...Bar too mucht 192....

09-10-2011 17:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer.....

Hee die vondeling you can't refuse zit ergens in een asiel op je te wachten!

Hoe is het met Pluis? Is ze weer helemaal gewend thuis?
Ja hoor, al heel snel! Ze loopt alleen niet meer helemaal mee naar school.

Gisteren heeft ze voor het eerst sinds haar Amerikaans binnen-katten-leven weer een muis gevangen. Het grappige was, dat ze nog wist dat ze als ze met zo'n muis door het luikje in de achterdeur naar binnen komt, meteen weer door de voordeur naar buiten moet. Dus net als vroeger, rende ze er meteen mee naar de hal, waar ze wachtte tot ik haar eruit zou laten

Kwam ze wel 10 minuten later weer via achter terug met die muis, maar ze liep ook de tweede keer keurig door naar de voordeur
Tsja en een asiel ... eigenlijk wil ik er ook niet meer opzettelijk aan beginnen. Het is toch steeds weer een geregel als je een weekeindje weg wilt. Na Pluis zien we wel verder.
Haha

Kwam ze in Amerika helemaal niet buiten?

Ik wil van deze poesjes ook binnenkatten maken. Lukt tot nog toe goed. Ik woon aan een veel te drukke weg, er zijn al 4 katten van me dood gereden. Maar...blijf het toch een beetje zielig vinden om een kat altijd binnen te houden.
Nee, ik wilde haar wel naar buiten laten, maar Elfje begon dan te hyperventileren. Als Pluis ontsnapte, dan leek Elfje wel helemaal door te draaien van paniek. Dus we hebben Pluis binnen gelaten. Ruimte zat en ze speelde door het raam met de eekhoorn.
Ja die eekhoorn! Komt ie nu bij de nieuwe bewoners?
Moest ff Saar de trap op helpen. Ze wordt echt oud en ziet het niet zo goed meer dus valt ze halverwege soms van de trap.
Ja, die hebben meteen mais voor hem gekocht. Zij was wel bang voor eekhoorns, maar ze heeft 7 kinderen, dus dat voeren komt wel goed
Gelukkig is ze niet zo zwaar. Arme Saar
Verder is ze nog wel blij en gelukkig hoor. Wordt alleen een beetje een oud vrouwtje
Hoe oud is ze nou?
Leuke foto!
Saar is 13
Ja, die heb ik er later maar bijgeplakt Heb er wel 100 van Pluis en de eekhoorn. En van de chipmunk.
Echt leuk!
Da's best een respectabele leeftijd voor een hondje. Hoe vind ze je poezebeesten?
Ze is haar hele leven katten gewend dus ze vindt het allemaal prima zolang ze maar niet te dicht bij haar etensbak komen.

En als ze heel druk zijn deelt ze af en toe een mep uit, haha.

Dat mag, zij heeft de oudste rechten. Katten zijn 3 seconden onder de indruk en gaan dan gewoon weer verder.
Een meppende hond?!

Hier zijn de oude katten eigenlijk nooit aan Pluis gewend. Die vonden ze maar irritant en druk.
Haha.

Nou ja, ze mept niet, maar hapt of gromt.
Saar regelt het wel!
OK, zag al een kattige Saar voor me
Ik moet naar bed.....
Ik ga naar bed. De fles is leeg en het glas ook en morgen begint het leven weer om 6.45 ...
Dat zeg ik

slaap lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven