Entertainment alle pijlers

Millionaire Match Maker

30-05-2011 22:27 137 berichten
Nu op rtl 5. Wie kijkt er mee?
quote:koreveen schreef op 25 oktober 2011 @ 11:46:

Heb ik niet gezien Molly. Maar het is wel een geval apart dat hij meedoet aan al dit soort datingprogramma's.

Die nerd was echt schattig. Dat hij aan Max vroeg of hij een paard had. Je kon me opvegen.Ja, ik dacht nog even voor een seconde dat hij het als grapje vroeg, die nerd over dat paard. Maar het was écht! En dat kussen met die meid dan! Nou ja, kússen.... Het was zó enorm nerderig, dat ik ze zó zelfs in een comedy-nerd-movie nog nooit gezien heb!
quote:-nora- schreef op 25 oktober 2011 @ 18:09:

Ooh die moet ik terugzien, ik keek Prins Zoekt Vrouw! Daarbij had ie inderdaad geen succes, bij de laatste uitzending zeiden ze al ze vrienden wilden blijven. God als ie hier ook al aan meedoet wordt het wel pathetisch ja. Vraag me af wat 'ie in LA doet want hij woonde toch in Dld.

Prins zoekt vrouw heb ik niet volledig gevolgd, dus kan me dat niet meer zo herinneren. Maar die kop vergeet je nooit meer!

Weet niet of de show van Patty van latere datum is, maar 'zielig' is het inderdaad wel.

Hij zei volgens mij dat hij in diverse landen woonde, maar weet niet meer precies hoe of wat. Ik had al even gegoogeld, ook wat betreft wel/niet single op dit moment, maar het lukte me niet, té veel hits.
Die 'prins' is helemaal geen prins. Heel onfris verhaal, google maar eens. Gewoon een (aandachts)geile vent.
Nee, dat was al bekend inderdaad tijdens Prins zoekt vrouw. Ook bij Patty hadden ze het erover. Triest figuur, als je het dáár van moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wisten jullie dat Patty 50(!) is? Zie je der dan goed uit of wat?;)
Dat ligt eraan of je een hoofd vol botox 'goed' vind.

Met die prins valt het trouwens wel mee, 't is niet of 'ie het zelf verklaard heeft ofzo. Volgens mij was het iets met dat 'ie geadopteerd is en dus zelf geen blauw bloed heeft, ofzoiets...
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Nora, zei hij dat niet zelf tijdens het filmpje waar Patty en co naar kijken in het begin?

Ik vind haar er trouwens ook goed uitzien Suusi, ook met botox. Ze lijkt in ieder geval een stuk jonger.
quote:molly74 schreef op 24 oktober 2011 @ 23:26:

Vandaag: 'prince' Max von Schaumburg Lippe. Maar goed dat ie niet aan een Nederlandse show meedoet.. dat zou dan al gauw Prins Max von Schaamlippen worden geloof ik. Of ben ik nou de enige die eh.. naja. Laat maar
Huh Pip?

En ik heb die afl. nog niet gezien dus ik weet niet wat ie er over zegt
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Nou, dat komt vooral door de naam. Ik heb de beste meneer ook nog nooit gezien, maar bij het lezen van die naam gingen mijn gedachtes op de vrije loop
Lief Pipje, Nora bedoelde denk ik met die 'huh', dat hij juist wél al in een Ned. show zat!
Iemand deze aflevering aan het kijken? Daar zit Jason in, die ook te zien is in dat rehab-programma. Walgelijk kereltje, vreselijk onverzorgd, een kwal van een vent en ontzettend verslaafd (weet niet welk programma eerder opgenomen is, deze Matchmaker of dat Rehab). Nou niet bepaald de meest begeerde vrijgezel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven