37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk in mijn geval, dat mijn autisme slechts een deel van de oorzaken van mijn problemen vormt. Ik werd ook jarenlang gepest. Ik ben ook erg verlegen. Het internetdaten werkt voor mij niet. Op de datingsites waar ik ben geweest, zijn er te veel mannen en te weinig vrouwen.

En daarnaast heb ik zelf tal van fouten gemaakt en verkeerde beslissingen genomen.

Dus een deel van mijn single bestaan is aan mijzelf te wijten. Het andere deel is te wijten aan het verkeerde beeld dat mensen van mij hebben of van autisme. Het is aantrekkelijk voor anderen om ook gestoordheid of zwakzinnigheid aan mij toe te schrijven. Dan hebben we een stok om de hond te slaan. Ikzelf moet bijna bewijzen dat ik Superman ben. Sorry hoor, maar ik maak net zo goed fouten als ieder ander. Ik hoef niet perfect te zijn.

Ik dacht vroeger ook aan een relatie, dan trouwen, en dan kinderen. Nu kinderen willen zou niet getuigen van realiteitszin. Een relatie zou mij in principe wel lukken - mijn begeleidster zei kort geleden dat ik sociaal redelijk vaardig ben - maar andere zaken naast autisme maakt dat een relatie willen niet echt tot de mogelijkheden zal behoren.
World of Warcraft: Legion
Jammer van de vele vooroordelen hier en verdachtmakingen.

Ja ik post een keer om half 3 's nachts om dan meteen te denken dat ik zoveel tijd heb is nergens op gebaseerd.

Heb jij nooit van die dagen dat je niet in slaap kan komen en maar ligt te piekeren? Nou zo'n dag had ik gisteren dus.

Er zijn mij hier teveel betweters die denken de wijsheid in pacht te hebben.

Natuurlijk ga ik niet meer fulltime werken als het kind er is. Ik heb een paar jaar geleden mijn huis verkocht en woon nu in een huurhuis in een nette buurt tegen een mooi prijsje.

Het adoptie proces hoeft geen jaren te duren er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden om maar even een cliché uit de kast te halen.

Gevoel onderdrukken is beter dan er de hele tijd aan denken. Er is toch niemand die het begrijpt en je kan bij niemand terecht. Ik ga dan ook niet meer over mijn gevoel discussiëren.

@ Hans, jammer dat het zo gelopen is voor je. Je komt over als een prima kerel en tevens intelligent.

@Snakey

Succes met het daten, er zal vast wel iets leuks tussen zitten voor je.
Nou jammer hoor dat je niet op mijn posten ingaat.

Ik denk dat je toch psychisch wat in de knoop zit. Ik hoop niet dat je depressief bent. Ik zou iig hulp inschakelen als het niet goed met je gaat.

Veel succes en sterkte met alles.
Justme,

Ik wou dat dingen anders waren. Natuurlijk heb ik een ontwikkelingsachterstand, maar ik voel weerstand bij anderen - laatste tijd niet zo vaak meer weliswaar - als ik aan mijzelf wil werken, en sociaal wil ontwikkelen.

Anderen mensen moeten mij niet tegenwerken, maar moeten mij op mijn gemak stellen, of moeten mij de indruk geven dat ik er mag zijn, en je hebt een leuke, sociale kerel met humor aan mij. Dat is meer mijn ware ik.

Maar helaas, het is anders gelopen. De meeste mensen zien mij niet als een persoon, slechts als autist. Zij denken alleen maar: "Hans kan dit niet, Hans kan dat niet," Ik verkies wel zelf even te bepalen wat ik wel en niet kan. Ik ken mijzelf per slot van rekening beter dan wie anders ook.
World of Warcraft: Legion
Hé Hans! Leuk je weer te lezen goz! Jij vertelt altijd interessante, zinvolle en intelligente dingen. Nice

Snakey Ik hoop voor jou dat jij op een dag een goede vent tegenkomt... Vervelend om te horen dat je in je jeugd het nodige te verduren hebt gehad. Maar verlies je hoop niet meissie! Want op ieder potje past een dekseltje....

Pal Inspirerende en bemoedigende woorden aan het adres van Snakey Thumbs way up bro.

Justme Nope, ik heb nooit iets om over te piekeren 's nachts. Ben altijd aan het slapen als een roosje danwel met andere dingen bezig :P

Xallie Wederom met je eens Poppedop. Hou je trouwens nog een beetje van me?
Ben het wel met Justme eens, dat er hier heel veel betweters rondlopen.
Nou als ik het zo lees en hij haalt alleen maar de negatieve dingen eruit en de positieve tips en adviezen legt hij compleet naast zich neer, reageert hij ook niet op en hij komt met dit bericht, blijkt wel dat hij zich aangevallen voelt en ook selectief leest.

Betweters lopen overal, is het niet hier dan wel anders op deze aardbol.
Jammer ook dat hij niet met Snakey wil daten.

Weer een kans en die grijpt ie niet

Sexy is dat belangrijk of ik wel of niet van je houdt? Haal je daar je zelfbevestiging uit?
quote:sexysexual schreef op 20 oktober 2011 @ 19:20:

Hé Hans! Leuk je weer te lezen goz! Jij vertelt altijd interessante, zinvolle en intelligente dingen. Nice

Snakey Ik hoop voor jou dat jij op een dag een goede vent tegenkomt... Vervelend om te horen dat je in je jeugd het nodige te verduren hebt gehad. Maar verlies je hoop niet meissie! Want op ieder potje past een dekseltje....

Pal Inspirerende en bemoedigende woorden aan het adres van Snakey Thumbs way up bro.

Justme Nope, ik heb nooit iets om over te piekeren 's nachts. Ben altijd aan het slapen als een roosje danwel met andere dingen bezig :P

Xallie Wederom met je eens Poppedop. Hou je trouwens nog een beetje van me?

Thanks Sexy,

Je bent een potsenbakker, maar je maakt me elke keer weer aan het grijnzen...

Wel een beetje voorzichtig op dat andere topic, hé!

Maarreh, niet gaan zitten hengelen naar Tinkerbell, hé.

Zij staat in mijn top 20, je wilt toch geen ruzie met me!?

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Nee ik sta in je top 1, toch
quote:xalliesuper schreef op 20 oktober 2011 @ 19:48:

Nee ik sta in je top 1, toch

Mijn top 1 staat in mijn top 20, dat klopt.

Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Sta ik daar ook in, of hoe zit dat??
Ik doe niet aan top 20's

quote:zammm schreef op 20 oktober 2011 @ 19:59:

Sta ik daar ook in, of hoe zit dat??

Hoe kan dat nou!!??

Jij bent een bezet vrouw!

Dus stel je de vraag volledig verkeerd!

Je had moeten vragen; 'Ik sta er toch niet in, hé!?'

Overigens heb ik een top 20 maar er zijn nog maar 3 plaatsen bezet.
quote:xalliesuper schreef op 20 oktober 2011 @ 20:00:

Ik doe niet aan top 20's

Nee, waar doe je dan wel aan?

Pal Oh daar ben ik al klaar hoor Er is niks aan de hand daarzo ;) Wat bedoel je met hengelen naar Tinkerbell (wiezda???)

[bXallie][/b] Oooooh, stijve hark! ;) :P Niet zo nuchter doen hé, cheaky girl ;) Ik denk trouwens niet dat Snakey met TO wil daten. Óf zij zijn onderling druk heen en weer aan het mailen zonder dat wij dat weten ;) Want zeg nou zelf, het is behoorlijk stil van hun kant! Zou het wel lullig vinden trouwens want wij met z'n allen hebben ze nota bene bij mekaar gebracht!!! But hope isn't lost yet, goed nieuws heeft altijd de eigenschap uit te lekken. Dus ik zou zeggen laten we het nog even afwachten ;)
Xallie is mijn Tinkerbell...

Ik ben al op koosnaampjesniveau.

Pal Dude, Xallie doet alleen maar aan top Sexy's...
quote:palanja schreef op 20 oktober 2011 @ 20:01:

[...]

Hoe kan dat nou!!??

Jij bent een bezet vrouw!.Wat maakt dat nou uit!?!??!!!
Pal So am I :P Hé Poppedop ;)
quote:sexysexual schreef op 20 oktober 2011 @ 20:06:

Pal Dude, Xallie doet alleen maar aan top Sexy's...

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.

Volgens mij doet ze tijdens kantooruren iets met angststoornissen!

quote:zammm schreef op 20 oktober 2011 @ 20:07:

[...]

Wat maakt dat nou uit!?!??!!!

Misschien ken jij de voorwaarden en condities van mijn top 20 niet.

Nee niet iets met angstoornissen haha
quote:palanja schreef op 20 oktober 2011 @ 20:02:

[...]

Nee, waar doe je dan wel aan?

Heh.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven