Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Die bikini van Esther is echt te lelijk!!
Arme Esther, hhhh
Leuk een Ikea-huisje maken zodat de mensen na je lekker relaxed in bad kunnen gaan en het huisje klaar is.

Ik zou voor het bad gaan, huis kan later.
Zij moeten daar toch ook slapen? Op zich snap ik het wel: eerst zweten en dan lekker in bad!
quote:kipkerrie schreef op 20 oktober 2011 @ 21:09:

Zij moeten daar toch ook slapen? Op zich snap ik het wel: eerst zweten en dan lekker in bad!

Heerlijk toch.

Ze zijn nu er wel mee gestopt.
Krap badje met z'n vieren, ieuw...
En dan ook nog eens die mannen die hun geslachtsdelen schoonmaken, zalig toch??
Hahaha inderdaad
Oei Nicolas ze zijn je moe.
HHHHH....

die Nico is ook grappig metz'n sociale woningbouw complex, hhhhhhhh.

Die anderen zitten te stoken zeg.
Ohhh, ik heb zo'n honger.... Ja, laten we Nicolas er uitstemmen, één van de weinigen die het eten verzameld. Patrick en Lauretta doen niets. Luiwamessen.

En Jochem, die vind ik vanaf het begin dus al niet leuk. Waarom, geen idee. Vind hem irritant en gun hem dus zeker geen titel.
quote:toffifee schreef op 20 oktober 2011 @ 21:21:

Ohhh, ik heb zo'n honger.... Ja, laten we Nicolas er uitstemmen, één van de weinigen die het eten verzameld. Patrick en Lauretta doen niets. Luiwamessen.

En Jochem, die vind ik vanaf het begin dus al niet leuk. Waarom, geen idee. Vind hem irritant en gun hem dus zeker geen titel.Ik ben het helemaal met je eens. Ik wist niet dat Jochem zo irritant is. Ik ken hem als schaatster en toen was hij leuk.
Ik weet niet wat het is maar ik heb van meet af aan al niks met lauretta. Ze zit er als opvulling, er zit niks bij.

Ik hoop dat ze eruit vliegt
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Patrick of Lauretta mag naar huis van mij
Of jochem, vind ik ook niks aan.
Boehoe lauretta
Lauretta mag eruit, Ann is toch veel sterker helaas niet op de evenwichtslat.
Van mij mag Patrick eruit.
Nee echt?!?! Nicolas eruit? Belachelijk!
Zo Nicolas eruit. En wie vangt nu alle vis?

Patrick of Niko of ???
nou wat dom

klopt van geen kanten
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Arme harde werker.
wat zonde. De enige die echt genoot en er lol beleefde plus super sterk was, was nicolas!

Laat tanja in godsnaam winnen!!
Verrassend zullen we maar zeggen....
Wat een ontzettend DOMME actie. Hoe komen arme Lauretta en Patrick dan nu aan hun eten? Gaan ze het uit de lucht kijken? Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven