...Bar too mucht 192....

09-10-2011 17:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer.....

Graag! Maar voorlopig ben ik hier dus heel druk mee. Vandaag hopelijk na 5-6 weken eindelijk voor elkaar dat hij proefwerken kan gaan doen. Moet hij dan maar thuis voor leren als school er is voor de ontspanning. Wist echt niet dat zulke idiote scholen bestonden.

En als Zoon op de rails is, wacht het achterstallige huishouden
quote:yette schreef op 27 oktober 2011 @ 00:33:

Wat heb je allemaal gedaan in Parijs?Veel! Heel veel gelopen want dat vind ik het leukst in Parijs. Dochter was er nog nooit geweest dus alle dingen gezien die je "moet" zien. We logeerden 200 meter van Place du Tertre. Was echt heel gaaf.
Joh dat stomme huishouden wacht wel. Eerst Zoon op de rails.
Heerlijk! Mijn Dochter wilde eigenlijk ook liever met mij de stad in Wie weet, ooit!

Ik zit aan een frans muscaatje. We hebben lekker ingeslagen
Doe je goed!

Frankrijk is leuk he?
Oh ja, over dat huis maak ik me niet zo druk. Morgen wel gezellig eters, dus dan moet de keuken toch maar even. Maar dat de kinderen de was ongevouwen uit de droger moeten vissen, begint al te wennen.
Ik was ook nog nooit met Dochter alleen weg geweest. Was een kadootje omdat ze afgestudeerd is. Weet je nog dat ik de vlag hier uithing omdat ze geslaagd was voor het VWO? Lijkt eeuwen geleden.
Ik ben gek op Frankrijk! Heb ik van mijn vader, mijn oma was francaise. Ze leerde mij ook frans en als kind gingen we elk jaar 4 weken naar Frankrijk.
Dat kadootje ga ik onthouden! Heb ik mooi nog ff om te sparen

Ik heb zo geen zin om naar bed te gaan.....

What's new..
Ik moet van mezelf de fles nog leegdrinken heb van 20.00 - 23.30 een vergadering gehad. Zit dus nog maar net.
Is het een 2-literfles?
Nee joh, er zit nog maar een glaasje in
Jammer
Haha, zou wat zijn, mag ik morgen De Zoon niet eens naar school brengen zou dat ook mooi opgelost zijn!
En ik heb nu toch half hulpverleningsland gemobiliseerd, dus ik kan net zo goed beginnen met zuipen.
Ja

Trek nog een fles open joh!
Nèh.
Poezen rennen weer als gekken door de kamer. Leuke tijd dit!
Mooi helder is het buiten!

(sta ff te roken)
Jammer dat ik ze niet klein heb gezien. Ik hoop nog steeds op een vondeling we can't refuse, want er zelf nog een halen, zit er niet in.
Ben nu al 8 jaar gestopt, maar heb laatst weer een paar sigaretten gerookt....Het blijft ook gewoon lekker! De eerste paar teugen ben je duizelig maar zo stom, het is nog steeds lekker.

Moet ik maar niet meer doen want ik wil eigenlijk helemaal nooit meer roken.
Nee, zeker niet doen! Ik moet ook weer stoppen, merk dat het heel slecht is voor mijn doorbloeding en dat is eng.
Ja joh, roken is echt zo slecht! Ik ga ook niet weer beginnen hoor, maar lijkt wel of je toch altijd verslaafd blijft.
Geloof ik best ja. Ik ben al een paar keer meer dan een jaar gestopt, o.a. als ik zwanger was. En toch steeds weer in die val getrapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven