37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Saaakssi is dus geobsedeerd en hij heeft bindingsangst.

Ik zeg even een verwijsbriefje halen bij de huisarts voor een goede therapeut.

Ja maar nou kan ik niet slapen vannacht ...
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 22:53:

Saaakssi is dus geobsedeerd en hij heeft bindingsangst.

Ik zeg even een verwijsbriefje halen bij de huisarts voor een goede therapeut.

Ik was vroeger ook errug, maar niet geobsedeerd.

Sexy opereert alleen, ik had een hele gang tot mijn beschikking.

Helemaal op elkaar afgesteld, de sexy neger, de spierbundel, de gladjakker, de mooie jongen, de homo....., oh ja, en ik!

Moesten zelfs een keer onder politiebegeleiding de stad uit, iets te enthousiast achter de vrouwtjes aangezeten.....

Zucht..... die goeie ouwe tijd......

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 22:54:

Ja maar nou kan ik niet slapen vannacht ...

Nou, dan zou ik maar aan de slag gaan...

Of slaappillen pakken.....

Gooi 's wat namen op en ik beloof je eerlijk ja te antwoorden wanneer de naam langs komt....

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Waarom nou weer geobsedeerd?... Ik geniet gewoon van ze! En ja, het is mijn primaire bezigheid. En ik was nooit geobsedeerd met welk balletje dan ook, heb niks met voetbal en dergelijke. Ik heb het er ook nooit wat van begrepen, eerst wil zo'n baltrapper dat ding zo graag hebben, en dan schopt 'ie 'em weer weg? I don't get it en het boeit me ook niet :D Women and girls rule my world, ik ga d'r mee naar bed en sta d'r mee op :P
Jaaa daaaaaaaaaaaaaag....

quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 23:02:

Jaaa daaaaaaaaaaaaaag....

Ja halloooo.... jij denkt er goedkoop een slaatje uit te slaan!

Ik ben Math niet, hé!

Je kan het toch gewoon zeggen? What's the big deal?
quote:sexysexual schreef op 17 oktober 2011 @ 23:01:

Waarom nou weer geobsedeerd?... Ik geniet gewoon van ze! En ja, het is mijn primaire bezigheid. En ik was nooit geobsedeerd met welk balletje dan ook, heb niks met voetbal en dergelijke. Ik heb het er ook nooit wat van begrepen, eerst wil zo'n baltrapper dat ding zo graag hebben, en dan schopt 'ie 'em weer weg? I don't get it en het boeit me ook niet :D Women and girls rule my world, ik ga d'r mee naar bed en sta d'r mee op :P

Effuh serieus.

Jij denkt dat dit gezond is?

Ik wil echt je speeltje niet afnemen en voor mijn part ga je nog jaren door zo, maar dan kan ik je wel zeggen dat je uiteindelijk bij een psych terechtkomt.

Zoals ik je lees ben je een eenling / junk, altijd op jacht naar de volgende score.

Waarschijnlijk interesseert een blauwtje je allang niet meer of ontloop je kritische vrouwen al automatisch.

Geloof me, zo'n spel eindigt altijd in mineur, ook al kun je er nog jaren mee vooruit.

Zoals Zamm al eerder schreef; jij krijgt die vrouwen niet echt en ook al kun je daar goed mee leven, er komt een moment dat je je afvraagt wat er méér is.

Dat moment wordt killing voor jou, want de vrouw die dan jouw hart wint, sloopt je en laat niets van je over.

Waarom?

Omdat je nooit geleerd hebt, hoe je moet omgaan met een vrouw.

(De vrouwen waar je nu mee omgaat gebruiken jou net zo hard als jij hen).

Ik schrijf dit niet om je af te zeiken, echt niet.

Misschien zit ik er ook naast, maar ik zit heel vaak goed op dit forum, vraag maar aan al die vrouwen die zo'n hekel aan me hebben.

Wanneer ik ook maar een klein beetje gelijk heb, raad ik je aan er eens over na te denken.

Je bent over de dertig, time for a change.
Zit je heel vaak op dit forum gheghe...

Nou volgens mij is hij geen 30, maar 3 jaar
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 23:10:

Je kan het toch gewoon zeggen? What's the big deal?

Tinkerbell,

Ben je mijn intellect aan het dissen?
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 23:16:

Zit je heel vaak op dit forum gheghe...

Nou volgens mij is hij geen 30, maar 3 jaar

Net iets minder dan jij, maar 'closing in'.

Ik ben van het andere geluid, hé.

Welk geluid?
Ik ben tot de conclusie gekomen dat er te weinig tijd in mijn dag zit...
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 23:32:

Ik ben tot de conclusie gekomen dat er te weinig tijd in mijn dag zit...Stoppen met alcohol daar wordt je effectiever van.
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 23:32:

Welk geluid?Dat laat ik jou invullen.
Ik denk dat jij er vandaag meer op hebt gezeten, ik was vanavond een lange tijd sporten.
quote:xalliesuper schreef op 17 oktober 2011 @ 23:39:

Ik denk dat jij er vandaag meer op hebt gezeten, ik was vanavond een lange tijd sporten.

Klopt.

Ik ben deze week thuis, heb mijn kids hier tijdens de herfstvakantie.

Ik heb dus wat tijd over.....

Pal Nou ga je wel heel ver hoor door mij te analyseren en allerlei rare conclusies te trekken. Ik ben absoluut niet eenzaam of een junk of zo (hoe kom je daar nou bij??). Ik heb gewoon geen haast om me ergens aan te committeren en zou daarin sowieso heel choosie zijn. Ik zeg ook niet dat ik me nooit in een relatie zal storten maar ik heb daar vooralsnog geen behoefte aan. Vergeet niet dat een man altijd wel interessant blijft hé. En zeker naarmate je ouder wordt, want mannen zijn als wijn: hoe ouder des te beter. En die heb ik niet van mezelf, maar dat is een uitspraak van mijn hele wijze Joodse buurvrouw die al zeer ver in de 80 is en een schat aan levenservaring heeft (ze was vroeger ook hoogleraar). Er is niks mis met een soort George Clooney levensstijl. Wat komt dat komt wel. En ja, tuurlijk zal er ooit vast een dag komen waarop ik denk: nu wil ik weleens gezoend worden door een vrouw omdat ze van me houdt en niet omdat ze me alleen maar lekker vind. Maar die gevoelens spelen nu niet. Ik voel me nog steeds 20 en bepaal zelf wel wanneer het tijd is om 'over de 30 te worden en in te kakken'. Dus doe niet zo belegen man :D Live and let live mate! Waarom zou je iedereen de huisje boompje beestje kant op willen duwen? Er is helemaal niks als 'zo hoort het'. Iedereen is een individu, en dat is voor mij een heel groot goed!
Ach, Sxsnsl, je bent pas 31 geloof ik? Ik zou me daar eerlijk gezegd ook niet druk over maken ( hoewel ik het verder wel eens ben met Palanja. )

Maar je hebt nog tijd zat. Ik heb ook lang rond gezworven zonder me te willen binden.

En nog denk ik wel eens met weemoed aan die tijd terug...
Ik ben idd 31 bijna 32. Ik maak me ook nergens druk over En het gaat er ook niet om wie er gelijk heeft of niet (dat interesseert me namelijk geen seconde) maar gewoon over het feit dat we allemaal individuele, autonome mensen zijn. En niemand heeft te oordelen of wat dan ook over hoe een ander leeft.

Hoeveel lentes ben jij eigk?
@Sexy,

In je voorgaande posts heb je een bepaald karakter van jezelf neergezet.

Nu zeg je dat je niet wilt committeren, daarmee relativeer je eerdere posts.

Ik ben zeker niet belegen, loop alleen 10 jaar langer mee dan jij en heb een levenstijl gehad die in grote lijnen op de jouwe leek.

Met het verschil dat je in verschillende posts een beetje geobsedeerd overkomt en je heel erg self fulfilled overkomt.

Ook beweer ik niet dat je eenzaam bent, ik ben zelf een ontzettende loner maar heb een hele grote kennissen en vriendenkring.

Wanneer jij niets herkent in wat ik je schrijf, even goede vrienden, toch?

Ik vind 31 wel oud. Dan beginnen of hebben de meeste mensen wel een gezin.
quote:ikbenlief schreef op 18 oktober 2011 @ 23:45:

Ik vind 31 wel oud. Dan beginnen of hebben de meeste mensen wel een gezin.

Ja, maar dat komt omdat jij in augustus 19 wordt.

En zeker naarmate je ouder wordt, want mannen zijn als wijn: hoe ouder des te beter.

Uhu. Behalve als je een beertender belly hebt gekweekt, een vieze rokershuid hebt met allerlei rimpels en grijs haar door jouw bourgondische levensstijl. Die uitspraak is gewoon een excuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven