Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor vannacht dansen dan Bridge! Zet 'm op!
Dat wil ik zien! Kom maar op, ben wel in voor vermaak...!
ik weet niet of berend er echt last van heeft. Hij was net wel enorm aan het brullen, maar zijn maagje ging ook tekeer en hij ligt nu aan de borst te slapen, dus ik denk dat het een combinatie was.

Dat voeden is ook wat anders geworden. Ik kan 'm niet meer lekker om me heen krullen. vraag me af hoe ik dat vannacht moet doen in bed. Ik voed hem dan altijd liggend. Ik zal hem zeggen dat het nu een goed moment is om de nachtvoedingen te skippen

De afwijking was heel klein, dus ws zijn die 3mnd genoeg. Ik hoop het zo. Dan is hij 9 mnd en kan hij lekker gaan kruipen,optrekken en dat soort dingen. Het zou een tegenvaller zijn als het langer moet. Maargoed, liever nu dit, dan op zijn 30e een versleten heup.

Mal, ik zit DWDD te kijken en vraag me ineens af of jij toen ooit nog eens die verrassingsset had gewonnen met je tip over een leuk tv moment.
Haha goed plan Amalia, weg met die nachtvoedingen!!!
Arme Berend! Toch een spreidbroekje . Maar ja, inderdaad liever dit dan een versleten heup, maar zielig blijft het wel.

Voor Thomas gelukkig wel goed nieuws, of blijft een hartruis een extra risico inhouden?

Mal, die slaapkamer vind ik ook super! Ik hou sowieso wel van een soort sjieke hotelkamer sfeer voor de slaapkamer. Wij willen die van ons ook opknappen, eerst maar eens centjes sparen, er moet ook een nieuw bed komen en die we willen kost 5000 euro...

Kokos, gek is dat als vent thuis is hè? Bij mij komt er dan ook nooit echt iets uit m'n handen als vent thuis is, maar het is wel gezellig!

Wij hadden zaterdag Max z'n nieuwe bed gehaald, zit er een fout in! Tussen 2 planken zat kennelijk een hele kier, hebben ze daar een stukje mdf tussen gepropt! Geen gezicht natuurlijk, dus nu krijgen we een nieuwe. Arme Max, hij verheugde zich zo op z'n nieuwe bed, nu kan hij er nog niet in slapen!

Vriendin/kapster heeft gisteren m'n haar gepermanent, moet er nog erg aan wennen. Heb het net eerst maar eens gewassen, kijken of ik het leuker vind als ik het zelf gestyled heb...
Halloooo,

Amalia, die Berend, toch een spreidbroekje. Rare vraag misschien ;-): is het een soort onderbroekje van gips of zo?

Nu maar hopen dat het niet langer dan drie maanden hoeft.

Bridgesbaby, kom maar!

Suze, ben je al aan het aftellen voor je nieuwe job?
Jeetje Amalia, toch een spreidbroekje, dat hebben ze dan ook snel gedaan... Ging je voor de uitslag en werd ie toen gelijk aangemeten? Toestand zeg. Ja, tuurlijk beter nu 3 mnd dit dan later problemen, maar het zal wel even wennen zijn. Joh, met een beetje geluk lust hij met 9 mnd heus nog wel een slok 's nachts en kun je weer fijn liggend voeden Nah, flauw. Hoe doe je het zittend voeden nu dan, ligt hij meer op zijn zij of moet je een hele andere houding verzinnen?

Mal, sfeerplaten, dat is een goed idee! Ga ik ook doen! Mooi ook, die slaapkamer. Tres chique.

Jinny, gelukkig niet ernstig! Moet hij er tot z'n 16e nog rekening mee houden op de een of andere manier? Typisch, kindergarten meteen voor 5 dagen. Zou ik ook te veel vinden, halve dagen is net mooi. Spannend wat oudste zoon ervan zal vinden... Voor jou ook wel erg lekker om je die halve dagen lekker op Simon te kunnen storten.

Juud, nog ontwikkelingen op KDV-front?

Naatie, how's life?

Oh, Star, helemaal vergeten te zeggen dat je zulke leuke verjaardagsfoto's op Ceetje 'dr site hebt staan High five, haha! Heeft ze alle kado's al uitgeprobeerd?

Euhhh, had ik nog wat te melden? Vanmiddag bericht dat iig 1 van de 2 kdv in onze nieuwe woonplaats plek heeft, dus dat is mooi. Vriend z'n appartement gaat volgende week in de verkoop. Toch wel een heel gek idee. Ondertussen druk bezig financiering te regelen. Heeft wat onverwachte voeten in de aarde, zal wel in orde komen maar het is een beetje stressen. Mare kreeg nog een verlaat verjaardagskado van vriend z'n ouders: een Duplo poppenhuis. Heb het nog niet gezien, kent iemand het? Vriend zei dat het geweldig was, ben wel benieuwd. Anyway, zo even googelen.

Jullie nog Valentijnsplannen eigenlijk? Ik heb natuuuuurlijk niets met voorgekookte commerciele liefdesbetuigingen maar ik ben wel pissed als ik niks krijg Vriend krijgt van mij heel corny een bos rode rozen op z'n werk bezorgd, leek me wel grappig voor een keer.
Mamax, hoi! Foto, foto, foto, foto

Hoe lang duurt het nog voor het andere bed is geleverd?

CD, ik las net je berichtje over hoe je geniet van Twan, wat heerlijk!

Nog even ego over mijn lieve dochter. Gisteren aten we spinazie. Bord op d'r eetstoel, kijkt ze ernaar en begint een beetje te roeren. Ze heeft besloten dat ze andijvie niet meer eet, dus waarschijnlijk dacht ze dat het andijvie was. Zij roeren en roeren maar niet eten. Kijkt ze naar ons, zegt ze:"IK lust het niet". Ik zeg:"Wát zeg je???" En nog een keer:"IK lust het niet".

Ik was stom verbaasd. Nog 1 (ook tijdens het avondeten), kijkt ze naar Kokosman, zegt ze:"Mama heet G. en papa heet M."
Hai Hel
Hel, als dit het is, dan vind ik hem erg leuk.

Spannend joh, verkoop van appartement. Nu gaat het toch wel beginnen. Nu maar hopen dat het snel is verkocht.
Eerst maar eens kijken hoe het wordt. Man heeft net een cappucino voor me gemaakt, daarna ga ik fohnen... Geweldig die opmerkingen! Ze worden sowieso steeds bijdehanter vind ik! Max had zondagochtend zoiets. We lagen nog met z'n vieren in ons bed en Max sloeg Sam ineens op z'n buik. Dus man wijst hem terecht, maar ik vraag aan het eind altijd 'heb je mama begrepen?' 'Ja mama' zegt Max dan. Dus ik fluisterend tegen man 'Je bent alleen vergeten te vragen of hij je goed begrepen heeft' Zegt Max fluisterend 'Ja mama'. Probeer dan maar eens niet te lachen!

Ik heb vandaag nog een keer gebeld, volgens Bopita was het bed in voorraad, dus ik hoop dat hij er eind van de week is.

Hel, spannend hoor, vriend z'n appartement in de verkoop. Gaat hij het nog zelf doen of toch maar via de makelaar? Ik heb hem even opgezocht, leuk poppenhuis! Ik heb voor man een rol pure Droste gekocht met Just for you erop en bij de bakker lekkere koeken in de vorm van een hartje. Verder gaan we waarschijnlijk gezellig All you need is love kijken. Ben benieuwd hoe vriend op z'n rozen reageert! Leuk idee!
Ha, ha, die is ook leuk Mamax.

Ik ga wat drinken.

Pfieuw, ik ben wel blij met m'n haar. Het zit nu meer mamax zeg maar. Ik zal van de week wel een foto op de groep gooien. Iedereen naar bed of aan het bevallen?
Kokos, ik zal even een foto van Berend met z'n broekje op de groep zetten. Als er nog genoeg ruimte is. En dan moet ik nodig gaan slapen. Berend is in ieder geval heel zoet gaan slapen en lag er heel vredig bij (in onze slaapkamer, ik doe ;m nu maar even niet op zijn eigen kamer in het kampeerbedje).
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, die Berend!!!! Wat een stakkertje! Lijkt me idd lastig voeden, Amalia, maar jij als doorgewinterde zoogster weet dat vast wel op te lossen.

Ik heb echt een MEGA frustrerende dag achter de rug op m'n werk. Niet normaal zeg, ik kreeg echt zin om mensen te slaan (niet eens kinderen, die waren lief).

Bedtijd maar weer!
En Hup Bridges, Go Bridges en Zet Hem Op enzo he?
... Meld... echt een pokkenacht achter de rug. Dacht echt dat het begonnen was maar het stopte... en ties heb ik wel 4 keer gehoord en katten waren aan het vechten dus heb slaaptekort... en ben niet helemaal lekker, maar of dat nou slaaptekort of naderende bevalling is weet ik niet. Dus vriend naar het werk en ties voor de tv en ik even bijkomen en bedenken hoe we de dag gaan vullen als er niet iets drastisch gebeurt...
Bridge, dan gaat het vast vannacht beginnen, let maar op. Ik had het ook na 1 nacht slecht slapen en toen was ik de nacht erna helemaal knockie en toen begon het. Dan krijgen jullie een valentijnskindje , dat is leuk!!!!! Houd moed!

Wat zijn jullie allemaal romantisch. Ik laat morgen een Verkade blikhartje bezorgen op M zijn werk met koekjes en chocola erin.

Ach arme Berend!!! Dat is ook niet leuk om een spreidbroekje aan te moeten. Gelukkig hoeft het niet zo lang? Ik vind het trouwens best wel een poos 3 maanden!

Hel, wat een leuk poppenhuis! Echt schattig.

Cin, wat is er gebeurt op je werk dan?

Juud, wat vond Vent van het konijntje ? Mogen we een foto zien? Die plek die jij noemde dat is het niet. Het huis staat nog op funda (wel verkocht onder voorbehoud), dan kun je op de kaart zien waar het is.

wat grappig al die bijdehante kindjes.

Jonathan durft nu ook buiten los te lopen, nou dat heb ik geweten gisteren. Moest even een boodschapje doen in de stad, ik dacht even makkelijk snel zonder buggy te gaan, nou ik weet meteen het nut van de buggy . Hij loopt overal heen waar hij wat leuks ziet! Ik kan er constant achteraan rennen haha. En in de speelgoedzaak liep hij al bijna naar buiten met een Bumba-pop, de winkeldief.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hi hi, alle alarmen af zeker Mal? Schijnt dat er vanzelf een moment komt dat ze netjes bij je in de buurt blijven maar ik moet het ook nog zien gebeuren! Nou ja, het geeft in elk geval weer een heel andere dimensie aan het boodschappen doen...

Oh Bridges, balen zo'n nacht. Liefst begin je uitgeslapen en in topvorm aan de uitdrijving () natuurlijk... Beetje bijgekomen?

Kokos, wat vriend beschreef zou dat idd het poppenhuis wel eens kunnen zijn. Poeh hee, wat een geweldig kado! Daar mag ik oma wel eens heel hartelijk voor gaan bedanken (we hadden nog zo gezegd dat we het graag bescheiden wilden houden, maar dat is bij haar tegen dovemansoren gezegd - ik voel me dan altijd bezwaard want ik weet dat ze het allesbehalve breed heeft). Het staat nog bij oma maar we moeten het maar snel ophalen! Ha ha, wat grappig, Mare heeft van de week ook onze voornamen ontdekt. Ik dacht wat zegt ze nou toch, bleek het mijn naam te zijn... Mmm, ja, kan me dat voorstellen, met man in huis ga je toch anders je gang.

Mamax, wow, duur bed hebben jullie in de planning! Zo'n Zweedse, Hastings, of hoe heten ze? Die zien er zoooooo lekker uit... Hoe heeft je haar de nacht doorstaan?! Gelukkig dat je er toch een goed gevoel bij had gisteren. Ik heb wel eens vreselijke spijt gehad van een knipbeurt, da's echt niet leuk. Vriend verkoopt toch via een makelaar, een nieuw kantoor in H. Ik geef wel een seintje als het op funda staat.
Eentje van coco-mat (www.coco-mat.nl). Voor Max hebben we daar ook z'n matras besteld. Dat was gelukkig beter te betalen!
Oh, die zien er ook erg comfortabel uit.... En goede materialen, dat is het geld wel waard... Leuke kindebedden ook. Ik heb een poef van Coco-mat, wist niet dat ze ook kinderdingen hadden...
Deze maat hadden ze niet standaard, maar wordt speciaal voor Max gemaakt in Griekenland. En dat voor 145 euro. Vind ik dan weer goedkoop. Ik ben wat dat betreft net een geiten-wollen-sok, ik hou niet van synthetische beddingen. We hebben nu voor Max een donzen dekbed bij Ikea gekocht van 150x200, daar knipt m'n moeder een stuk vanaf naar 150x120. Zo vaag, je kan geen donzen peuterdekbedjes kopen.
Amalia, oooh wat vervelend zeg! Hoe heeft hij geslapen? Arme Berend. Is het voeden gelukt? Ik vind liggend voeden al heel knap, laat staan met zo´n broekje...

Mamax, stom zeg dat er geen dekbedje passend is voor hem. Handig zo´n moeder!

Helenita, wat een gaaf ding heeft Mare gekregen! Wow.Spannend, appartement in de verkoop. Moet jouw appartement ook in de verkoop of heb je gehuurd?

Cin, frustratie weer kwijt? Mag ik je nog wat vragen? Kan ik het beste na elke voeding mijn borst leeg masseren? Zou dat helpen tegen die ontstekingen?

Bridges, heeft het dansen geholpen?

Suze, heb je al vakantie? Schiet nu echt op he? Krijg je een passend afscheid?

Mal, haha wat leuk van Jonathan! Lastig he, als ze lopen... Moet je echt overal ogen hebben.

Kokos, bij de pinken hoor, lekkere troela, die dochter van jullie!
Hallo,

Zo, weer even gesocialized in het opvoedcafe, nadat we naar de fysio waren geweest. Even spieken naar Bridges, vervelend voor je joh. Hoop dat het begin gauw daar is.

Jinny, nog steeds last van borstontstekingen? Gaat het verder wel o.k. met voeden?

Mal, dat klinkt lekker energievretend.. Dus ik moet nu nog even genieten begrijp ik? Al kijk ik daar ook wel weer naar uit..
Oja, hoorapparaat lag al een paar weken klaar! Ze waren vergeten te bellen. Nouja.. We moeten nu weer van voren af aan beginnen met opdoen grrr.

En ze moet naar een revalidatiearts voor onderzoek, voetjes zijn doorgezakt volgens fysio. Balen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven