confused

22-10-2011 22:54 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic, zelfde onderwerp. Ik ben er over een half uurtje ongeveer.
Oh, top. Waar gaat het over?
Ik raak er confused van..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
We kunnen altijd nog raden waar het over gaat...
quote:pilous1 schreef op 22 oktober 2011 @ 23:00:

We kunnen altijd nog raden waar het over gaat...Je hebt nog 23 min om het te raden, voordat TO terug is.
Hoi Lila ik lees je straks wel .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ik heb wel iets meegekregen van het vorige topic, maar is het niet handiger om dit pas te openen op het moment dat je gelijk kunt reageren?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:pilous1 schreef op 22 oktober 2011 @ 23:00:

We kunnen altijd nog raden waar het over gaat...Het staat niet op relaties, dus het is niet van 'ik ben confused want mijn man wil bij mij weg terwijl ik de allerleuksteliefstelekkerste ben'..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het is een nieuw topic, maar nog steeds onder je oude nick
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kan iemand een linkje plaatsen naar het vorige topic of is dit topic alleen bedoeld voor een select groepje dat meteen snapt waar het over gaat?
ik vermoed dat dat niet helemaal de bedoeling is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@borderwalk; het topic staat nog in de lijst, maar de openingspost heeft ze weggehaald
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kijk maar onder haar loepje, dan zie je het vanzelf.
onder haar loepje gekeken maar kwartje valt niet. Beetje aandacht allemaal, als TO al topic heeft geplaatst over iets waarom dan weer nieuw topic over hetzelfde probleem en er vervolgens nog bij vermelden dat ze er over een half uurtje is, vind ik eerlijk gezegd beetje arrogant.
quote:cappi schreef op 22 oktober 2011 @ 23:13:

onder haar loepje gekeken maar kwartje valt niet. Beetje aandacht allemaal, als TO al topic heeft geplaatst over iets waarom dan weer nieuw topic over hetzelfde probleem en er vervolgens nog bij vermelden dat ze er over een half uurtje is, vind ik eerlijk gezegd beetje arrogant.Als ik Lila iets niet vind is het arrogant.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kwartje valt niet? Het is overduidelijk cappi.

Maar goed. Dat wat ze wilde is niet gelukt
Ik heb geen idee waar het allemaal over gaat, maar toch sterkte TO. Meen aan de reacties (op je oude topic) te zien dat je het nodig hebt.
Jeetje, ik ben inderdaad confused , moet onder nieuwe nick
pilous, heb vorige topic gelezen en erg vervelend en verdrietig voor TO, dat meen ik oprecht maar waarom de behoefte om nu weer een nieuw topic te openen over hetzelfde? geen enkele details in de opening en dat TO over een half uur weer terug is? Vind beetje vreemd en onnodig eerlijk gezegd. Of je opent een nieuw topic en je doet de moeite om daar wat meer in aan te geven of je houdt het bij je oude topic. Hoe vervelend ik het ook vind wat ze doormaakt komt op mij een beetje over als een extra schreeuw om aandacht en alsof alle reacties die op haar oude topic gegeven zijn er niet toe doen.
Ze wilde een nieuw topic met andere nick omdat irlmensen haar nick kennen. Dat was het doel.

Ik dacht dat je bedoelde dat je het vorige topic niet kon vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven