Halloween party crisis

27-10-2011 11:27 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guys and girls,

Ik heb zaterdag een feestje bij vrienden en op het laatste moment is besloten is het een halloween thema feestje gaat worden

Nu ben ik echt een noob met thema feestjes en ik heb een budget van 0,0 (nouja ok, 5 euro kan nog wel..)

Nu weet ik dat jullie viva-ers altijd erg creatief en origineel zijn dus wie heeft er zin om met mij mee te denken voor een leuke outfit?

Of wie heeft er ergens in een winkel leuke goedkope spullen gezien?

Ik wil niet als heks of vampier en het moet ook niet te heftig zijn(dus dik in de schmink ofzo) ik wil er nog wel gewoon leuk uitzien haha.

Bedankt alvast!
Internagelaktisch
Even naar de kringloop voor een rok? Kan ook binnen die 5 euro en die waxinelichtfolietjes heb je vast zelf en anders de buurvrouw wel. Wimperlijm bij de action natuurlijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Peresphone, mijn vriendinnen hebben allemaal max maat 38/40 en zijn 1,65

Ik ben 1,80 en heb maat 44/46 haha

Ik kan wel als rolade gaan dan whaha
Internagelaktisch
quote:Martini schreef op 27 oktober 2011 @ 11:43:

Wij hebben ook een feestje en nog geen nieuwe outfit gescoord. Wil eigenlijk wel echt 'eng'..en heb dan alleen een duivelspakje.

Een vriendin van mij gaat naar dit soort feestjes als "The Joker"...

Easy does it. Beetje smink, colbertje, stropdag. Klaar.

Een zwarte jurk met rode accesoires ( rode panty, rode riem..)

En dan duivelsoortjes op die zijn ook wel goedkoop te vinden.

Je ogen donker opmaken met een mooie donkere eyeliner & rode lippenstift.
Sopsie, organiseer er dan een!!

Nodig wat vrienden bij je thuis uit
Internagelaktisch
Dan ou ik zeker helemaal verkleed gaan, a la 'kijk mij nou de tijd van mijn leven hebben'
@ Martini : Piraat met een akelige hoofdwond of doorgesneden strot?
quote:Fame schreef op 27 oktober 2011 @ 11:45:

Even naar de kringloop voor een rok? Kan ook binnen die 5 euro en die waxinelichtfolietjes heb je vast zelf en anders de buurvrouw wel. Wimperlijm bij de action natuurlijk!

Zou me nix verbazen als de action dat soort rokken daar ook heeft liggen ..

Een rok met onderrok vinden is wellicht moeilijk, maar like i said, een hemdje kan ook
Go girl! (MAar is hij echt zo suf als je zo lang bevriend met hem bent geweest?)
quote:perseph0ne schreef op 27 oktober 2011 @ 11:46:

[...]

Zou me nix verbazen als de action dat soort rokken daar ook heeft liggen ..

Een rok met onderrok vinden is wellicht moeilijk, maar like i said, een hemdje kan ook Twee rokken over elkaar kan natuurlijk ook.
quote:Fame schreef op 27 oktober 2011 @ 11:48:

[...]

Twee rokken over elkaar kan natuurlijk ook.

Ik had er wel een petticoat ondergedaan voor het effect

@TO, je kunt ook gaan als Morticia of Wednesday van de adamsfamily.. Heb je wel een zwarte rok/jurk?
Juist leuk om over the top te gaan. via via kwam ik net bij youtube bij filmpjes van een meisje dat zichzelf allemaal coole gezichten schminkt. Prachtig die gezichten!

Wil ook wel een halloweenfeestje!
Ernstige wond zou idd ook nog kunnen. Zal zaterdag eens binnenlopen bij de fopshop..verwacht dat ik met een hele andere outfit naar buiten kom (heb een zwak voor verkleedfeestjes...) en anders pimp ik mn duivelspakje nog een keertje op.

Joker is idd ook leuk!! Zal martini-mate eens zover proberen te krijgen..maar die is dan weer niet van de sminck.
Verkleedfeestjes zijn pas echt leuk als iedereen ook echt verkleed is, geen subtiele dingen. Dat is niet leuk.

Morticia kan toch prima? Sexy zwarte jurk, laag uitgesneden, push-up, hoge hakken?

Kan ook als zombie met veel uitgelopen zwarte makeup, flinke nepwimpers?
Ik zou voor de duiveltjeslook gaan. rokje aan waar de duivelstaart onderuit komt en een diadeem met oortjes in je haar.
Bedenk net dat ik vorige week ook al een halloween topic langs zag komen..ms moet je daar nog eens naar zoeken.
Bij de feestwinkel kun je van die plastic Venetiaanse maskers halen, die kosten geen drol en die kun je versieren zoals je zelf wilt. Met verf, glitter, veertjes, etc
Kijk eens in een kringloop voor aparte kleding, met wat je zo kan veranderen of verknippen of verscheuren.
Halloween
Het is wel een groep mensen waarvan 40% de moeite neemt om IETS te doen.. De rest doet weinig/niets.

Ook een reden waaromik niet over de top wil!

Ik denk zelf dat ik een wond maak ofzo en dan hele donkere make up die ik laat uitlopen en nepwimpers op (heb ik thuis nog incl goede lijm!

Zoiets?
Internagelaktisch
Als ik een man was ging ik ook als joker!
Internagelaktisch
Dan neem je alleen zo'n masker, dat kun je nog bovenop je hoofd zetten ook, als je het even beu bent.
Maskers
De action heeft niks :'(
Internagelaktisch
Ik fiets nu even naar de big bazaar..
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven