Vraag over write a prisoner

24-10-2011 23:17 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allereerst ben ik nieuw maar ik keek al wel vaker op dit forum.

Ik heb een vraag?

Ik heb in Juni iemand geschreven en ik kreeg niks terug, oke ja dat kan gebeuren dacht ik. Maar nu lees ik net dat hij helemaal geen e-mail heeft ontvangen?! Dus hij heeft mijn email helemaal niet gekregen blijkbaar, maar mijn email klopt wel en begrijp er niks van.

Groeten
Hoe moeten wij dat weten? Dan moet je bij de organisatie zijn die dat regelt, je bent hier aan het verkeerde adres.
Waarom staat dit onder psyche?

Ik zou een brief met postzegel enzo sturen naar iemand in de gevangenis

Werkt vast beter dan mailen via een tussenpersoon
Het Viva forum is papaja.
Het world wide web is ondoorgrondelijk. En zit vol zwarte gaten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zal ff je mail hacken en het uitzoeken, ok?
hmm wel iemand geschreven via een profiel op write a prisoner. com
Een inmate kan toch geen e-mails ontvangen?!

Als je een amerikaan schrijft heeft hij een nummer achter zn naam staan

Zit hij bijv in NY dan heb je daar een inmate look up voor

Check of hij nog in de gevangenis zit en of hij wel in die genoteerde gevangenis zit

Check even via google of hij niet liegt over zijn daden en zet een retouradres op de envelop en land van afkomst en land van gevangene
Ik zou nooit met een gevangene willen schrijven. Waarom jij wel? Omdat ze zielig alleen in een gevangenis zitten? Onschuldig?

Waar ga je het over hebben? Over jouw leuke vakanties, over zijn daden?
Nou gelukkig is het geen verplichting toch?
Nee, gelukkig niet, maar ik vraag het me gewoon af. Heb je in de directe omgeving geen mensen die je kunt helpen. Ik denk dat de gemiddelde bejaarde het ook leuk vind om een kaartje te krijgen.
Eerste email wordt uitgeprint en dan moet je je adres meesturen zodat ze terug kunnen schrijven, maar alles klopte dus weet niet waar het fout is gegaan
Ik doe/deed meerdere dingen en daar was dit er 1 van Vond het heel leuk maar ook minst geaccepteerde
Ik vraag me altijd af waarom iemand met een totaal onbekende crimineel gaat schrijven.
Als hobby achtige dingen meer Ik hoefde er ook niet iets goeds mee te doen vond het gewoon interessant

Ik had het vooral over boekenaanraders, vroegere leven toekonstleven etc etc Verbazend over hoe je over niets een interessante brief kan schrijven
quote:mocy schreef op 24 oktober 2011 @ 23:41:

Ik vraag me altijd af waarom iemand met een totaal onbekende crimineel gaat schrijven.Idd, ik verbaas mij er altijd over. Maar ook over de vele vele vrouwen die zo met ze willen trouwen met moordenaars of ander gespuis. (info van die docu's over het gevangenisleven van de ergste criminelen in Amerika op NGC).
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mmm ik vind het een vreemde hobby. Maar goed, ieder zijn ding.

MV dat vind ik helemaal verbazingwekkend en dat is nog zacht uitgedrukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven