Entertainment alle pijlers

Dit is mijn lijf

26-10-2011 21:30 792 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk ook de Nederlandse versie.

Wie is zo gek om op tv te gaan
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:plasticfantastic schreef op 26 oktober 2011 @ 22:34:

Welterusten luitjes!Doei, truste!
quote:Nastik schreef op 26 oktober 2011 @ 22:34:

[...]

In deze flat passen geen andere mensen.
Waárom wordt hij ondertiteld?
Die personal trainer heeft anders ook niet echt een hele goede houding. Wat staat die man krom zeg!
Hij praat nogal moeilijk
quote:justmyluck schreef op 26 oktober 2011 @ 22:37:

Waárom wordt hij ondertiteld?

Kun jij hem verstaan?

Man, ik zie geeneens een piemel als ie naakt is. Wat eng zeg. Er valt niks te bedekken.
quote:phoolan schreef op 26 oktober 2011 @ 22:37:

Hij praat nogal moeilijkDat valt wel mee toch? Die trainer vind ik onduidelijker hoor..
quote:justmyluck schreef op 26 oktober 2011 @ 22:20:

Ik snap dat niet..je bent er toch zelf bij wanneer je last krijgt van je tanden...waarom dan niet eerder aan de bel trekken?

Iemand?Ik mocht als kind van mijn vader niet naar de tandarts. Dat kwam dus pas op mijn 19e toen ik uit huis ging..... maar ik ging toen ook pas omdat het moest (grote schaamte!) omdat ik een giga-ontsteking kreeg. Het heeft de tandarts wel tijd gekost om mij mijn mond open te laten doen. Het heeft een jaar geduurd voor de boel weer op orde was. Ja, ik weet dat het kindermishandeling is geweest, maar mijn vader scheet zelf peuken voor de tandarts...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:anoniem_167 schreef op 26 oktober 2011 @ 22:29:

Hmm..als ik een tienerdochter zou hebben zou ik niet willen dat die dit programma zag.....Ik heb dus wel zitten kijken met 15-jarige dochter. Gegild hebben we bij die schaar!! En naar elkaar roepen of we al weer konden kijken. Neuh, die hoeft geen schaamlip-correctie hoor!
quote:Fame schreef op 26 oktober 2011 @ 22:38:

[...]

Ik mocht als kind van mijn vader niet naar de tandarts. Dat kwam dus pas op mijn 19e toen ik uit huis ging..... maar ik ging toen ook pas omdat het moest (grote schaamte!) omdat ik een giga-ontsteking kreeg. Het heeft de tandarts wel tijd gekost om mij mijn mond open te laten doen. Het heeft een jaar geduurd voor de boel weer op orde was. Ja, ik weet dat het kindermishandeling is geweest, maar mijn vader scheet zelf peuken voor de tandarts...Oei, dus als kind kon je er niets aan doen. En nu? Ben je zelf ook bang voor de tandarts?
quote:Fame schreef op 26 oktober 2011 @ 22:40:

[...]

Ik heb dus wel zitten kijken met 15-jarige dochter. Gegild hebben we bij die schaar!! En naar elkaar roepen of we al weer konden kijken. Neuh, die hoeft geen schaamlip-correctie hoor!

Oh ik werd er helemaal naar van! Het was ook gewoon een soort nageschaartje, nooit gedacht dat dat zo ging..

En gelukkig dat ik hier even de bevestiging heb gevonden dat die schaamlippen niet heel extreem waren..kreeg er al bijna een minderwaardigheidscomplex van
quote:justmyluck schreef op 26 oktober 2011 @ 22:37:

Waárom wordt hij ondertiteld?Daar is een theorie over, kijk maar op het Obese topic.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Die jongen heeft meer tiet dan ik met mijn grote D cup!!! toch zijn de mijne mooier volgens mn vriendje
quote:Tickel schreef op 26 oktober 2011 @ 22:43:

[...]

Daar is een theorie over, kijk maar op het Obese topic.ga meteen ff kijken, thank you!
quote:suuzepuus schreef op 26 oktober 2011 @ 22:46:

Die jongen heeft meer tiet dan ik met mijn grote D cup!!! toch zijn de mijne mooier volgens mn vriendjeCup D met borsthaar....
quote:justmyluck schreef op 26 oktober 2011 @ 22:42:

[...]

Oei, dus als kind kon je er niets aan doen. En nu? Ben je zelf ook bang voor de tandarts?Nee, alleen de eerste paar keren was er verschrikkelijke schaamte. Maar het was niet mijn schuld, dus dat maakte het makkelijker. De lijdensweg was enorm, en ik mis wat kiezen, maar ik heb sinds ik destijds opgelapt ben (en dat is al 20 jaar geleden) geen gaatje meer gehad. Alleen vorig jaar twee kronen moeten vernieuwen, maar nee, ik ben niet bang voor de tandarts en ga braaf.
Die van hem dan hoor
quote:Framboise schreef op 26 oktober 2011 @ 22:43:

[...]

