Naam webwinkel ..........
dinsdag 18 oktober 2011 om 14:32
Ik ben best wel een beetje crea bea en nu ben ik de laatste tijd nogal wat dingetjes aan het maken van vilt. Bijv. voor als er een baby geboren is. Ik wil dit uit gaan breiden met stoffen slingers met naam of andere naamcadeautjes, babykransen, enz. en eventueel op den duur met houten speelgoed of iets dergelijks.
Nu wil ik graag een website of webshop beginnen waarin ik mijn spulletjes kan laten zien maar ja... dan moet er ook een pakkende naam komen! En dat is wat ik nu net zo ontzettend moeilijk vindt!
Iemand een leuk idee misschien???
Nu wil ik graag een website of webshop beginnen waarin ik mijn spulletjes kan laten zien maar ja... dan moet er ook een pakkende naam komen! En dat is wat ik nu net zo ontzettend moeilijk vindt!
Iemand een leuk idee misschien???
dinsdag 18 oktober 2011 om 14:38
naam heb ik niet, maar houten speelgoed als uitbreiding..? believe me zie je door de bomen het bos niet meer! ga eerst eens te raad wat je wilt en google op soortgelijke shops.
Misschien is marktplaats ook een leuk idee om te kijken of er animo voor is?
Of verkopen aan de plaatselijke houten speelgoed winkel, ik weet dat wij als winkel dat altijd erg leuk vonden...
Greetz
Misschien is marktplaats ook een leuk idee om te kijken of er animo voor is?
Of verkopen aan de plaatselijke houten speelgoed winkel, ik weet dat wij als winkel dat altijd erg leuk vonden...
Greetz
dinsdag 18 oktober 2011 om 14:38
dinsdag 18 oktober 2011 om 14:50
Je kunt ook op dawanda terecht, dat is de duitse etsy, dat is niet zo ver. Bovendien zijn er ook NLse site volgens dit principe, moet je even zoeken.
Ik denk dat een blog icm met etsy/dawanda het beste werkt.
Zelf gebouwde webwinkels zijn bijna altijd niet mooi en etsy heeft ale faciliteiten. je bog kun je dan aan je facebook / hyves koppelen.
Ik denk dat een blog icm met etsy/dawanda het beste werkt.
Zelf gebouwde webwinkels zijn bijna altijd niet mooi en etsy heeft ale faciliteiten. je bog kun je dan aan je facebook / hyves koppelen.
dinsdag 18 oktober 2011 om 15:24
Op marktplaats zak je binnen een uur ook al ver weg denk ik. Zou het middels mond-op-mondreclame doen, een stukje in het lokale suffertje zien te krijgen, kaartjes in de supermarkt enzo.
Zo bijzonder zijn de producten niet die TO maakt, de markt wordt er behoorlijk door overspoeld.
Zo bijzonder zijn de producten niet die TO maakt, de markt wordt er behoorlijk door overspoeld.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 18 oktober 2011 om 15:28
op Marktplaats zak je wel, maar voor dit soort dingen zoeken mensen toch vaak met een bepaalde zoekterm. Ik zou het eens uitproberen.
'naamslinger' bijvoorbeeld, geeft in totaal 100 advertenties weer.
Als je dan 2x per week nieuwe advertenties plaatst, paar minuutjes werk, ben je best zichtbaar denk ik hoor.
Gewoon kwestie van goede zoektermen kiezen.
'naamslinger' bijvoorbeeld, geeft in totaal 100 advertenties weer.
Als je dan 2x per week nieuwe advertenties plaatst, paar minuutjes werk, ben je best zichtbaar denk ik hoor.
Gewoon kwestie van goede zoektermen kiezen.
dinsdag 18 oktober 2011 om 15:40
quote:marthesyl schreef op 18 oktober 2011 @ 15:20:
Kijken er echt mensen op Etsy? Ik ken m ook alleen van de Viva-plannen.
Ik zou gewoon regelmatig een (gratis) advertentie plaatsen op marktplaats.Ik kijk wel op Etsy voor creatieve dingen, nooit op marktplaats. Daar staat zoveel troep tussen en via Etsy kom je altijd verrassende creatieve dingen tegen. Marktplaats kijk ik voor een oude bank oid.
Kijken er echt mensen op Etsy? Ik ken m ook alleen van de Viva-plannen.
Ik zou gewoon regelmatig een (gratis) advertentie plaatsen op marktplaats.Ik kijk wel op Etsy voor creatieve dingen, nooit op marktplaats. Daar staat zoveel troep tussen en via Etsy kom je altijd verrassende creatieve dingen tegen. Marktplaats kijk ik voor een oude bank oid.
dinsdag 18 oktober 2011 om 15:47