Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Oh murron wat weer een stress
he gets, murr

aaah husk, jammer dat ze niet blijven hangen!! bij sjaak bleven ze 3 maten te groot nog best aardig zitten. Heb daarom ook maar de M gehouden ipv de S. Had ze wel maar heel even gepast, toen ze ook nog aan elkaar zaten. Dat liep niet ideaal... hihihih.
En weer een zwangere bij de buren moom ?
murron, ik zou het zeker te sprake brengen. je kan het altijd vragen toch? Fijn dat mini het wel nog steeds goed doet. laat je maar goed in de gaten houden!

fan, leuk! Met deze jongens had ik niets, maar de liefde met je andere band deel ik! ( snap je het nog?)

speec, wat een knapperd is berend toch! en net op dat moment gaat hij zitten.. hihi

Hier gaat het weer wat beter. koorts is weg, alleen wat rillerig. moeder komt me straks even helpen met de kinderen, fijn, man moet tot laat werken.

Zal even foto van D op hyves zetten.
quote:germanwings schreef op 26 oktober 2011 @ 13:48:

En weer een zwangere bij de buren moom ?je bedoelt marielle? sja.. onduidelijk!
Raar ook

zo ga nog even slapen

man wou al even alleen boodschappen gaan doen maar daar heb ik mooi een stokje voor gestoken hij neemt h maar mooi mee
GW, nog een berichtje voor je op haaif!
Heb het gelezen!

Zo nog heerlijk 3 uur geslapen vanmiddag, heerlijk.

Vanavond roti gegeten, hmmm, alleen daarom zou ik al wel weer eens terug naar Suriname willen.
Ohh gw het vage was trouwens dat er alleen nederlandse stickers opzaten. Volgens mij is het het land niet uitgeweest!
Serieus? Dat is wel heel raar dan....

Zal mijn ouders zo even bellen om de post aan te kondigen.
Hus: ik heb een berichtje voor je op haifs!! Waarschijnlijk heb je hem hier gemist, dus daar issie ook te vinden

Verder even geen nieuws vanaf hier!

Murron: vervelend dat je je meisje zo weinig voelt, kun je je dan onzeker gaan voelen he! Gelukkig houden ze alles goed in de gaten! Nog heel even volhouden meid!

Fan: wat leuk dat je weer heengaat!

Speec: K weer goed gegroeid dus!

Leo: haaaaaiiiiiii Leuk je even weer hier te zien! Druk druk dus met je 2 boys!
Zo, en ik heb me net aangemeld voor 5 daagse cursus in januari, in een heerlijk luxe hotel, hmmm verheug me er nu al op!
Nu live OP op ned 1. Beetje jammer dat mijn neef binnenkort exact die OP moet ondergaan
Wat is het voor OP? (geen zin om te zappen)
Vandaag weer in ziekenhuis geweest. CTG was weer goed maar in overleg toch besloten om me morgen in te lijden leiden. Omdat ik het kindje niet goed voel, weten we nooit wanneer het 'te laat' is. En ik zou dan elke dag aan het CTG moeten als we wachten.

We moeten eerst bellen of er nog steeds plek is (ik ben natuurlijk geen superspoedgeval) en ons dan om 7 uur melden. Omdat ik niet in de smsboom zit, heb ik Momo's nr. opgeslagen. Jij bent toch de 1e in de boom?

Ze hebben nog een fijn inwendig onderzoek gedaan en ik heb nu 2 cm. Morgen worden eerst de vliezen gebroken om te kijken of het dan op gang komt. Ik zie er wel tegenop maar ja, het moet toch een keer gebeuren. Duimen jullie voor een voorspoedige bevalling voor me?
Hoe is t hier?

Hectisch half weekje hier tot nu toe! F. op maandag naar oma gebracht en vanavond weer opgehaald. Gisteren uit eten geweest met vriend (even van de gelegenheid gebruik gemaakt).

Verder alles goed, voel me op zich prima, heb alleen last van een opgeblazen pens en slecht slapen. Soms een beetje misselijk, maar niet zo vaak en niet zo erg gelukkig.

Murron, wel goed om te weten waarom je haar niet zo goed voelt. Kan me voorstellen dat je er wel klaar voor bent, ik hoop dat ze je willen inleiden en dat dat ook goed lukt dan. Houd nog even vol!

Moom, ze hebben toch ook hun naam veranderd in NLPost ofzo..?

GW, thanx voor de sinterklaastips, maar jouw budget is blijkbaar iets anders dan die van ons, ha ha!

Duuv, beterschap!

Mariss, veel te laat, maar alsnog:
Oeh, crosspost met Murron! Wow, wat spannend joh! Fijn voor je dat ze dat gaan doen! Jeetje, je houdt misschien morgen je dochter in je handen! Ik duim heel hard dat ze er in een vloek en een zucht is!
Murron: wat spannend!! Heeeeeeel veel succes morgen! Hopelijk is er nog steeds plek, en gaat het allemaal voorspoedig!!!

Ik duim zeker voor je!
Murron, spannend! Maar al 2 cm, dus het begin is er al! Had je bij N eigenlijk een redelijk vlotte bevalling?

Kath, heb jij eigenlijk een soort van "voorkeur" voor de 2e, meisje of jongen? Of maakt het je echt niet uit?

(ik zou stiekum wel graag 2 meisjes willen).

En ik had toch ook goedkopere dingen op het lijstje gezet?

(en hier doenwe niet aan sinterklaas, alleen schenk ik mezelf denk ik die kindle (maar ik wacht nog op mijn am@zontegoed bon met bestellen))
Wow murron, wat spannend. Heel veel succes!!!
ik ben ZEKER wel de eerste hahahahaha
quote:germanwings schreef op 26 oktober 2011 @ 20:40:

Wat is het voor OP? (geen zin om te zappen)wakkere hersen operatie.
enne, zettumop he, murron! 2 cm is een mooi begin!!!
kwartet
Oh, minder mooi dan voor Neef.

Enne, volgens mij ben ik de eerste in de lijst hoor murron

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven