Minnaar deel 14
zondag 6 maart 2011 om 20:18
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
woensdag 12 oktober 2011 om 22:21
Nee voor mij geen nieuwe minnaar en die komt er ook niet meer. Ik vond het leuk om meegemaakt te hebben maar het blijft bij die keer.
Wel chat ik nog weleens stiekem met andere mannen (kan het toch niet helemaal laten ). Maar dat is meer voor de lol. Ga niet verder dan dat.
Goed te lezen dat het tussen je minnaar en jou weer goed gaat. En angelman heeft nog steeds niets in de gaten?
Niet bang dat het ooit uitkomt? Minnaar is toch ook bekende van angelman?
Wel chat ik nog weleens stiekem met andere mannen (kan het toch niet helemaal laten ). Maar dat is meer voor de lol. Ga niet verder dan dat.
Goed te lezen dat het tussen je minnaar en jou weer goed gaat. En angelman heeft nog steeds niets in de gaten?
woensdag 12 oktober 2011 om 22:26
quote:Petie80 schreef op 12 oktober 2011 @ 22:21:
Nee Engelman weet nog steeds van niks.
Tuurlijk ben ik wel is bang dat het uit komt,zou pijnlijke situatie worden.
Met engelman vele gesprekken gehad over minnaars hebben,open relaties enz.
Zonder veel resultaat helaas.
Ja minnaar is idd een bekende van Engelman.
Nee Engelman weet nog steeds van niks.
Tuurlijk ben ik wel is bang dat het uit komt,zou pijnlijke situatie worden.
Met engelman vele gesprekken gehad over minnaars hebben,open relaties enz.
Zonder veel resultaat helaas.
Ja minnaar is idd een bekende van Engelman.
woensdag 12 oktober 2011 om 22:28
woensdag 12 oktober 2011 om 22:29
quote:stewardess schreef op 12 oktober 2011 @ 22:26:
Die naam ga ik ook niet meer noemen
Met mij gaat het redelijk, mijn gezondheid kan beter en een ongeneselijk zieke dierbare. Maar dat is offtopic gezeur..Ontopic gaat het heel goed.
Die naam hoef ik ook niet meer te weten die tijden zijn voorbij.
Bah! Vervelend Stew. Op dat gebied hier ook een hoop gebeurd maar dat is idd offtopic. Het leven is af en toe niet helemaal eerlijk. Sterkte!
Die naam ga ik ook niet meer noemen
Met mij gaat het redelijk, mijn gezondheid kan beter en een ongeneselijk zieke dierbare. Maar dat is offtopic gezeur..Ontopic gaat het heel goed.
Bah! Vervelend Stew. Op dat gebied hier ook een hoop gebeurd maar dat is idd offtopic. Het leven is af en toe niet helemaal eerlijk. Sterkte!
woensdag 12 oktober 2011 om 22:31
quote:Petie80 schreef op 12 oktober 2011 @ 22:29:
[...]
Bah! Vervelend Stew. Op dat gebied hier ook een hoop gebeurd maar dat is idd offtopic. Het leven is af en toe niet helemaal eerlijk. Sterkte!Dankje Ik hoop dat bij jou op dat gebied alles weer goed gaat.
[...]
Bah! Vervelend Stew. Op dat gebied hier ook een hoop gebeurd maar dat is idd offtopic. Het leven is af en toe niet helemaal eerlijk. Sterkte!Dankje Ik hoop dat bij jou op dat gebied alles weer goed gaat.
woensdag 12 oktober 2011 om 22:35
Ja, life goes on....Volgens mij heb ik je Vivamailadres nog wel ergens en anders kun je mij bereiken op stewardess1@live.nl
woensdag 12 oktober 2011 om 22:37
quote:stewardess schreef op 12 oktober 2011 @ 22:35:
Ja, life goes on....Volgens mij heb ik je Vivamailadres nog wel ergens en anders kun je mij bereiken op stewardess1@live.nlCheck! Ik had hem zelfs ook nog
mail je van de week wel even.
Ja, life goes on....Volgens mij heb ik je Vivamailadres nog wel ergens en anders kun je mij bereiken op stewardess1@live.nlCheck! Ik had hem zelfs ook nog