Begin November op vakantie

24-10-2011 12:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat? Waar heen? En waar heb je geboekt?

Ik wil zelf namelijk volgende week weg maar kan niet echt een hele leuke deal vinden naar de zon/ Marokko / Egypte.
Dan ga je niet naar Marokko of Egypte. Probeer de Canarische eilanden eens, als je niet te ver wilt vliegen.
Precies! Zoek ik ook naar de zon ergens of marokko / egypte (die het liefst) maar zoek ook wel wat breder.
Ga naar Thailand. Niet alleen lekker weer, maar ook 'n stuk prettigere bevolking en cultuur.
Beetje vaag verzoek. Wat vind jij een 'hele leuke deal'? hoe lang? waarheen? met hoeveel? Eisen? Wat heb je zelf al gezocht en gevonden?

Ik kan genoeg deals vinden, maar ik vind Egypte niet leuk en ook geen idee wat je budget is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn verzoek is wie er al gaat en waar je hebt geboekt. Maar als je iets weet... Ik wil voor 2 personen niet meer dan 500 euro kwijt zijn. Tussen 29 oktober en 6 november weg. Het liefst dus naar Marokko of Egypte maar een andere bestemming is ook prima als er maar zon is of als er veel te zien is is het ook prima. Ik vindt zelf allemaal deals naar Turkije (alanya) waar ik niet op zit te wachten, net zoals lloret de mar en dat soort standaard plaatsen.
voor 250 euro p.p???

dat word niks...
Nou ik ga een paar dagen naar Londen..als dat ook als vakantie telt? haha.

230 p/p hotel, ontbijt en vervoer.
Ik ben eerder ook 10 dagen naar griekenland geweest voor 150 euro pp. Dus mogelijk is het zeer zeker.
quote:MEFunny schreef op 24 oktober 2011 @ 12:56:

voor 250 euro p.p???

dat word niks...Nope. Dat budget is voor een vliegvakantie richting zon echt te laag. Helemaal als je naar de Canarische Eilanden wilt. Dat is een relatief dure bestemming.
India, heb zelf tickets voor 400 euro, en leven daar kost niet veel.

Wel nodig, visum en inentingen
Ik ga binnenkort een lang weekend naar Berlijn voor iets minder dan 250¤. Maar als je met 2 of meer personen bent kan dat veel goedkoper want dan zit je niet met eventuele 1 pers. toeslag.

Gewoon op booking.com een hotel uitgezocht, daarna gekeken of vliegen of treinen goedkoper was en alles geboekt. Geen reisbureau of iets voor nodig gehad. Daar kwam ik toch vaak even duur of duurder uit en nu kon ik zelf bepalen hoe laat ik vertrek en aankom.
quote:ny-na schreef op 24 oktober 2011 @ 12:20:

Wie gaat?

Waar heen?

En waar heb je geboekt?

Ik ga (eind) november naar Libanon voor twee weken. Alleen tickets geboekt, rest is niet nodig aangezien we bij familie verblijven.

Maar zelfs dan red je het niet voor ¤500,-.

Hopelijk hebben we mooi weer, ze verwachten een "drop in temperature" naar "slechts" 26 graden.

Misschien een last minute (op Schiphol ofzo)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven