Begin November op vakantie
maandag 24 oktober 2011 om 12:44
maandag 24 oktober 2011 om 12:53
Mijn verzoek is wie er al gaat en waar je hebt geboekt. Maar als je iets weet... Ik wil voor 2 personen niet meer dan 500 euro kwijt zijn. Tussen 29 oktober en 6 november weg. Het liefst dus naar Marokko of Egypte maar een andere bestemming is ook prima als er maar zon is of als er veel te zien is is het ook prima. Ik vindt zelf allemaal deals naar Turkije (alanya) waar ik niet op zit te wachten, net zoals lloret de mar en dat soort standaard plaatsen.
maandag 24 oktober 2011 om 13:17
Ik ga binnenkort een lang weekend naar Berlijn voor iets minder dan 250¤. Maar als je met 2 of meer personen bent kan dat veel goedkoper want dan zit je niet met eventuele 1 pers. toeslag.
Gewoon op booking.com een hotel uitgezocht, daarna gekeken of vliegen of treinen goedkoper was en alles geboekt. Geen reisbureau of iets voor nodig gehad. Daar kwam ik toch vaak even duur of duurder uit en nu kon ik zelf bepalen hoe laat ik vertrek en aankom.
Gewoon op booking.com een hotel uitgezocht, daarna gekeken of vliegen of treinen goedkoper was en alles geboekt. Geen reisbureau of iets voor nodig gehad. Daar kwam ik toch vaak even duur of duurder uit en nu kon ik zelf bepalen hoe laat ik vertrek en aankom.
maandag 24 oktober 2011 om 16:58
quote:ny-na schreef op 24 oktober 2011 @ 12:20:
Wie gaat?
Waar heen?
En waar heb je geboekt?
Ik ga (eind) november naar Libanon voor twee weken. Alleen tickets geboekt, rest is niet nodig aangezien we bij familie verblijven.
Maar zelfs dan red je het niet voor ¤500,-.
Hopelijk hebben we mooi weer, ze verwachten een "drop in temperature" naar "slechts" 26 graden.
Misschien een last minute (op Schiphol ofzo)?
Wie gaat?
Waar heen?
En waar heb je geboekt?
Ik ga (eind) november naar Libanon voor twee weken. Alleen tickets geboekt, rest is niet nodig aangezien we bij familie verblijven.
Maar zelfs dan red je het niet voor ¤500,-.
Hopelijk hebben we mooi weer, ze verwachten een "drop in temperature" naar "slechts" 26 graden.
Misschien een last minute (op Schiphol ofzo)?