confused
zaterdag 22 oktober 2011 om 23:04
zaterdag 22 oktober 2011 om 23:13
zaterdag 22 oktober 2011 om 23:15
quote:cappi schreef op 22 oktober 2011 @ 23:13:
onder haar loepje gekeken maar kwartje valt niet. Beetje aandacht allemaal, als TO al topic heeft geplaatst over iets waarom dan weer nieuw topic over hetzelfde probleem en er vervolgens nog bij vermelden dat ze er over een half uurtje is, vind ik eerlijk gezegd beetje arrogant.Als ik Lila iets niet vind is het arrogant.
onder haar loepje gekeken maar kwartje valt niet. Beetje aandacht allemaal, als TO al topic heeft geplaatst over iets waarom dan weer nieuw topic over hetzelfde probleem en er vervolgens nog bij vermelden dat ze er over een half uurtje is, vind ik eerlijk gezegd beetje arrogant.Als ik Lila iets niet vind is het arrogant.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 22 oktober 2011 om 23:40
pilous, heb vorige topic gelezen en erg vervelend en verdrietig voor TO, dat meen ik oprecht maar waarom de behoefte om nu weer een nieuw topic te openen over hetzelfde? geen enkele details in de opening en dat TO over een half uur weer terug is? Vind beetje vreemd en onnodig eerlijk gezegd. Of je opent een nieuw topic en je doet de moeite om daar wat meer in aan te geven of je houdt het bij je oude topic. Hoe vervelend ik het ook vind wat ze doormaakt komt op mij een beetje over als een extra schreeuw om aandacht en alsof alle reacties die op haar oude topic gegeven zijn er niet toe doen.