekend gehad. Zaterdag een vriendin en oud-collega op bezoek gehad met man en kinderen, en weer heerlijk bij kunnen kletsen. We hadden elkaar al zo'n twee jaar niet meer gezien, allebei druk met familieverplichtingen, zwangerschappen, ziekte, maar nu weer een keertje afgesproken.

En zondag een vriendin van man met man en kinders op bezoek, ook weer gezellig. Wel wat minder bij kunnen kletsen omdat de kinderen er iets meer doorheen zaten, dat is nu nog wel lastig. Zal ook wel weer makkelijker worden als die wat ouder zijn.

Verder ook nog druk aan het rondkijken. Afgelopen week nog een brief verstuurd naar een verzekeraar hier in de buurt, en vanmorgen nog een aantal vacatures gezien, dus daar vanavond maar voor gaan zitten en wat gaan schrijven. Hopelijk lukt het wat om gauw wat anders te vinden, ben het inmiddels wel een beetje zat. Hoop gedoe en gedraai, zal kijken of het lukt om er op hyves wat over te zeggen.

Met de kinderen gaat het verder goed, oudste heeft nu vakantie, en kon dat hard gebruiken. Moet morgen ook naar de schoolarts, ben benieuwd. Hij vindt de zwemles nog steeds geweldig, en ik moet zeggen, hij doet het leuk en vol enthousiasme.

Middelste heeft de laatste tijd weer veel ongelukjes, beetje irritant. Vooral als ze iets moet (opruimen bij voorkeur), gaat ze eerst lopen dralen, en als je daar dan wat van zegt, moet ze 'ineens' plassen en plast ze vervolgens in haar broek Zwaar irritant. Maar goed, hopelijk is het alleen maar de spanning van alles, dat ze toch wel heel veel zin heeft om naar school te gaan...

En met jongste gaat het weer super. Tanden en kiezen zijn door, en sinds vrijdag begint ze ook wat losse stapjes te zetten. Vaak eentje, soms twee, en dan laat ze zich al vrij snel zakken of in je armen vallen. Overigens wel met een grote grijns

Nu nog even weer wat doen, 't is erg rustig hier, niks aan
Hallo dames!

Spannend tieger weer aan het solliciteren! Best veel eigenlijk hier, misschien tips en trucs op krabbels zetten? Kunnen jullie elkaar misschien nog helpen? Ik heb al 6 jaar niks aan mijn cv gedaan! Volgensmij staat die nog op een een of ander floppy ofzo... Ik kwam net in dienst bij huidige werkgever toen werd ik zwanger, nu 5 jaar later en 3 kinderen verder ik werk er dus eigenlijk nog niet zo lang

Leuk dat onze meiden straks allebei naar de basisschool gaan heeft ze er zin in? Mijn dochter gaat nu steeds kijken en zwaaien in 'haar' klas maar ze vind het nog wel heel spannend!

haha rikst ja waar hadden we het druk mee met 1 kind! lache he niet meer voor te stellen toch?

Hier logeren ze om de beurt, ben nu alleen met de mannen. Net kwarktaart met ze gebakken foto volgd.

Niet fijn dat je zelf nog niet fit bent rikst, en tieger ook niet. Slikken jullie nu ook extra vitaminen? En de kinderen?

We kwamen met het boodschappen doen net dochter tegen met opa en oma dus ze valt me in de armen had ze tranen in haar ogen!

Hier de voetenzak ook weer tevoorschijn gehaald hij past er nog net in! Is van schapenwol echt heerlijk!!!!

Ik zeg moet je huilen? Nee zegt ze ik ben blij en toen kwamen er tranen. LIEF!!!! smelt mijn lieve meisje!

Nu het vakantie is is oudste gelijk weer om 6 uur wakker... Dus net heb ik hem achter de fiets aan laten rennen in de regen (winkelcentrum is hier vlakbij) klinkt ontaard maar hij vond het leuk hoor, even energie kwijt. Anders is het morgen nog vroeger!

Heel de playmobile staat uitgestald op tafel. Gezellig! We hebben ontbeten en geluncht op de bank voor de tv dat is feest natuurlijk mag wel in de vakantie toch?
De kinderen van ons topic zijn dus allemaal weer aardig opgeknapt, maar nu zitten er nog een aantal moeders in de lappenmand! Meiden beterschap!

Sardegna wat spannend dat je 2 sollicitatiebrieven de deur uit hebt gedaan. Is dat bij jou in de buurt? Jammer dat je het nu niet naar je zin hebt op je huidige werk.

Ook voor Tieger blijft het dus spannend. Ik hoop voor jullie beiden dat er snel iets op jullie pad komt waar jullie het heel erg naar je zin zullen hebben.

Zelf heb ik eigenlijk nog nooit gesolliciteerd als ik heel eerlijk ben. Ik werk nu op het kdv waar ik in 1995 ook stage liep, en ik ben er zo ingerold. Ze wilden me daar graag hebben, en ik heb het daar gelukkig nog steeds heel erg naar mijn zin (ondanks dat akkefietje van een hele poos geleden).

Sjonge zonder viool krijgen we full house nr 4 nooit vol. Wat een gemis als ze er niet is.

Mijn kinderen zijn gelukkig ook weer helemaal opgeknapt, maar wel heel erg moe. Vooral de oudste is heel dwars en heeft steeds een grote mond. Dus ik ben blij dat ze volgende week vakantie heeft. Kan ze lekker uitrusten.

Verder weinig bijzonders hier. Ben afgelopen weekend voor het eerst weer ongesteld geworden. Jeetje dat is wel weer even wennen zeg. Maar 1 voordeel, ik ben helemaal in de opruim en schoonmaak mood. Dus daar neem ik het maar even van. Verder gaat het bij mij erg lekker met het afvallen. Vanmorgen woog ik 82 kg. Het ging de afgelopen weken met een pond per week, maar nu de laatste week, is er meer af. Ik heb vorige week een heleboel nieuwe kleren gekocht (waaronder voor het eerst in een hele lange tijd weer 2 spijkerbroeken) en ik kon zomaar maat 42 aan. Lijkt nog best enorm, maar ik ben er zo waanzinnig blij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tieger hoe gaat het bij jou met afvallen?

En Amalia, ben jij nog bezig met sonja bakkeren?

Uma ben je er al uit?

Ik zeg de laatste steeds vaker dat als het financieel kon, dat ik dan stopte met werken. En dan vooral omdat ik 2 ochtenden nogal pittig vind. Om 6 uur op, het hele ochtend ritueel, om half 8 op de fiets zitten, kind snel om de deur van kdv en dan om 8 uur op mijn werk zijn. Is 25 min fietsen naar mijn werk. Dat gehaast die 2 ochtende vind ik niks, vooral nu het nog donker is. En straks moet ik nog een kwartier eerder op, omdat iedereen weer dikke jassen, sjaals en mutsen op moet. Maar daar ben ik niet de enige in, daar hebben hier wel meerderen mee te maken denk ik zo!
Wow rustig hier zeg!
Ha meiden he jullie gemist, heb net een heel verhaal op comp v d kinderen getypt

En wat ... Ja hoor.... Heel het verhaal weg!

Stom zeg. Ik houdmn verhalen vast, voor als ik de i weer heb, kan vier weken duren zucht

We waren in londen dit weekend.

Ik lees veel zieken hier, beterschap en sardegna oooohhhhhh balen zeg van je wolletje

Hoop dat ik gauw weer kan iphone viva forummen.

Of dat ik handiger raak met de pc van de kinderen, onze is kapot
He heb zin in londen verhalen vertellen maar telefoon typt heel slecht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven