37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een oudere man (of beter gezegd mens, want voor vrouwen geldt dat net zo goed) heeft meer levenservaring. En dan is die uitspraak wel op realiteit gebaseerd.
World of Warcraft: Legion
Eens met Ikbenlief, het is een mythe dat mannen er beter uit zouden gaan zien naarmate de tijd verstrijkt.

Helaas geldt dat voor de meesten namelijk niet.
Pal Ik ontken idd niet dat ik heel erg overtuigd ben van mezelf. En geobsedeerd, tsja, wat bedoel je daarmee? Ben gewoon een gezonde man die leeft op vrouwenvlees :D

Nu je het zegt, dat loner met weliswaar mensen om je heen herken ik bij mezelf wel. Dat komt omdat ik gewoon niemand dicht bij me laat. Snap je wat ik bedoel?

Met belegen bedoelde ik dat huisje boompje beestje gedrag, dat kuddedenken wat al die zombies doen die niet voor zichzelf kunnen denken omdat ze anders bang zijn 'er niet bij te horen' op duffe verjaardagen bij de familie e.d. Don't get me wrong bro, ik zeg niet dat jij een zombie bent! Want ik chargeer natuurlijk door die woorden te kiezen, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. (brave hypothekende gezinsburgers...)

Ik ben lief Making assumptions is the mother of all fuck ups... wie zegt dat alle mannen roken en zuipen? (Dat doe ik namelijk niet) En misschien zou het in je op kunnen komen dat ik weleens hele goede genen zou kunnen hebben waardoor iedereen me 23 schat? M'n haar is ook allesbehalve grijs en is as blond as ever :D Pens?? Welke pens? Ik zie toch echt een wasbord. Dus maak je geen zorgen kiddo ;)

Zammm Dat bedoelde ik ook helemaal niet, het gaat daarbij om innerlijk en levenservaring. Zoals Hans reeds aangaf. Maar ik hou nog steeds van je hoor
Het is de combinatie: looks en brains, en personality.
Zammm Een waar woord!
Mijn ex is oud en aantrekkelijk, maar het is duidelijk te zien dat hij wat meer rimpeltjes en grijze haren krijgt. En dat maakt hem echt niet aantrekkelijker.

En als je 'oud' en 'jong' foto's van een mooie man naast elkaar legt, dan is de jongfoto echt wel mooier.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Dat komt omdat ik gewoon niemand dicht bij me laat. Snap je wat ik bedoel?

Hoe komt het denk je?

Xallie Kom je nou wéér op de proppen met bindsingsangst? :D :P
quote:sexysexual schreef op 19 oktober 2011 @ 14:37:

Xallie Kom je nou wéér op de proppen met bindsingsangst? :D :P

Hee, nu zeg je het zelf ook...

Stapje voor stapje kom je er misschien wel achter:

You can't change what you don't acknowledge...

Nee, zo bedoel ik het niet. Het is zo'n beetje jouw standaard repliek op alles wat ik zeg, dusvandaar :P Waarom wil je mij zo graag binden?
Hey voor mij hoef je je niet te binden hoor.

Ik kijk gewoon naar wat jij schrijft, waaronder dit:

quote:Dat komt omdat ik gewoon niemand dicht bij me laat. Snap je wat ik bedoel?
Is goed poppedop. Kijk jij maar naar wat ik schrijf ;)
Laat hem geliukkig zijn met zijn bindingsangst. So what, is toch helemaal geen probleem??

De buitenwereld maakt er een probleem van.

Als je bindingsangst hebt, is het alleen maar verstandig dat je geen vaste relaties neemt.

Zo opgelost, klaar.
@ Zammm: like! ;)
Heb je ook last van bindingsangst Zammm?
Zammm is al aan de man poppedop. Heb jij misschien last van bindingsangst? ;)
Sexy!

Er is een topic geopend wat op jouw lijf geschreven is!!

Zet wel even je leesbril op, nogal gortdroog om er doorheen te komen.

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Hahaha
We wachten eerst op een samenvatting, Palanja.

Hahahaha!!

Er zijn dus ook mannen met dit probleem...Ik ben een maagd van 34 jaar, en vrouw. Maar ik heb de hoop al opgegeven en me er min of meer bij neergelegd dat ik alleen oud zal worden. Ik herken wel veel in het verhaal van de topicstarter...maar ja, ze vinden me te aardig en ze willen 'de vriendschap niet kapot maken'. Ach, ze vinden me tenminste aardig!
Ow wacht even hoor. Maar zou het niet hardstikke leuk zijn, dat jullie evt. je mail uitwisselen en wie weet op date gaan met elkaar? Ik voel een match made in Heaven hier

Jullie hebben allebei de hoop op gegeven, zonde toch!

Ga leven!
quote:zammm schreef op 19 oktober 2011 @ 18:28:

We wachten eerst op een samenvatting, Palanja.

Sinds ik dat topic geopend heb zie ik bindingsangst als een levensbedreigend probleem.

Ik heb het niet gelezen, ben bang dat het me een angststoornis oplevert.

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:snakey76 schreef op 19 oktober 2011 @ 18:45:

Er zijn dus ook mannen met dit probleem...Ik ben een maagd van 34 jaar, en vrouw. Maar ik heb de hoop al opgegeven en me er min of meer bij neergelegd dat ik alleen oud zal worden. Ik herken wel veel in het verhaal van de topicstarter...maar ja, ze vinden me te aardig en ze willen 'de vriendschap niet kapot maken'. Ach, ze vinden me tenminste aardig!

Je bent 34 en nog maagd?

Sexy SEXY.......!!!!!

Ik heb hulptroepen ingeroepen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven