Entertainment alle pijlers

Operatie Live

26-10-2011 20:33 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijken er nog meer mensen nu op ned. 1.

Live verslag van een hersenoperatie.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 26 oktober 2011 @ 20:49:

Maar wat heeft een hersentumor nou met donor worden te maken? Je kan toch geen hersenen doneren? Zou voor sommigen wel uitkomst bieden.Het gaat om geld doneren, geen hersenen
quote:nehal schreef op 26 oktober 2011 @ 20:49:

Waarvoor zijn die dingen op z'n hoofd?Om plekken te markeren voor de chirurgen.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 26 oktober 2011 @ 20:49:

Maar wat heeft een hersentumor nou met donor worden te maken? Je kan toch geen hersenen doneren? Zou voor sommigen wel uitkomst bieden. laatste zin
Op teletekst staat dat omroep Max dit doet om meer bekendheid over hersenoperaties te geven omdar hersenoperaties best veel voorkomen.
Wat een kek sjaaltje heeft die meneer om!
quote:pinguin83 schreef op 26 oktober 2011 @ 20:51:

[...]

Om plekken te markeren voor de chirurgen.Maar van te voren al? Het leken wel knoppen
The greatest adventure in life is to follow your heart.
ik kijk het ook. Maar dat komt denk ik ook doordat ik zo'n 2 jaar geleden ook een wakkere hersen operatie heb ondergaan.
En wees blij dat je oud wordt want dat betekent dat je het gras niet van onderen ligt te bekijken.
Oké geld donatie dus. Ja dat kan natuurlijk ook nog. Ik dacht dat het een wervingscampagne was om donor te worden. Snapte het verband al niet.
Heftig rtyler. Gaat het nu goed met je?
Rtyler had je ook een tumor?

En hoe gaat het nu?
quote:nehal schreef op 26 oktober 2011 @ 20:53:

[...]

Maar van te voren al? Het leken wel knoppenIk weet het niet precies, dit zei hij.
Jahoor het gaat tot nu toe goed. Ben al 2 keer eerder geopereerd aan een hersentumor, de eerste keer was in 2005. Ik heb een graafd3 glioom en ik moet ieder half jaar in de mri-scan.
En wees blij dat je oud wordt want dat betekent dat je het gras niet van onderen ligt te bekijken.
quote:rtyler schreef op 26 oktober 2011 @ 21:00:

Jahoor het gaat tot nu toe goed. Ben al 2 keer eerder geopereerd aan een hersentumor, de eerste keer was in 2005. Ik heb een graafd3 glioom en ik moet ieder half jaar in de mri-scan.Heftig! fijn dat het nu goed met je gaat!
quote:rtyler schreef op 26 oktober 2011 @ 21:00:

Jahoor het gaat tot nu toe goed. Ben al 2 keer eerder geopereerd aan een hersentumor, de eerste keer was in 2005. Ik heb een graafd3 glioom en ik moet ieder half jaar in de mri-scan.Zo inderdaad wel heftig, en nog steeds elke keer spannend lijkt me.
@rtyler kan mij voorstellen dat het steeds weer spannend is.
anoniem_100387 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 09:54
Reden: ivm privacy
% gewijzigd
Ja, inderdaad heftig: iedere keer is het weer spannend wat de uitkomst is, want een hersentumor kan je nooit helemaal verwijderen, en de tumor zal altijd terugkomen. Je weet alleen vantevoren nooit hoe lang dat duurt. Het kan al na 3 maanden zijn of na 1 jaar of....

Ik leef gewoon mijn leven en ben nu weer voor 32 uur aan het werk.
Knap hoor!

Wel echt apart om het zo live te volgen, hoe je hem ziet wakker worden ook..
lol, de man kan wel relativeren en heeft wel echt een goed gevoel voor humor.
haha, inderdaad!
Ik vind het echt wel boeiend eigenlijk.
Tjonge wat spannend! Zou z'n familie ook meekijken vraag ik me dan af? *weet ook niet waarom haha.
Ik ook, maar wordt nu wel spannend!
quote:SummerDee schreef op 26 oktober 2011 @ 21:30:

Tjonge wat spannend! Zou z'n familie ook meekijken vraag ik me dan af? *weet ook niet waarom haha.Volgens mij keken die de vorige keer (met de hartoperatie) mee met begeleiding in een apart zaaltje.
Ik vind wel dat ze weinig van de operatie laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven