Betaalde seks, no. 2

10-09-2006 12:00 2938 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd

was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik

graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een

zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle

afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact

te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus

Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at

yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie

uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb

dat ik een hoop van je kan leren.

Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals

BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone

heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het

met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.

Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar

Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus

ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?

Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te

houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,

geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,

dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.

Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?

Groeten, Nessuna
quote:En nee, ik ben geen vrouwenhater maar een man met een extreem goede kijk op de wereld. 
Crosswind's witwaspraktijken waren niet het onderwerp van discussie en nee, dat is ook niet goed. Is net zo fout maar daar ging het niet over.

Weet je wat jullie issue is? Dat jullie net doen alsof het een normaal beroep is. Helaas mensen, dat is het niet en zo zal het ook nooit gezien worden.

En vriendjes die het accepteren dat hun vriendin prostituee is, DAT zijn de mensen waar iets mee aan de hand is. Of ze zijn net zo money hungry als hun vriendinnen, want uiteraard pik je als het vriendje van een graantje mee. Een emotioneel gezonde man die zichzelf en zijn vriendin respecteert zal geen vriendin willen die in het vak zit. En jullie je maar afvragen waarom manlief zo jaloers is.

En waarom jullie telkens denken dat ik op jullie neerkijk begrijp ik al helemaal niet, is het soms mijn wat prikkelende schrijfstijl?

Zoals ik al eerder zei, ik zou geen moeite hebben met een vriendin die in haar studententijd 80 kerels heeft gehad. Hell no, dat toont tenminste dat het een lekker geil wijf is. Maar een prostituee doet het niet uit geilheid, die doet het uit materialisme en DAAR heb ik wel moeite mee.

Is het nu eindelijk duidelijk?

Dikke kus
Gimmick66 wees blij dat deze vrouwen er zijn anders lag jij niet paar keer per jaar met een lekker jong ding te "raggen".

En beter een vrouw die werkt voor haar geld en geen belasting betaald dan een laks figuur die uitkering trekt terwijl die de hele dag lui op de bank ligt.
quote:

Crosswind's witwaspraktijken waren niet het onderwerp van discussie en nee, dat is ook niet goed. Is net zo fout maar daar ging het niet over.

Weet je wat jullie issue is? Dat jullie net doen alsof het een normaal beroep is. Helaas mensen, dat is het niet en zo zal het ook nooit gezien worden.

En vriendjes die het accepteren dat hun vriendin prostituee is, DAT zijn de mensen waar iets mee aan de hand is. Of ze zijn net zo money hungry als hun vriendinnen, want uiteraard pik je als het vriendje van een graantje mee. Een emotioneel gezonde man die zichzelf en zijn vriendin respecteert zal geen vriendin willen die in het vak zit. En jullie je maar afvragen waarom manlief zo jaloers is.

En waarom jullie telkens denken dat ik op jullie neerkijk begrijp ik al helemaal niet, is het soms mijn wat prikkelende schrijfstijl?

Zoals ik al eerder zei, ik zou geen moeite hebben met een vriendin die in haar studententijd 80 kerels heeft gehad. Hell no, dat toont tenminste dat het een lekker geil wijf is. Maar een prostituee doet het niet uit geilheid, die doet het uit materialisme en DAAR heb ik wel moeite mee.

Dikke kus Iedereen werkt uit materialisme. Lijkt me duidelijk. Want je kan ook op de Veluwe gaan wonen met je moestuintje en een jachtgeweer voor de maandelijkse konijnenbout. De rest is overbodige luxe, dús materialisme. Ai ai.

Ik doe dit werk omdat het goed verdient, ik zo mijn studie kan bekostigen zonder veel tijd te verliezen (ik heb al een megagrote schuld bij de IB dus lenen vond ik ook geen optie meer), om te sparen. Inderdaad, voor het geld. Maar aangezien ik geen lopende bandwerk doe (1 a 2 kerels op een avond gedurende drie dagen per week) en geen vriendje/neukmaatje heb, vervult het ook nog gewoon mijn verlangens. Niet altijd, en meer niet dan wel, maar ik heb in mijn werk wel leren klaarkomen. Genieten doen we soms wél dus. En daar ga ik niet over liegen, omdat ik er geen extra klantjes mee werf. Heb ook respect voor kerels die willen dat ík geniet, omdat ze me niet zien als levende opblaaspop en me willen 'raggen'.

Maar ik mág natuurlijk helemaal niet klagen over mijn werk als er iets fout gaat, immers, ik kies er zelf voor, om mezelf te laten gebruiken. Dus als een man me anaal neemt terwijl ik dat niet wil en daar, laten we zeggen, een niet goed functionerende endeldarm aan overhoud, staan Gimmick en de zijnen met het welbekende vingertje en de magische zin 'Ik zei het je toch..'. Ja, op zulke mensen kun je bouwen en die zijn niet asociaal (want ze betalen belasting). Kromme moralen heb je. Ik ben blij dat ik en meerdere mensen anderen gewoon laten doen wat ze willen doen. Ik schaad niemand met dit beroep, ook mijzelf niet.

En mannen die het aankunnen dat hun vriendin prostituee is, daar heb ik groot respect voor. Natuurlijk zijn er wat eikels die zo een graantje meepikken van vriendin haar succes, maar iemand die écht van zijn vriendin/vrouw houdt, weet dat hij haar kan vertrouwen en dat seks voor geld iets heel anders is dan seks voor lust en seks behorende bij een relatie. Ik kan mensen met een open-minded visie enórm waarderen.
quote:Crosswind's witwaspraktijken waren niet het onderwerp van discussie Als je de moraalridder uithangt en je komt met een witwasser aanzetten dan wordt dit natuurlijk wel onderdeel van de disucssie en nee, dat is ook niet goed. Is net zo fout nee hoor, is veeel fouter, maar daar ging het niet over.

Weet je wat jullie issue is? Dat jullie net doen alsof het een normaal beroep is. Helaas mensen, dat is het niet wel hoor, is niet voor niets het oudste beroep ter wereld, en zo zal het ook nooit gezien worden. Niet door jou maar wel door veel anderen, nu al, en niet alleen op dit topic, in Nederland is het zo gewoon dat een parlementaire meerderheid heeft besloten dat het mag!

En vriendjes die het accepteren dat hun vriendin prostituee is, DAT zijn de mensen waar iets mee aan de hand is. Of ze zijn net zo money hungry als hun vriendinnen, want uiteraard pik je als het vriendje van een graantje mee. Een emotioneel gezonde man die zichzelf en zijn vriendin respecteert zal geen vriendin willen die in het vak zit. Laat ze dat lekker zelf uitmaken En jullie je maar afvragen waarom manlief zo jaloers is.

En waarom jullie telkens denken dat ik op jullie neerkijk begrijp ik al helemaal niet, dat is door je totale gebrek aan inlevingsvermogen in mensen die anders denken dan jij is het soms mijn wat prikkelende schrijfstijl? Nee hoor, die is net zo wollig, breedsprakig en vol van drogredeneringen als die van Antonio c.s..

Zoals ik al eerder zei, ik zou geen moeite hebben met een vriendin die in haar studententijd 80 kerels heeft gehad is die niet uitgewoond dan? . Hell no, dat toont tenminste dat het een lekker geil wijf is. Maar een prostituee doet het niet uit geilheid, die doet het uit materialisme en DAAR heb ik wel moeite mee. prima, anderen hebben daar echter geen moeite mee

Is het nu eindelijk duidelijk? Ja hoor, jij bent die Antonio waar ze het de hele tijd over hebben!

:D

@Persephone

Best wel bewonderenswaardig hoe jij cool, calm en collected blijft, bij zo'n 'extreem goede'  kijk op jouw leven en persoonlijke aanval recht-op-de-vrouw af.  :R

Quote van de week: Ik heb een extreem goede mening
Ja, Persephone is natuurlijk niet voor niets genomineerd als forummer van de maand!
en mijn stem heeft ze al binnen
De mijne ook..!
Bah, onvriendelijke vrouwmensen, van Antonio en mij mogen jullie allemaal door een stel geile ezels flink in jullie aarsen genomen worden.

FUCK YOU ALL!

Vaarwel, jullie zijn er de reden van dat wij nu zelfmoord plegen.
:??
quote:

Bah, onvriendelijke vrouwmensen, van Antonio en mij mogen jullie allemaal door een stel geile ezels flink in jullie aarsen genomen worden.

FUCK YOU ALL!

Vaarwel, jullie zijn er de reden van dat wij nu zelfmoord plegen.

Whahhahahaaaahahahaaa! :D

Neem jij jezelf eigenlijk wel serieus? Want ik heb er nogal moeite mee om die berichten van jou serieus op te vatten... en ik heb zo'n gevoel dat ik niet de enige ben...
quote:Vaarwel, jullie zijn er de reden van dat wij nu zelfmoord plegen.Soms is dat geen groot verlies .......
Gimmick:

Voor ons is ons beroep wat wij doen. Het is onze baan, en dus hebben we

het erover, net als andere mensen het over hun (bij)baan hebben: We

wisselen tips uit, we bespreken onze dag, we blazen even stoom af als

de dag wat zwaarder is geweest, en wat we hier doen is nuttig. We leren

hier van elkaar hoe we ons werk misschien beter kunnen doen en hoe we

het beste emotioneel met dingen om kunnen gaan.

Volgens mij doet iedereen dat over zijn werk. Advocates hebben soms ook

vriendjes die klagen dat ze zoveel werken en jaloers zijn omdat de

meiden meer geld binnenbrengen dan zij. Artsen zullen ook last hebben

van drakonische werktijden en vieze mensen waar ze toch gewoon een

onderzoek bij moeten doen.

Wij behandelen het dus gewoon als ons werk. Heb je daar moeite mee

omdat je weet dat het meisje waarmee je het doet in feite niets om je

geeft, maar alleen om je centen? Ik kan me voorstellen dat met een

dergelijke houding je geen enkele band opbouwt met een meisje, omdat je

daartoe niet uitnodigt. Dus blijven meisjes meer zakelijk.

Of is het omdat je blijkbaar meiden zoals wij wel nodig hebt? Ik moet

eigenlijk een beetje lachen om je opmerkingen. Wel kritiek gaan leveren

op een onbeschofte manier (die "pittige" schrijfstijl van je), en

vervolgens ga je wel zelf naar de meiden toe. Volgens mij ben je gewoon

een troll, die hier de boel opfokt om het opfokken. Maar de opmerkingen

die aan de hand van je post worden gemaakt zijn wel weer nuttig.
quote:

Dikke kus Natuurlijk is het geen gewoon beroep.Het is het stukje wat je verborgen

houd voor iedereenNiet omdat je je er voor schaamt.Maar omdat je weet

dat mensen je anders beoordelen.Geeft niets het is begrijpelijk.

Mensen zien je als geldwolf of als een op sexbelust persoon.

Gelukkig zijn er ook veel mensen die blij zijn dat we er zijn.Anders kon jij geen jonge meisjes betalen voor sex.

Heb trouwens nooit moeite gehad om een vriendje te vinden terwijl ik in het vak zat.Had wel de regel dat ik nooit iets begon met een klant.

Geen een vriendje deed er moeilijk over of wou profiteren van het geld wat ik verdien.Daar heb ik erg geluk meegehad.Mijn partner nu ziet mij als mens en niet als hoer.Gelukkig heb ik een hele boel eigenschappen waardoor hij verliefd op mij is geworden.Jaloers is hij nooit geweest.Daarvoor is hij te nuchter.En hebben we teveel goede gesprekken gehad.Werk is werk.

Zelf werkt hij hard en daar pik ik ook een graantje van mee.Net zo goed als

dat mijn geld gebruikt wordt voor ons samen.Ik ben gek op mijn vriend en besef dat ik ontzettende bofkont ben.En dat vindt hij ook van zichzelf.

Beetje kinderachtig dat je het asociaal vindt dat iemand geen beasting betaal.Ik vindt het alleen maar slim.Dit werk is niet makkelijk dus vindt ik dat we het recht hebben om goed te verdienen.Wij zij ook gewone mensen

met een beetje raar beroep.Maar wel met gevoelens.
De prettige en normale klanten worden bijna niet besproken omdat

we daar geen stoom over hoeven afteblazen.

Ze zijn er wel en meer dan die vervelende of vieze of moeilijke mannen.

Anders zou ik dit werk niet vol houden.

Vanavond had ik twee perfecte klanten.Schoon en rustig.Dankbaar en

vooral vol respect naar mij toe.

Maar het is fijn om op dit forum te kunnen vertellen over andere mannen.

En hoe het in een privehuis er aan toegaat.Jammer genoeg werken er toch ook nog andere meiden die onveilig werken en zichzelf en de klant in gevaar brengen.Meiden die wel hun centjes moeten afstaan of de klanten slecht behandelen.Omdat ik met meerdere dames werk en steeds verschillende

maak ik het zelf mee.Daarom is het zo fijn om hier te lezen dat er ook zoveel intelligente meiden zijn.Het is een keiharde sfeer onder elkaar in een privehuis. Dus is het prettig om hier je verhaal te kunnen doen.
Jongens (meiden..) jullie hoeven jezelf toch niet te verdedigen?

Elke keer weer zie ik jullie in de defense gaan.

Niet nodig.

Laat die eikels gewoon voor wat ze zijn: een stelletje sukkels. Ze zijn volgens mij gewoon jaloers op wat wij als vrouwen kunnen: geld verdienen met sex.
Ha meiden! Ik lees en post af en toe op anders topics, maar had deze eigenlijk nog nooit gelezen. Ik vind het interessant om te lezen hoe jullie met je vak omgaan. Ik heb nog een vraagje, hebben jullie ook wel eens trio's met de vriendin/vrouw van de man? Of gebeurd dat eigenlijk maar zelden? Het lijkt mij wel leuk om mijn vriend eens te verrassen op deze manier. Is het dan duurder dan wanneer een man alleen is? (misschien suffe vragen hoor, maar ik ben er niet zo mee bekend)
quote:

Beetje kinderachtig dat je het asociaal vindt dat iemand geen beasting betaal.Ik vindt het alleen maar slim.Dit werk is niet makkelijk dus vindt ik dat we het recht hebben om goed te verdienen.Wij zij ook gewone mensen

met een beetje raar beroep.Maar wel met gevoelens.

Heel veel beroepen zijn niet makkelijk (ik noem: verpleegster, maatschappelijk werker, leraar, adovcaat, hersenchirurg, brandweerman, traumateam, politicus). In Nederland is nou eenmaal de regel dat hoe meer je verdient, hoe meer procent belasting je betaalt. En een van de gevolgen is dan dus ook dat als je een legaal beroep uitoefent je gewoon belasting betaalt. Dat je weleens wat zwart erbij doet, tja, echt goed is 't niet maar ik denk dat de meesten dat wel doen. Maar álles zwart doen, goed verdienen, en geen belasting betalen (maar uiteraard wel profiteren van alles wat van de belasting van een ander geregeld wordt) vind ik persoonlijk schandalig. Veel schandaliger dan prostituee zijn, trouwens. Daar heb ik totaal geen problemen mee.

Dat je er recht op meent te hebben, als ik het voor het zeggen had hadden andere mensen recht op een hoog salaris, iemand die een belangrijkere functie heeft in de maatschappij. Zoals inderdaad ambulancepersoneel, verzorgers van dementerende bejaarden en verstandelijk gehandicapten, etc. Dát zijn zware beroepen, verdienen geen fluit en moeten tóch belasting betalen. Die hebben (in mijn ogen) er recht op goed (meer) te verdienen.

Daarnaast denk ik dat iedereen hard werkt en iedereen goed wil verdienen, en iedereen daar in principe ook recht op heeft. Maar mensen die een baan kiezen waarin goed verdiend wordt (advocaat, notaris) moeten gewoon belasting betalen. Ik zie echt niet in waarom jij meer recht zou hebben op vrijstelling van de belasting dan een ander, en vind die instelling, eerlijk gezegd, toch wel een beetje asociaal.
..
quote:Ha meiden! Ik lees en post af en toe op anders topics, maar had deze eigenlijk nog nooit gelezen. Ik vind het interessant om te lezen hoe jullie met je vak omgaan. Ik heb nog een vraagje, hebben jullie ook wel eens trio's met de vriendin/vrouw van de man? Of gebeurd dat eigenlijk maar zelden? Het lijkt mij wel leuk om mijn vriend eens te verrassen op deze manier. Is het dan duurder dan wanneer een man alleen is? (misschien suffe vragen hoor, maar ik ben er niet zo mee bekend)Komt voor, ik heb het zelf nog nooit gedaan maar een collega van mijn bureau wel. Prijzen liggen vrijwel altijd hoger dan als het gaat om een één-op-één afspraakje. Lijkt mij ook hartstikke leuk zo mijn vriend (die ik niet meer heb, ik heb het wel voorgesteld destijds aan exje, maar die wilde er niet aan, en ík maar denken dat ik de ideale vriendin was;)) te verrassen!
Persephone,

waarom werk je eigenlijk met een bureau? Je moet toch veel afgeven aan chauffeur en het agentschap?

Studentes, echte, zijn erg populair en als je het zelf in handen hebt verdien je toch stukken meer?
quote:

Persephone,

waarom werk je eigenlijk met een bureau? Je moet toch veel afgeven aan chauffeur en het agentschap?

Studentes, echte, zijn erg populair en als je het zelf in handen hebt verdien je toch stukken meer? Nu adverteert het bureau voor me en kan ik meegenieten van hun klantenbestand. Misschien dat ik in de toekomst nog weleens voor mijzelf begin. Ik vind het sowieso een veiliger idee dat het bureau de klanten natrekt en men weet waar ik uithang. Chauffeur moet ik sowieso hebben; ik beschik niet over een auto/rijbewijs. Ik houd overigens nog genoeg over om van een riant salaris te spreken;)
Hoi meiden, gaaf jullie ervaringen te lezen en te ontdekken hoe het er

aan toe gaat in jllie wereldje. Nooit geweten, heb hierdoor veel

respect voor jullie gekregen. Heb veel aan jullie tips, ik laat mijn

partner ook jullie postings lezen...Jullie komen over als zeer

inteligente vrouwen, die goed weten waar je mee bezig bent.

Ook ben ik blij dat er vrouwen zijn die dit werk (lich-hulpverlening)

doen, scheelt een hoop narigheid op straat en sociale gelegenheden,ook

goed tegen frustraties binnen een goed huwelijk.

Mooi, dat jullie dit delen met ons, ben verder een fan van Persephonè,

heb op haar gestemd, goede onderbouwde postings en niet bang om haar

mening ongezouten te geven. Jou zou ik mijn vriend graag gunnen als

verassing voor een keer....Liefs en blijf jullie volgen
Gewoonlijk ga ik niet achter de computer in het weekeinde, maar ik moet even stoom afblazen. Voor gisteravond had ik een afspraak met een bekende klant van het bureau, een Argentijnse industrialist. Hij staat bekend als een heel goede, al heb ik hem nog nooit gehad. Ik wou graag indruk op hem maken, en ik had me al helemaal voorbereid. Op het allerlaatste moment belt mijn bureau me op om te vertellen dat ik een andere klant heb. Een collegaatje van me had namelijk een andere bekende klant geboekt gekregen: een geestelijk gehandicapte man. Zij heeft het bureau gezegd dat ze daar niet mee om kan gaan, en omdat ik die man wel vaker zonder te klagen heb bezocht, hebben ze ons omgeruild. Zonder mij te vragen! Die trut heeft gelogen dat ze het er met mij over had gehad, en ik het ermee eens was. Tegen de tijd dat het bureau belde was er al niets meer aan te doen. Ik ben weer heel boos. Sinds de vorige baas de zaak niet meer regelt worden er telkens fouten gemaakt. Ik heb niets tegen die geestelijk gehandicapte man, ook al zal hij nooit een favoriete klant worden. Ik schep er best trots in dat ik een flink aantal geestelijk en lichamelijk gehandicapte mensen bedien. Die Argentijn zou alleen een heel mooie vangst zijn geweest. Gehandicapten plan ik vaak in de week, want dan is het iets rustiger, en het weekend houd ik dan over voor de werkende klanten. Dat heb ik ook al heel duidelijk gemaakt. O wat ben ik boos.

Jo1, werken via een bureau geeft een instant klantenkring, en die kost tijd en moeite om bij elkaar te krijgen. Als dat niet genoeg is, geeft het bureau ook veiligheid. Het houdt bij waar je bent, en stuurt in mijn geval een chauffeur mee. Bovendien nemen mannen minder vrijheden als ze weten dat er een bureau achter je zit. Als je een keertje ziek bent, of je wilt een klant niet, kan je hem makkelijk overgeven aan een ander meisje binnen het bureau zonder dat je hem meteen teleur moet stellen. Tenslotte doet het bureau ook alle administratie, en als de belasting je achter de vodden zit kan dat heel fijn zijn.

Persephone, over je logeerklant kan ik je maar een ding zeggen, en dat is dat er altijd klanten zijn die je nooit zullen liggen. Probeer hem af te laten wimpelen door het bureau als je hem echt zat wordt.

Jenniefer, ik ben het met je eens dat je geen emotionele spelletjes moet spelen met klanten. Je moet immers zakelijk blijven. Wat je omschreef over het meisje dat verliefde klanten kaalplukt is heel herkenbaar. Toen ik net begon heb ik dat ook wel eens gezien, en mij werd verteld dat zoiets hardstikke goed is voor de zaak, dus vooral doen! Gelukkig weet ik wel beter.

Ik vind dat ik wel genoeg afdraag aan de belasting. Ik verdien 200 per uur, daarvan gaat 100 naar het bureau (zij doen de BTW gelukkig), ik houd nog 100 euro over en daarvan gaat 37 Euro naar de inkomstenbelasting. Ik verdien dus netto 63 Euro per uur, plus de tips. De tips geef ik op als giften, dat scheelt. Bij de belasting heet ik een "hygieniste".

Nessuna, voordat Gimmick hier herrie kwam maken had ik je een paar vragen gesteld, en ik ben nog best benieuwd naar het antwoord daarop. Vrijblijvend, natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven