Dit is mijn lijf
woensdag 26 oktober 2011 om 22:03
quote:plasticfantastic schreef op 26 oktober 2011 @ 22:01:
Worden schaamliplellen eigenlijk langer naarmate je ouder wordt?
Of alleen na een bevalling?
Volgens mij maakt ouder worden niet heel veel uit.
Mijn moeder en zusje hebben het ook behoorlijk dat de binnenste schaamlippen naar buiten ''hangen''
Ik helemaal niet. Vroeger dacht ik juist dat ik niet normaal was omdat hun dat wel hadden en ik helemaal niet.
Bevalling zou denk ik wel kunnen,alhoewel ik daar zelf niet ben veranderd beneden na mijn bevalling
Worden schaamliplellen eigenlijk langer naarmate je ouder wordt?
Of alleen na een bevalling?
Volgens mij maakt ouder worden niet heel veel uit.
Mijn moeder en zusje hebben het ook behoorlijk dat de binnenste schaamlippen naar buiten ''hangen''
Ik helemaal niet. Vroeger dacht ik juist dat ik niet normaal was omdat hun dat wel hadden en ik helemaal niet.
Bevalling zou denk ik wel kunnen,alhoewel ik daar zelf niet ben veranderd beneden na mijn bevalling
quote:Summerdance schreef op 26 oktober 2011 @ 21:59:
[...]
Allang, en dat helpt precies een uur
Ik heb nu van de huisarts een soort zuurfosfaatachtig iets (ben even de naam kwijt en te lui om op te staan) maar dat mag je maar een paar maanden gebruiken.
Zweten doe je namelijk niet voor niets.
Ik kan ook een mannendeo aanbevelen, geurloos en helpt heel goed tegen transpireren: LAB (Douglas)
Die tanden....
Ik snap echt niet dat mensen het zo ver laten komen
[...]
Allang, en dat helpt precies een uur
Ik heb nu van de huisarts een soort zuurfosfaatachtig iets (ben even de naam kwijt en te lui om op te staan) maar dat mag je maar een paar maanden gebruiken.
Zweten doe je namelijk niet voor niets.
Ik kan ook een mannendeo aanbevelen, geurloos en helpt heel goed tegen transpireren: LAB (Douglas)
Die tanden....
Ik snap echt niet dat mensen het zo ver laten komen
quote:Banba schreef op 26 oktober 2011 @ 22:01:
[...]
Welke deo gebruik je? Ik had ook last van klotsokels (mijn god, ik heb best veel afwijkingen eigenlijk ), maar heb nu een super deo en nooit meer last. Laatst een keer vergeten op te doen en meteen weer klotsen.
Deo van de dermatoloog...
Helpt wel hoor, maar niet afdoende...
Maar een wereldramp is het niet hoor
Geen strakke shirts en in de zomer shirts zonder mouwen
[...]
Welke deo gebruik je? Ik had ook last van klotsokels (mijn god, ik heb best veel afwijkingen eigenlijk ), maar heb nu een super deo en nooit meer last. Laatst een keer vergeten op te doen en meteen weer klotsen.
Deo van de dermatoloog...
Helpt wel hoor, maar niet afdoende...
Maar een wereldramp is het niet hoor
Geen strakke shirts en in de zomer shirts zonder mouwen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 26 oktober 2011 om 22:05