Halloween party crisis
donderdag 27 oktober 2011 om 11:27
Hi guys and girls,
Ik heb zaterdag een feestje bij vrienden en op het laatste moment is besloten is het een halloween thema feestje gaat worden
Nu ben ik echt een noob met thema feestjes en ik heb een budget van 0,0 (nouja ok, 5 euro kan nog wel..)
Nu weet ik dat jullie viva-ers altijd erg creatief en origineel zijn dus wie heeft er zin om met mij mee te denken voor een leuke outfit?
Of wie heeft er ergens in een winkel leuke goedkope spullen gezien?
Ik wil niet als heks of vampier en het moet ook niet te heftig zijn(dus dik in de schmink ofzo) ik wil er nog wel gewoon leuk uitzien haha.
Bedankt alvast!
Ik heb zaterdag een feestje bij vrienden en op het laatste moment is besloten is het een halloween thema feestje gaat worden
Nu ben ik echt een noob met thema feestjes en ik heb een budget van 0,0 (nouja ok, 5 euro kan nog wel..)
Nu weet ik dat jullie viva-ers altijd erg creatief en origineel zijn dus wie heeft er zin om met mij mee te denken voor een leuke outfit?
Of wie heeft er ergens in een winkel leuke goedkope spullen gezien?
Ik wil niet als heks of vampier en het moet ook niet te heftig zijn(dus dik in de schmink ofzo) ik wil er nog wel gewoon leuk uitzien haha.
Bedankt alvast!
Internagelaktisch
donderdag 27 oktober 2011 om 11:30
donderdag 27 oktober 2011 om 11:37
Ik had een vrij goedkope lange witte (zigeuner) zomerrok met een onderrokje.. Die onderrok heb ik naar boven gehesen ( rok aan, handen bij je rok in en omhoog trekken) en vastgezet met een speld. Dit kan overigens ook met een wit hemdje. Van twee waxinelichtjesijzertjes (waar die kaarsjes dus standaard inzitten) en nepwimperlijm maakte ik 2 doppen aan de zijkant van mijn nek. Mn haar opgestoken en daarna goed in de war gemaakt. Hup, zwart op mijn ogen, rode lippenstift.. Flink in je gezicht wrijven en kláár! Bruid van Frankenstein!
Heb veel complimenten gehad die avond.
Ik lees nu pas dat het subtiel mag.. Nou, dan doe je iets uitgelopen mascara, een beetje vervaagde lippenstift en je haar iets netter.. Je bent dan wel écht in thema, maar hebt de kans om er wel vrouwelijk en semi mooi uit te zien in een jurk.
Heb veel complimenten gehad die avond.
Ik lees nu pas dat het subtiel mag.. Nou, dan doe je iets uitgelopen mascara, een beetje vervaagde lippenstift en je haar iets netter.. Je bent dan wel écht in thema, maar hebt de kans om er wel vrouwelijk en semi mooi uit te zien in een jurk.
donderdag 27 oktober 2011 om 11:42
Ook leuk is een simpel jurkje opleuken met kerstverlichting, wel handig om bij een stopcontact te staan (ik heb met batterij...) dan ben je altijd het licht van het feestje!
Maar ik zou juist wel over de top gaan, dan kan je meteen met hem kletsen over hoe onwijs leuk je bent, hilarisch en hoeveel voorpret je wel niet kan hebben....
Maar ik zou juist wel over de top gaan, dan kan je meteen met hem kletsen over hoe onwijs leuk je bent, hilarisch en hoeveel voorpret je wel niet kan hebben....
donderdag 27 oktober 2011 om 11:43
Wij hebben ook een feestje en nog geen nieuwe outfit gescoord. Wil eigenlijk wel echt 'eng'..en heb dan alleen een duivelspakje. Andere pakjes zoals bijv piraat vind ik niet echt halloween maar meer carnaval...Maar lees hier dus ook niet-enge suggesties dus ms toch nog maar eens piraatoptie aantrekken