Oh ik werd er helemaal naar van! Het was ook gewoon een soort nageschaartje, nooit gedacht dat dat zo ging..

En gelukkig dat ik hier even de bevestiging heb gevonden dat die schaamlippen niet heel extreem waren..kreeg er al bijna een minderwaardigheidscomplex van Nee, dat heb ik dochter ook uitgelegd. Dat de dame in kwestie waarschijnlijk wel last had met fietsen enzo. Maar als je gaat seksen en daar zo mee zit dan praat je daar toch eerst over met de betreffende partner? Tenminste, zo oordeelde 15-jarige dochter. Maagdelijk als ze is wil ze sinds afgelopen week seksuologe worden. Vreemd meisje heb ik hoor!
quote:Fame schreef op 26 oktober 2011 @ 22:52:

[...]

Nee, alleen de eerste paar keren was er verschrikkelijke schaamte. Maar het was niet mijn schuld, dus dat maakte het makkelijker. De lijdensweg was enorm, en ik mis wat kiezen, maar ik heb sinds ik destijds opgelapt ben (en dat is al 20 jaar geleden) geen gaatje meer gehad. Alleen vorig jaar twee kronen moeten vernieuwen, maar nee, ik ben niet bang voor de tandarts en ga braaf.Oké, bewijst maar dat je er zelf ook wat aan kan doen, ondanks ideeën die je van huis uit mee gekregen hebt. Fijn voor je!
quote:justmyluck schreef op 26 oktober 2011 @ 22:54:

[...]

Oké, bewijst maar dat je er zelf ook wat aan kan doen, ondanks ideeën die je van huis uit mee gekregen hebt. Fijn voor je! Enig idee hoeveel jaar ik pijn heb gehad? Dan wil je toch echt wel hoor! Maar ik had liever mijn hele leven gegaan, een beugel gehad, fluorbehandelingen etc. Dat kan helaas niet meer, maar ik durf gelukkig nog wel te lachen, want de boel ziet er redelijk uit en van de verwaarlozing is niets te zien.
quote:Fame schreef op 26 oktober 2011 @ 22:54:

[...]

Nee, dat heb ik dochter ook uitgelegd. Dat de dame in kwestie waarschijnlijk wel last had met fietsen enzo. Maar als je gaat seksen en daar zo mee zit dan praat je daar toch eerst over met de betreffende partner? Tenminste, zo oordeelde 15-jarige dochter. Maagdelijk als ze is wil ze sinds afgelopen week seksuologe worden. Vreemd meisje heb ik hoor! Haha wijze dochter heb je! En wat een grappige beroepskeuze Hoe komt ze daar dan bij? Volgens mij wist ik niet wat dat was toen ik 15 was haha!
quote:Fame schreef op 26 oktober 2011 @ 23:00:

[...]

Enig idee hoeveel jaar ik pijn heb gehad? Dan wil je toch echt wel hoor! Maar ik had liever mijn hele leven gegaan, een beugel gehad, fluorbehandelingen etc. Dat kan helaas niet meer, maar ik durf gelukkig nog wel te lachen, want de boel ziet er redelijk uit en van de verwaarlozing is niets te zien.Nee, geen idee van natuurlijk, maar juist dan is het goed van je dat je wel gegaan bent...kan me zo voorstellen dat een tandartsbezoek gelijk stond aan horror en pijn. Wat is gebeurd kan je niet terugdraaien, ervaringen heb je nou eenmaal. Maar juist goed dat je doorgezet hebt!
quote:Stromboli schreef op 26 oktober 2011 @ 22:31:

Ik vind het zo jammer dat er door de doktoren niet meer benadrukt werd dat er werkelijk niets raars was aan haar vagina. Zo'n arts die na de operatie tegen haar zegt 'dat het er veel beter uitziet' bevestigt alleen maar dat het dus blijkbaar erg lelijk was daarvoor. Onzin!

Nou sorry, maar ik vond het oprecht wel lelijk en afwijkend.. Als ik er zo uitzag van onder, had ik er ook wat aan laten doen.

Dit is echt de norm niet hoor, het komt wel vaker voor, maar het was wel degelijk extreem.
quote:calvijn1 schreef op 26 oktober 2011 @ 21:30:

Eindelijk ook de Nederlandse versie.

Wie is zo gek om op tv te gaanHmmm, ik in de loop van de afleveringen kan het zijn dat ik op tv kom maar ja jullie snappen dat ik er verder niks over loslaat totdat ik zie of het wel uitgezonden wordt en of ik niet te erg wordt afgefikt door jullie
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 oktober 2011 @ 23:15:

[...]

Hmmm, ik in de loop van de afleveringen kan het zijn dat ik op tv kom maar ja jullie snappen dat ik er verder niks over loslaat totdat ik zie of het wel uitgezonden wordt en of ik niet te erg wordt afgefikt door jullie

Echt??!!???

Wat dapper!

(denk ik)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven